Fitness Seller

vraagje kuur

Topal61

Novice
10 jaar lid
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
77kg
Vetpercentage
13%
Dag dbb collega's ik zou graag wat info willen vragen in verband met mijn kuur waar ik aan ga beginnen nu maandag. ik heb 3x test e 3x deca + heb ook nog 3x ultra sus

wat stellen jullie voor hoe ik het zal spuiten? ben van plan om maandag's en donderdag's te spuiten, maar weet niet of ik het allemaal samen zou zetten of anders... graag jullie info.

p.s dit is mijn 4 de kuur.

ben 28jaar en 1m78, 80kg en vetpercentage 11%

groetjesss

Ondanks dat het je 4e kuur is zou ik toch nog even spieken hoe en wat allemaal in de stickies.
Je noemt hier AAS op met allen (alleen de ultra sust durfg ik niet te zeggen) een lange ester erin, en je wilt elke 4 dgn injecteren.
e5d kom je wel eens tegen, maar imo met Test-e en deca gewoon bvb elke maandag injecteren ;)

Idd als je een vierde kuur doet, idd verdiepen in stickies.
Doe eerst effe wat info op en beschrijf wat je wilt, bv hoe lang je wilt kuren , vermeld het aan ml/ mg concentratie enz.
Super Ultra Beste der beste sust is vaak ook super pijnlijk imo. maar kan je bv gebruiken als een soort van kickstart ivm korte esters die er in zitten.
Beste is e3d zetten bij sust.

Verder ook een goed dieet , want ik denk dat je te weinig eet, en dat meot veel meer worden zeker na een 4e kuur.

En vergeet je nakuur niet.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
alvast bedankt voor jullie info makker. Nou, ik wil kuuren voor 12weken. Mijn voedingsschema is als volgt : ik sta op rond 14u a 15u want ik werk met de nacht en ga pas 's morgens om 07.u slapen. Dus om 15u eet ik 4a5 stukjes volkoren brood met kippenwit, fruit en whey isolaat shake. ff erbij zeggen dat ik ook zit met een lactose intolerantie. Dan eet ik rijst of pasta met kip rond 17u en dan ga ik om 18.30trainen tot 19.45u daarna kom ik thuis en drink ik weer een shake en eet ik weer pasta of rijst met vlees + fruit. om 24.00u whey shake + cashewnoten of walnoten. om 02u 5stukken volkoren met kippenwit + fruit. dat is het. Als ik mij niet vergis zou ik beter die sustanon niet erbij pakken ofwat? is het dan goed als ik maandag 1ml deca +1ml test e en dan donderdag hetzelfde. of hoe kan ik het best doen mannen? sorry als het rare vraagjes zijn maar eerlijk gezegd ben ik niet zo ervaren hiermee. daarmee heb ik mij ook een account hier op de site aangemaakt om antwoorden te kunnen krijgen op mijn vragen. ik zal ook erbij zeggen wat ik allemaal heb van spullen: mss kunnen jullie mij een andere kuur voorstellen. Heb test e, deca, trenbolone, sustanon. alvast bedankt en vriendelijke groetjes. wacht op jullie reacties.

Terug
Naar boven