XXL Nutrition

Vraagje over bulking:)

Bezoekers in dit topic

Adam00123

Novice
Lid geworden
8 mrt 2017
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
81kg
Vetpercentage
15%
Hallo mensen mij naam is adam, en ik ben sinds vandaag begonnen met bulken ik zit op een vetpercentage van ongeveer 12-13 en mijn gewicht is 71kilo.

Ik heb een redelijk goed vorm qua lichaam, maar ik wi gewoon breder en groter worden. Mijn schema is 6x per week Push Pull Legs, dus de training gaat lekker en ik boek ook resultaat.

De supplementen die ik gebruik is Creatine, Weightgainer, en pre workout.

Mijn vraag is moet ik ongeveer boven de 500 kcal zitten om massa te maken met bulking? wat mijn doel is.

Ik hoor het graag van jullie!
 
Als uw voeding op orde is dan is weightgainer niet nodig.

ze zeggen 250 a 500 kcals erboven. Zou om de 2 weken wegen en zien of je te snel of te traag bijkomt.
 
Als uw voeding op orde is dan is weightgainer niet nodig.

ze zeggen 250 a 500 kcals erboven. Zou om de 2 weken wegen en zien of je te snel of te traag bijkomt.


Mijn voeding is redelijk in orde, maar soms haal ik de 3000 kcalorieen niet en daaro de Weightgainer als een extra hulp middel, maar ik ga over 2 weken kijken hoeveel ik weeg:) Bedankt
 
Mijn voeding is redelijk in orde, maar soms haal ik de 3000 kcalorieen niet en daaro de Weightgainer als een extra hulp middel, maar ik ga over 2 weken kijken hoeveel ik weeg:) Bedankt

Als je echt niet geraakt dan kan het een oplossing zijn.
 
hoe kan je voeding in orde zijn als je je kcal niet haalt?
Hoe eet je nu op een dag? 3000kcal is niet zo heel moeilijk om te halen
 
Post eens wat je nu op een dag eet. Mogelijk kunnen we daar al tips in geven om 500 kcal extra te eten. Een weight gainer is vaak niet eens nodig.
 
Voor de prijs die je betaald voor een weightgainer kun je er beter zelf een maken.
100gr havermout/brinta
30gr whey
400ml melk
zit je zo op 750kcal.
Eventueel nog pindakaas toevoegen of olijfolie etc
 
Voor de prijs die je betaald voor een weightgainer kun je er beter zelf een maken.
100gr havermout/brinta
30gr whey
400ml melk
zit je zo op 750kcal.
Eventueel nog pindakaas toevoegen of olijfolie etc

of mct olie :)
 
Ontbijt: 8 uur
Brinta pap 40 gram met 250 ml halfvolle melk ( 255 kcal )
3 eieren 150 gram (206 kcal )

Maaltijd: ( smiddag eten ) 12:00
Loop ik altijd een beetje vast wat ik goed moeten.

Maaltijd 2 14:30
3 broodje met pindakaas 633 kcal

Maaltijd 18:00

Verschillende maaltijden

Na de training :
Weightgainer ( 1000 kcal )

Tips zijn welkom!
 
Ik zou mn voeding toch eens deftig bestuderen.

1000 kcal aan weightgainer. jij eet dus maar 2000 kcal aan vast voedsel.

Dat krijg je zo binnen. Ik zou toch maar meer mn best doen om wat deftiger te gaan eten.
 
Lunch kan je pasta of rijst nemen maar 4 a 5 boterhammen met beleg en een beker melk voldoen ook prima

Avond bijvoorbeeld bak kwark met havermout en noten en je zit zo aan die kcallen
 
Met bulken krijg je vet, spieren en vocht. Je raakt dus je zespak kwijt waarschijnlijk.
 
Zou niet meer dan 500 kcal boven je behoefte eten om vettoename te minimaliseren. Begin met 300, kijk hoe dat gaat en kom je niet aan doe er dan 100 kcal bij.
 
Met bulken krijg je vet, spieren en vocht. Je raakt dus je zespak kwijt waarschijnlijk.

Als je 20kg in 3 maanden aankomt is vet,spieren en vocht de volgorde van je gewichtstoename ja.:p
Met een fatsoenlijke voeding schema en net wat boven je behoefte te eten kom je niet extreem veel vet aan hoor, ook natuurlijk wat minder spier maar de verhouding spier/vet is waarschijnlijk wel gunstiger.

(Ja dit zegt de skinny ecto hier :roflol:)

On Topic.
Helemaal eens met bovenstaande adviezen
 
Lol moeilijk om 3000 kcal te behalen XD.

Ten eerste eet als ontbijt maar eens 3x zoveel brinta, dit is een wijvenontbijt man.
En gebruik volle melk i.p.v. halfvolle.
 
Zou niet meer dan 500 kcal boven je behoefte eten om vettoename te minimaliseren. Begin met 300, kijk hoe dat gaat en kom je niet aan doe er dan 100 kcal bij.

Ik heb hier eens een vraag bij: als je wil verhogen, verhogen jullie dan eerst de eiwitten, daarna de koolhydraten en dan de vetten om te zien hoe het lichaam reageert (op welk het beste) of verhogen jullie direct ei/kh/vet in evenredige grote ?
 
Als je al ruim aan je eiwit en vet behoefte voldoet hoef je je daar niet druk om te maken, alleen maar koolhydraten ter waarde van 500kcal is dan ook een optie.
 
Back
Naar boven