XXL Nutrition

Vraagje, ik wil alleen bij mn buik, vooral de onderkant vet verbranden. NIET afvallen, alleen buik.

Ano_1990

Novice
uitgeschakeld
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
69kg
Ik train nu dus alweer een tijdje en ik voel heel duidelijk dat ik een sixpack heb, zelfs als ik hem niet span.

de bovenste spieren kan je al best duidelijk zien maar er zit net een klein laagje vet voor de onderste spieren onderin mn buik, hoe verbrand ik precies dat vet?

ik ben zelf al slank dus ik wil Absoluut NIET afvallen, alleen het vet laagje bij mn buik wil ik weg hebben zodat mn spieren duidelijk zichtbaar zijn.

hoe krijg ik dit voor elkaar?

Laatst bewerkt:
je kan geen plaatselijk vetverbranden dus succes met iets wat niet kan ;)
of je moet naar plastische chirug

Dat randje buikvet gaat pas als laatste weg als al het andere vet weg is.

Kan niet.

je wilt je vet verbranden maar je wilt niet afvallen, wut.

denk je dat vet niks weegt ofzo? of wat voor goocheltrukje denk je daarmee uit te gaan halen?

lol

OK.

• Topic Starter Topic Starter
ok dus hoe verbrand ik dat dan zonder overal dun te worden?

zijn er geen oefeningen die het vet verbranden in spieren?

hoe doet mijn maat dat dan, die was eerst super dun en had ook al een sixpack maar met een laagje vet ervoor.

die zit nu bij de marine en is hij 2x zo breed en is zn buik helemaal strak, geen vet.

hoe haal ik mn vet weg zonder dun te worden dan?

bij de mariniers gaan ;)

Op onderhoud gaan eten en het kcaltekort creëren met cardio, zo beperk je het spierverlies. Oefeningen die specifiek vet verbranden bestaan niet. Verder spelen genen hierin ook een belangrijke rol, de één zet veel sneller vet aan dan de ander.

+1

---------- Toegevoegd om 17:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:00 ----------

Dat randje buikvet gaat pas als laatste weg als al het andere vet weg is.

Natuurlijk niet. het gaat net zo snel als de rest, alleen zit er meer dus duurt het langer voor je resultaat ziet. Maar het is echt niet zo dat het vet elders op je lichaam weg is voordat er daar begonnen wordt vet weg te halen.

ok dus hoe verbrand ik dat dan zonder overal dun te worden?

zijn er geen oefeningen die het vet verbranden in spieren?

hoe doet mijn maat dat dan, die was eerst super dun en had ook al een sixpack maar met een laagje vet ervoor.

die zit nu bij de marine en is hij 2x zo breed en is zn buik helemaal strak, geen vet.

hoe haal ik mn vet weg zonder dun te worden dan?
gewoon ook bij de mariniers gaan k*t. Wordt je kei-breed man!

liposuctie man

Gewoon vet eraf snijden met een vleesmes en dan een uurtje een theedoek ertegen aanhouden..... Komt helemaal goed :thumbs:

Sommige mensen zijn slank maar hebben toch een buikje, dit is meestal het laatste beetje vet en is op die plaats genetisch bepaald.
Om dit weg te krijgen zul je erg diep moeten cutten wat waarschijnlijk ten koste gaat van je spiermassa.
Maarja wat heb je liever haha

Gewoon alle spieren trainen voor 5-6 maand en dan cardio doen da zijn je spieren beter zichtbaar.

Waarschijnlijk heeft hij weinig spiermassa.

Plaatselijk vet verbranden is onmogelijk, maar wat bij mij wel heeft geholpen is elke zomer cutten en vet percentage naar ongeveer 12 % brengen. Want waar spieren goed ontwikkeld zijn slaat vet minder snel op. Maar buik blijft moeilijk, is maar goed ook, is namelijk geen sport voor mietjes.

Lekker boeiend man, altijd die homofielen die een 6pack willen, wat maakt dat kleine beetje vet nou uit als je een dun scharminkel bent, ga trainen en word een echte vent.

Terug
Naar boven