MuscleMeat

Vraagje kuur

ja, heb gedacht om er gewoon aan het einde toe winstrol bij te zetten...
Heb net weer iemand gesproken die deze kuur gedaan heeft, is 6 kg spiermassa bijgekomen en vetpercentage is zelfs naar beneden gegaan...
Vind het echt raar. Meesten die ik ken die deze kuur gedaan hebben zijn er vrij tevreden over,hoewel bijna iedereen het een rare kuur vind...Die dokters toch :)

Tja het zijn en blijven roids. Met die dokter zijn kuur zal je groeien. Maar t kan beter en "gezonder"

• Topic Starter Topic Starter
ja, beter kan het altijd, maar is mijn eerste kuur ook nog maar, en vandaar dat ik de dokter eens geraadpleegd heb, en omdat ik het zo een raar idee vond van hem, ook dit forum maar eens geraadpleegd achteraf... Ben er wel wat wijzer van geworden. Maar het is dan ook wel een pluspunt dat al de mensen die ik er tot nu toe al over gesproken heb, die deze kuur gedaan hebben, er allemaal goed over te spreken zijn... Dus zo slecht zal het niet zijn, zeker. Maar het is inderdaad een rare kuur, zoals al paar keer gezegd is.

Dat mensen er op aankomen is begrijpelijk. Want ze gebruiken aas. Alleen kan het beter. En zeerwss waren die mensen er ook beter op gegaan als ze een beter kuurvoorstel hadden.

Want je kunt de meest rare dingen met elkaar combineren, dan nog groei je als een speer. Maar de kans op risico's en bijwerkingen zijn dan wat meer aanwezig.

Ook de gains en het vasthouden van deze gains kan verschil uitmaken.

Laat me raden, sportdokter is van Hasselt of Genk ? Ik ben van in de buurt dus ik weet waarschijnlijk over wie het gaat :) Is leuk om je apotheker aas via hem te verkrijgen maar stel je kuur vast door hulp van ervaren kuurders en niet die dokter. Ze proberen je alles aan te smeren om wat zwart geld te verdienen :) succes nog met je kuurtje !

Wss die van Genk.

Ik wil ook wel een dokter om me sustanon 250 voor te schrijven klappen.gif - 105544

ik krijg het iig niet voor elkaar bij mijn dokter moet er vrijdag weer naar toe zal toch nog eens vragen:D
weet dat hij aas niet voorschrijft ga nu eens vragen om hgh daar heb ik het al met hem over gehad en hij reageerde niet meteen negatief dus eens verder vragen

in hasselt ken ik geen dokter, was die in genk... Ja, is juist, en heb dan al van paar ervaren kuurders gehoord dat deze kuur wel ok was, ze er wel op gingen, maar zoals hier ook al paar keer gezegd is : het kan een pak beter... Ben er nog eens over aan het denken, wil niet zomaar snel iets samen stellen en het dan gaan doen. wil er ook beetje droog vanaf komen achterna... en het zijn ook maar kleine hoeveelheden natuurlijk... 300mg deca/250mg sustanon per week.

zijn maar bepaalde dokters die het nog willen doen hoor jacky... veel succes gewenst bij de jouwe :).

allereerste kuur (800 mg deca)

Beste vrienden,

Ik ga helemaal niet mee in bovenstaande verhaa (more is better).

Mijn allereerste kuur bestond uit 7 weken

16 * deca (50 mg/ml) = 800 mg deca (1 week 150 mg deca, andere week 100 dan weer 150 enz --> om de twee dagen 1 deca, dan twee dagen later 1 primo, dan twee dagen later weer 1 deca, enz. )

9 ampullen primobolan (dosis ken ik niet meer, was 50 of 75mg/ml of 100 mg/ml ?)

Ik ben daar toen 8 kg van bijgekomen, zonder nakuur (niet nodig gezien de zeer lage dosissen) en heb die 8 kg NOOIT meer afgegeven (en vet had ik ook al niet).

Maw; van deze kuur zal je zeker bijkomen als het je eerste is.

@ topicstarter: Waarom probeer je het niet, je kan achteraf nog altijd zwaarder gaan

(ik zit nu bijvoorbeeld aan dosissen van 600 mg deca per week, 750 mg testo per week --> I have come a long way :):):))

En voor iedereen hier over me heen valt....

Niet elk lichaam is hetzelfde, I agree, dus kan je in het begin best rustig aan doen, hey, je hebt nog jaaaaaren om zwaar te kuren.

But that's just my opinion.

Greetz

Laatst bewerkt:
thx builderke, voor reactie... Ik heb al eens gedacht van het gewoon er eens op te wagen, is de kuur geen 100 procent kan ik inderdaad zwaarder gaan binne enkele maanden...

Heb al van meerdere mensen gehoord dat niet altijd grotere hoeveelheden daarom beter zijn... En ook dat het meeste van die kleine hoeveelheden dan ook effectief behouden worden, hangt ook wel vanaf hoe goed je blijft eten enzovoorts... Maar dat ligt aan jezelf...

Ik ga er nog even over nadenken, maar de kans bestaat dat ik het eens probeer.

grtz

Terug
Naar boven