AndroidHealthClinic

vraagje over bestellen XXL whey protein

jusanothagirl

Cool Novice
Waardering
0
als ik 1tje bestel, en ook 1 shakebeker... dan zijn dat toch 2 producten en zijn de verzendkosten toch 0 euro? waarom komt er dan 4 euro verzendkosten te staan asl ik nederland aanklik?

• Topic Starter Topic Starter
is het erg onhandig om geen shakebeker te hebben?

Shakebeker telt niet mee als artikel bij de bepaling van de verzendkosten. Deze kost namelijk minder dan 10 euro. Zie: voorwaarden.

Hangt van het gebruik af. Als je na afloop van je training je shake met water aanlengt is het noodzakelijk. Mocht je het echter in een blender gebruiken, dan geldt dat minder.

jorasho zei:
Hangt van het gebruik af. Als je na afloop van je training je shake met water aanlengt is het noodzakelijk. Mocht je het echter in een blender gebruiken, dan geldt dat minder.
hmmm.... oke, kun je het niet van te voren in een gewoon flesje doen? of wordt dat goor?

waarom heb je daar sowieso een shakebeker nodig? in een normaal flesje kun je toch ook schudden? ik zie er niks speciaals aan... of zie ik iets over het oog

Je kan het wel in een flesje doen, maar het shaken gaat dan minder. Klonten enzo. Bovenin zit een soort roostertje welk voor het goed shaken zorgt.

Hoi,

Op de site van XXL onder het kopje voorwaarden staat alles netjes uitgelegd. Een shakebeker is altijd handig en kost bijna niets. Zeker eentje meebestellen dus. Verder moet je dit soort vragen voortaan bij supplementen zetten, niet bij voeding.

Maar ik zie dat je een Girl uit Eindhoven bent, dus dan is het niet zo erg. Waarom post je niet wat foto's van jezelf? Wat is je msn? Heb ja zaterdag trouwens al iets te doen??

oepsiee ik heb per ongeluk vooruitbetaling per bank aangeklikt maar kwil met mn creditcard betalen wat nu

jazeker zaterdag is deze girl jarig :)

wel irritant je kunt niet eens bevestigen dat alles klopt

weet iemand hoe ik deze bestelling ongedaan kan maken en gewoon opnieuw kan bestellen met mn creditcard? :s

mailtje sturen naar die site dan annuleren zem wel

Kunt net zo goed iets bijkopen voor een euro of 10 dan heb je dat produkt dus 4 euro goedkoper. Shake bekers hebben ze ook bij de tuinen voor 4 euro en bij de xenos hebben ze een iets kleiner maatje voor 2 euro. Wil er zelf nog een bij de Xenos halen voor in de auto, superhandig als je een maaltijd niet haalt en dan wat whey in de auto hebben liggen. Water erbij en voila!

De whey van xxl is echt lekker trouwens, gebruik ik ook.

Alvast een fijne verjaardag morgen!

PS. je kunt ook eerst je shake maken en dan in een thermoskan meenemen. Zo doet mijn vrouw dat
altijd.

proficiat en veel plezier vandaag;)

Terug
Naar boven