MuscleMeat

Vraagje kuur

keppe

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
97kg
Vetpercentage
11%
dag allemaal

Stats : 1.80m 86kg Bf: 10%
Train momenteel 3 jaar

Heb eens een vraagje ivm met mijn kuur die me dus werd voorgeschreven door een dokter.
De dokter schreef mij volgende kuur voor :

Wk 1-8 : 300mg deca
Wk 1-4 : 250mg sustanon
Wk 6-.. : 150mg proviron/dag

De proviron mocht ik zolang nemen als ik zelf wou zei hij omdat deze geen kwaad kon...
Twee vragen hier omtrend.
- Dokter schrijft me geen nakuur voor ( hoewel ik ook dacht dat dit ALTIJD moest, en heb daar al redelijk wat onderzoek naar gedaan, en deze dokter is,als ik 't mag geloven echt een goede dokter)

- en vind het wat raar dat ik de sustanon na week 4 al moet stoppen, dan twee weken deca only, en dan met de proviron moet beginnen.

Hij vertelde mij ook dat dit geen kuur was om op te blazen, maar om voller te komen... Voor zover ik zelf al heb uitgezocht kan dit kloppen, maar misschien iemand al ervaring hiermee?

grtz

Hey gozer...stoppen nou met die grappen...het is verdomme al 2 April..:D

Ga es wat meer lezen,kerel.

Tuurlijk is dit een k*tkuur en als je paar uurtjes rondleest hier begrijp je zelf wel waarom.

:janken: wat een dokter :janken:

Is dit standaard in Belgie? :rolleyes:

Ik geloof er eerlijk gezegd geen ruk van! :)

mijn dokter trapt er niet in:(

• Topic Starter Topic Starter
of jullie dat nu geloven of niet... het is zo, is geen 2 april grap, is ook niet uit mijn duim gezogen, en is van een dokter die enkele bodybuilders hier in belgie begeleidt enzo... Vind het zelf gewoon een super rare kuur, en die reacties van : ga lezen kerel... Ga ff spelen als je wil, Ik stel een vraag, en ik heb gans het forum hier al 3 keer gelezen, ken die steroiden goed genoeg, maar zijn er altijd die het beter kennen... daar niets van, maar hoe kan jij nu weten wat ik gelezen heb of niet?
Er staat toch ook bij mijn vraag dat ik dit gewoon een super raar voorstel vond, maar ken 4 mensen die bij die dokter gaan, dit geprobeerd hebben en er mooi op gegaan zijn... Maar vind zo een kuur nergens terug en zeker al niet dat ze de sustanon gewoon laten wegvallen na week 4. Vandaar dat ik een vraag stel.

:facial: ow nu begrijpen we het

Ik vind het net zo raar als jij, Keppe. Wat is jouw doelstelling? En heb je ook een eigen kuurvoorstel?

En die gear krijg je dan??

Gewoon met die eikel meelullen dan, dan heb je de gear alvast.
Nog iets erbij sparen en er een nette kuur van maken!

of jullie dat nu geloven of niet... het is zo, is geen 2 april grap, is ook niet uit mijn duim gezogen, en is van een dokter die enkele bodybuilders hier in belgie begeleidt enzo... Vind het zelf gewoon een super rare kuur, en die reacties van : ga lezen kerel... Ga ff spelen als je wil, Ik stel een vraag, en ik heb gans het forum hier al 3 keer gelezen, ken die steroiden goed genoeg, maar zijn er altijd die het beter kennen... daar niets van, maar hoe kan jij nu weten wat ik gelezen heb of niet?
Er staat toch ook bij mijn vraag dat ik dit gewoon een super raar voorstel vond, maar ken 4 mensen die bij die dokter gaan, dit geprobeerd hebben en er mooi op gegaan zijn... Maar vind zo een kuur nergens terug en zeker al niet dat ze de sustanon gewoon laten wegvallen na week 4. Vandaar dat ik een vraag stel.

En het is maar net wat jij met de adviezen doet. Volg je je 'dokter' of maak je na zelf wat studie een beter kuurschema?

ken die steroiden goed genoeg

Als dit zo was dan werkte je vast voor een pharmaceut en had je een dikke baan..

