MuscleMeat

Vraagje, ik wil alleen bij mn buik, vooral de onderkant vet verbranden. NIET afvallen, alleen buik.

• Topic Starter Topic Starter
Lekker boeiend man, altijd die homofielen die een 6pack willen, wat maakt dat kleine beetje vet nou uit als je een dun scharminkel bent, ga trainen en word een echte vent.

laat me nie lache man, echt te blij zulke comments.

en ik ben niet dun, en het is zowat wereldwijd bekend dat alle vrouwen een sixpack geil vinden dusja.

en een sixpack heb ik al dat zei ik toch, alleen de onderste spier is niet zo goed zichtbaar als de bovenste.

Ik heb meerdere meiden gesproken die een sixpack voor homo's vonden, een wijde rug of grote gespierde benen vonden ze veel lekkerder.

Squatten en deadliften moet je dus, en niet huilen om je sixpack, ga liever huilen om je lack aan rugdikte en outer sweep development.

Hier moeten je ballen wel al voor ingedaald zijn natuurlijk.

Gewoon hard trainen, goed eten en veel cardioen.
Dat is wat die maat van jou ook doet.
Hoe groter de rest van je spieren zijn, des te minder vallen je abs op.
Sixpack is wel het laatste waar ik me mee bezig hou..
Ik ken ook geen enkele chick met enig IQ die een sixpack nou echt boeiend vind.
Meeste vrouwen vinden een forse man veel fijner dan een keiharde slanke gast.

Als je echt dat buikvet weg wil moet je je 100% geven kwa voeding, cardio en krachttraining.
Maar jij beschikt voorlopig nog niet over de kennis om dat te doen.
Ik raad je aan veel stickys te lezen op dit forum. ;)

Meiden vinden sixpacks op atletisch gespierde gozers misschien mooi, men's health cover materiaal, niet bij de 16 jarige ecto buurjongen.

laat me nie lache man, echt te blij zulke comments.

en ik ben niet dun, en het is zowat wereldwijd bekend dat alle vrouwen een sixpack geil vinden dusja.

en een sixpack heb ik al dat zei ik toch, alleen de onderste spier is niet zo goed zichtbaar als de bovenste.

Lol, zonder persoonlijkheid red je het niet hoor met die 2 blokjes extra, maar succes iig.

Terug
Naar boven