MuscleMeat

Vraagje over spuiten

ccnp

Advanced Bodybuilder
Elite Member
Waardering
2
Binnenkort wil ik beginnen aan mijn nieuwe kuur, alleen zit ik met een paar vraagjes.
Wellicht kan iemand hier mij op antwoord geven.

Ik wil 750 mg (3ml) test enhantaat en 400 mg (4 ml) deca gebruiken
Ik heb een spuit van 5 ml, dat past er natuurlijk niet in.

Nou wil ik van jullie weten, hoe doen jullie dit.

Alles is een nog grote spuit doen, ik weet niet of deze bestaat.

of

Alles verdelen in twee spuiten en eentje in je rechter bil en eentje in je linker bil. Of eentje in je bil en eentje in je been.

Wie of wie geeft mij advies

Alles verdelen in 2 spuiten, en dan 1jte injecteren in je rechterbil en de ander in je linkerbil, ik had hetzelfde probleeemje ook ..maar dan met 1000 mg test en 400 mg deca. En probeer niet te injecteren precies op dezelfde plek waar je daarvoor had geinjecteerd.

Groet,

Levrone@

O,ja..hoe meer vloeistof je in een spuit heb zetten des te langzamer je moet injecteren.Vooral bij een dikke vloeistof als test, als er druppels roids uit je reet druppelen nadat je heb geinjecteerd..dan heb je te snel de vloeistof er ingejaagd.

Groet,

Levrone@

Heb ook s deca moeten injecteren met n 1 ml spuit, moest helaas ook in 2 keer, heb t wel in dezelfde bovenarm gedaan maar paar cm uit elkaar....

Maar ideaal is anders, ik zou in jouw geval ook in beide billen injecteren.
T is wat onhandig maar t kan geen kwaad.
Misschien handig om in beide spuiten dezelfde hoeveelheden deca en test te doen, t zou kunnen dat het dan beter wordt vrijgegeven...

Spuiten met grotere inhoud kun je wel krijgen....probeer s 1 van 50 ml :D

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Levrone@ zei:
Alles verdelen in 2 spuiten, en dan 1jte injecteren in je rechterbil en de ander in je linkerbil, ik had hetzelfde probleeemje ook ..maar dan met 1000 mg test en 400 mg deca. En probeer niet te injecteren precies op dezelfde plek waar je daarvoor had geinjecteerd.

Groet,

Levrone@
Thanks Levrone,
Ik dacht het zelf ook al, dus in beide billen.
Bij mijn tweede kuur deed mijn vriendin altijd het spuiten in mijn billen, nu wil mijn vriendin dat helaas niet meer doen, ze vind het te eng worden.
Doe jij die spuiten ook zelf in je billen?

gr
Mike

Dboll zei:
Heb ook s deca moeten injecteren met n 1 ml spuit, moest helaas ook in 2 keer, heb t wel in dezelfde bovenarm gedaan maar paar cm uit elkaar....

Maar ideaal is anders, ik zou in jouw geval ook in beide billen injecteren.
T is wat onhandig maar t kan geen kwaad.
Misschien handig om in beide spuiten dezelfde hoeveelheden deca en test te doen, t zou kunnen dat het dan beter wordt vrijgegeven...

Spuiten met grotere inhoud kun je wel krijgen....probeer s 1 van 50 ml :D
Oh ja, die zijn groot, heb je ze ook niet ergens in 7 ml.

karperblues zei:
Waar bij de apotheek en is het mogelijk om 7 ml in een bil te spuiten of kan ik beter het verdelen.
Ik baal er alleen van dat ik dan weer twee keer moet prikken.

ccnp zei:
Thanks Levrone,
Ik dacht het zelf ook al, dus in beide billen.
Bij mijn tweede kuur deed mijn vriendin altijd het spuiten in mijn billen, nu wil mijn vriendin dat helaas niet meer doen, ze vind het te eng worden.
Doe jij die spuiten ook zelf in je billen?

gr
Mike

Ja, het is simpel :) .ik sta altijd voor een spiegel met de zijkant van mijn lichaam.Als ik de spuit terug trek, kan ik via de spiegel zien of ik geen bloed meezuig.

Groet,

Levrone@

Levrone@ zei:
Ja, het is simpel :) .ik sta altijd voor een spiegel met de zijkant van mijn lichaam.Als ik de spuit terug trek, kan ik via de spiegel zien of ik geen bloed meezuig.

Groet,

Levrone@
Thanks Levrone,

Dit is een top Tip!!!!!!!!!!!!!, ik ga het binnenkort proberen

Bro, met deze doseringen moet je wel 2 keer per week injecteren. Dus bvb op maandag ochtend en donderdag avond. Dit voor een constantere bloedspiegel. Als je 750 mg test en 400 deca een keer per week zet krijg je hele grote schommelingen in je bloedwaarden, met als gevolg dat je bijwerkingen groter zullen zijn en het resultaat minder.

D.W.

dutch windmil zei:
Bro, met deze doseringen moet je wel 2 keer per week injecteren. Dus bvb op maandag ochtend en donderdag avond. Dit voor een constantere bloedspiegel. Als je 750 mg test en 400 deca een keer per week zet krijg je hele grote schommelingen in je bloedwaarden, met als gevolg dat je bijwerkingen groter zullen zijn en het resultaat minder.

D.W.

Huh, dit is nieuw voor mij, dit is test enhantaat en geen sust.
Deze hoef ik toch niet 2 keer per week te zetten, ik dacht altijd een keer per week.

Dus jij zegt 750 mg test maandag en 400 mg donderdagavond???

Hoe kom je hierbij?

Nee bro,

Dit is basic knowledge. Alle AS hebben hun halfwaarde tijd. Je moet het liefst zo vaak mogelijk injecteren om het zo te verdelen. Als je een antibiotica kuurtje van de dokter krijgt moet je dit ook drie maal daags innemen en niet alledrie de tabletten in de ochtend.
Als je alles in een keer injecteert krijg je onwijze pieken en dalen in je bloedwaarden. Dit wil je altijd voorkomen..een zo gelijk mogelijke hormoonspiegel in jke bloed zorgt voor de beste resultaten met de minste bijwewrkingen. Als jer alles bvb op woensdag zou zetten heb je op woensdag en donderdag een hoge piek..deze neemt weer af naarmate de tijd vordert. Deze enorme schommelingen zijn ongewenst.
Het beste kan je het totaal verdelen over minimaal 2 shots..dus 1,5 ml tets enanthate en 2 ml deca per injectie..

D.W.

Ik had het er laatst met BC over, en die wist mij dit te vertellen:

Ik ben sterk voorstander van 1 maal per week, opbouw is sneller, piekdosis is hoger, en tenzij je maanden aan een stuk kuurt is dit duidelijk voordeliger. Bij enth zal de dosis aan het einde van de week nog maar gedaald zijn tot je niveau aan het begin van de week, dus nog binnen de halfwaarde tijd. Eenmaal is dus niet enkel makkelijker, maar ook aan te raden in dit geval.

MrJ zei:
Ik had het er laatst met BC over, en die wist mij dit te vertellen:

Dank je wel MrJ,

Hier zocht ik naar, gelukkig heeft BC dit jou verteld.

Ik maakte mij toch wel een beetje druk over, maar goed, nu is er duidelijkheid.

Ik vind ook vaak dat BC een hele goede antwoorden geeft. Dus hou ik mij hieraan.

Thanks

medisch is in de glutes max 4ml
quadraceps 3ml

volgens mij maar je kunt ook makkelijk 5ml in je reet zetten

!!BarmaN!! zei:
medisch is in de glutes max 4ml
quadraceps 3ml

volgens mij maar je kunt ook makkelijk 5ml in je reet zetten

oh, dat wist ik niet.

Ik ga nu 750 mg test enhantaat dat is 3 ml in mijn rechterbil doen en
400 mg deca dat is 4ml in mijn linker.

Veel succes bro...1150 mg AS op een dag injecteren....ga je vast naar de drogist voor een family doos aspirines?..deze zal je nodig hebben voor je hoofdpijn..Is gewoon dom wat je gaat doen..

D.W.

dutch windmill kun je dat ff uitleggen?

heb zelf altijd als ik de eerste injectie zet dat ik me een paar dagen niet lekker voel. maar dat is alleen de eerste x daarna is t helemaal over.

Ik ben het ook met DW eens minstens 2 keer per week injecteren vaker kan ook ik heb ook weleens primo/test enanthaat om de dag gezet en een vriend van me injecteerd 3 x 200mg deca per week ipv alles in 1 keer......veel stabielere bloedwaardes en minder bijwerkingen

4cc

Terug
Naar boven