De gear heb je dan onmiddellijk, gewoon even afhalen. Kost wel pak meer dan zo... Mijn eigen kuur voorstel was gewoon 8 weken deca, 8 weken sustanon of test. en nakuren met clomid en/of nolvadex. Heb genoeg om deze kuur te doen, want heb wat extra laten voorschrijven, zodus hiervoor heb ik alles.

En dr worf, ik bedoel dat ik de producten van die kuur al redelijk ken, qua effect, bijwerkingen enzo. De rest van de producten ken ik niet zo echt goed...
En waarom stel ik deze vraag? omdat ik aan dokter twijfel natuurlijk en er uit het advies zelf iets beter van probeer te maken. Anders had ik gewoon lekker die kuur gezet zonder iets te vragen.

Ik vind het net zo raar als jij, Keppe. Wat is jouw doelstelling? En heb je ook een eigen kuurvoorstel?

Mijn doelstelling zou zijn om wat spiermassa bij te kweken natuurlijk, anders zou ik niet kuren... denk dat hij misschien met dit kuurvoorstel zal willen bedoelen dat ik minder vocht ga ophouden door de sustanon weg te laten, dat is eigenlijk de enige logische verklaring die ik er mss aan kan geven, maar dan nog....

van deca houd je meer vocht vast dan van sust dus daar is het niet voor maar waarom dan wel;en ik zou de sust op 500 zetten per week verders succes.

denk dat ik toch maar weer eens met mijn dokter een gesprekje ga hebben over aas;)

Mijn doelstelling zou zijn om wat spiermassa bij te kweken natuurlijk, anders zou ik niet kuren... denk dat hij misschien met dit kuurvoorstel zal willen bedoelen dat ik minder vocht ga ophouden door de sustanon weg te laten, dat is eigenlijk de enige logische verklaring die ik er mss aan kan geven, maar dan nog....

Blijkbaar heb je niet veel verstand van zaken. Niet lullig bedoeld hoor, je bent hier immers om te leren.

Vind het wel heel goed van je dat je je vraagtekens zet bij het advies van je dokter en dat je hierover post hier. Je doet je hiermee een groot voordeel mee.

Maar men kan verschillende doelstellingen hebben met het gebruik van aas. Maar hierover ga ik het nu niet hebben.

Ik heb jouw kuurvoorstel gelezen in de voorbijgaande post. Moet zeggen, vind het beter dan die van je dokter.

Ik pas het even aan naar mijn beste weten...

wk 1-10 500mg test e

optioneel als toevoeging:
wk 1- 6 30mg dbol ed of
wk 6-11 50mg winstrol ed of
wk 1-10 200mg deca

Proviron op 50mg vond ik zelf wel voldoende werken bij mij. In dit geval dus:
wk 4-12 50mg ed

oké, deca is de massamaker en daar hou je dus ook meer vocht van vast.
Heb alle spullen hier al liggen hé, dus 't word zowiezo iets met deca en sustanon. mijn doelstelling is eigenlijk om massa bij te komen maar ook wat mooie massa er van te houden, niet dat je massa veel vet overhoudt... Weet dat winstrol dan betere keuze zou zijn...

Mijn vorig kuurvoorstel vond ik persoonlijk ook pak beter lijken, maar aangezien die dokter zei dat ik hier veel minder vet van zou gaan ophouden... Daarom dat ik ook even de vraag stelde omdat deze producten toch altijd wat vet ophouden.
Alvast bedankt voor de reacties

Miss kan je dit doen:

WK 1-10: 250mg sust/pw
WK 1-9: 200mg deca/pw
WK 10- 14: 50mg wins

Als je je voeding aanpast ben je al een heel eind om niet "vet" te worden.Let op je voeding en het valt reuze mee.Vocht ga je zowiezo vasthouden,nu wel wat minder met die provi erbij,maar dat teveel aan vocht trekt gewoon weer weg

jeof

Als eerste kuur zou ik het bij één product houden. En nakuren met nov

ja, heb gedacht om er gewoon aan het einde toe winstrol bij te zetten...
Heb net weer iemand gesproken die deze kuur gedaan heeft, is 6 kg spiermassa bijgekomen en vetpercentage is zelfs naar beneden gegaan...
Vind het echt raar. Meesten die ik ken die deze kuur gedaan hebben zijn er vrij tevreden over,hoewel bijna iedereen het een rare kuur vind...
Die dokters toch :)

Terug
Naar boven