Kamielll
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
Ik zit met enkele vraagjes... Ik hoop dat het oké is dat ik ze hier na mekaar zet?
1) "Je lichaam maakt ook een enziem aan om eiwiten om te zetten naar aminozuren als je veel aminozuren gebruikt gaat je lichaam minder van dat enziem aanmaken, dus worden dan je gewone eiwitten die je eet minder makkelijk opgenomen"
Dit had ik ergens gelezen, klopt dit?
2) Wat is het beste in de ochtend: whey shake of aminozuren? of beide?
3) Worden aminozuren beter opgenomen als je ze los neemt? Of is een whey perfection (waar aminozuren in zitten) even goed?
4) Als je een uur a anderhalfuur voor de training uitgebreid eet, is een whey shake vlak voor de training nog nuttig dan? En is na de training dextrose/ een banaan nog nuttig dan?
5) Kan het zijn dat je uit je gewone voeding genoeg aminozuren haalt?
Hartelijk Dank!
1) "Je lichaam maakt ook een enziem aan om eiwiten om te zetten naar aminozuren als je veel aminozuren gebruikt gaat je lichaam minder van dat enziem aanmaken, dus worden dan je gewone eiwitten die je eet minder makkelijk opgenomen"
Dit had ik ergens gelezen, klopt dit?
2) Wat is het beste in de ochtend: whey shake of aminozuren? of beide?
3) Worden aminozuren beter opgenomen als je ze los neemt? Of is een whey perfection (waar aminozuren in zitten) even goed?
4) Als je een uur a anderhalfuur voor de training uitgebreid eet, is een whey shake vlak voor de training nog nuttig dan? En is na de training dextrose/ een banaan nog nuttig dan?
5) Kan het zijn dat je uit je gewone voeding genoeg aminozuren haalt?
Hartelijk Dank!
Laatst bewerkt: