AndroidHealthClinic

Vraagje over spuiten

Als je alles op een dag gaat injecteren krijg je enorme schommelingen in je bloedwaardes. Kan mij niet schelen wat BC hierover zegt dat dit bij enantahte etc mee valt. Het is wel zo. Bij deze enorme schommelingen krijg je enorm last van bijwerkingen zoals hoge bloedruk etc..dus zal hij de aspirine nodig hebben..

D.W.

door vaker te injecteren krijg je wel hogere bloedwaarden. maar ook meer schommelingen. en ook meer kans op beiwerkings

maar je bent er wel zeker van dat je bloedwaarden niet te laag worden door vaker te injecteren

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
dutch windmil zei:
Veel succes bro...1150 mg AS op een dag injecteren....ga je vast naar de drogist voor een family doos aspirines?..deze zal je nodig hebben voor je hoofdpijn..Is gewoon dom wat je gaat doen..

D.W.

Dutch Windmil, je hebt gelijk, ik ben een beetje wezen na vragen aan profs en die zeiden dat ik dit het beste kan doen

2 keer per week prikken, eentje op zaterdag 500 mg test enhantaat en 200 mg deca en dan de donderdag 250 mg test enhantaat en 200mg deca.

En dat 12 weken lang

gr
Mike

dutch windmil zei:
Als je alles op een dag gaat injecteren krijg je enorme schommelingen in je bloedwaardes. Kan mij niet schelen wat BC hierover zegt dat dit bij enantahte etc mee valt. Het is wel zo. Bij deze enorme schommelingen krijg je enorm last van bijwerkingen zoals hoge bloedruk etc..dus zal hij de aspirine nodig hebben..

D.W.

Idd. ik zou het ook verdelen. Praktijk heeft mij ook geleerd dat ik me daar prettiger bij voel.

!!BarmaN!! zei:
door vaker te injecteren krijg je wel hogere bloedwaarden. maar ook meer schommelingen. en ook meer kans op beiwerkings

maar je bent er wel zeker van dat je bloedwaarden niet te laag worden door vaker te injecteren

Juist minder schommelingen bro..Het is de bedoeling dat je het totaal van je AS over zoveel mogelijk shots verdeeld..dus zegmaar het liefst 200 mg per dag als je 1500 mg totaal zou nemen..dan heb je geen exterme pieken en dalen als dat je bvb 1500 mg op woenasdag zet...minder bijwerkingen en beter resultaat..hier wil ik het graag bij alten want ik val steeds in herhalingen.. :)

D.W.

ccnp zei:
Oh ja, die zijn groot, heb je ze ook niet ergens in 7 ml.

Ik denk dat de meest gangbare spuiten 5 en 10 ml zijn. Alleen in Nederland heb je n doktersrecept nodig om injectiespuiten/naalden bij n apotheek te halen.

je kunt anders hier ff kijken [Link niet meer beschikbaar]

Dboll zei:
Ik denk dat de meest gangbare spuiten 5 en 10 ml zijn. Alleen in Nederland heb je n doktersrecept nodig om injectiespuiten/naalden bij n apotheek te halen.

Is dat zo ?? D8 dat je spuitjes en dergelijke gewoon kon kopen zonder doktersrecept.

• Topic Starter Topic Starter
Dboll zei:

Dbol,

Je kunt in nederland in bijna alle apotheken in het land spuiten en naalden kopen.

Ik heb t van n ehbo-er gehoord, die zal zn info dan wel niet op orde hebben.
Maar dat maakt het makkelijker voor mij, zal dan gauw s langs n apotheek gaan. :D

Heb denk ik door te snel lezen en die quote een beetje voor een misverstand gezorgd.

Die quote gold dus voor mijn situatie waar ik op 500mg (2ml) aan Test. Enth. /w zet. Die kan je dus wel gewoon in 1x keer zetten.

dutch windmil zei:
Veel succes bro...1150 mg AS op een dag injecteren....ga je vast naar de drogist voor een family doos aspirines?..deze zal je nodig hebben voor je hoofdpijn..Is gewoon dom wat je gaat doen..

D.W.

man dat moet makkelijk kunnen hoor!

no problem alles gewoon op 1 dag

1 spuit per bil of of ieder been 1 en anders gewoon 2ml per schouder of triceps.
doet geen centje pijn en je kunt zo gewoon alles op 1 dag kwijt.

bijv. testo verdelen over 2 injecties per week is niks alleen als je bijv. propionaat neemt dan kun je dat doen omdat deze snel en kort werkt, maar enanthate moet je gewoon op 1 dag de hele dosis erin spuiten dan is het effect vele malen beter.
en AAS kun je niet echt vergelijken met een kuurtje antibiotica :D :D :D

Pipo. Ik kon mij tot nu toe vinden in alles wat je gepost hebt, maar wat je hierboven schrijft is niet verstandig. Tuurlijk kan je alles in een keer injecteren, daar heb het ook niet over. Mijn standpunt is dat je het voorgeschreven kuurtje wat deze man wilt gaan nemen van 740 mg TE en 400 mg deca moet verdelen. Je bloedwaardes zullen wel degelijk enorm schommelen, met als resultaat meer bijwerkingen en een minder groei.

Als je zoals je hierboven zegt test prop gaat verdelen over 2 injecties per week ben je ook niet slim bezig. Uit ervaring weet ik dat je prop minimaal om de dag moet zetten, maar beter is nog elke dag. Feit blijft wel natuurlijk dat je de dosis moet verdelen. Dus ipv 350 mg prop eens per week nu 50 mg elke dag :)

Groeten Rico

dutch windmil zei:
Pipo. Ik kon mij tot nu toe vinden in alles wat je gepost hebt, maar wat je hierboven schrijft is niet verstandig. Tuurlijk kan je alles in een keer injecteren, daar heb het ook niet over. Mijn standpunt is dat je het voorgeschreven kuurtje wat deze man wilt gaan nemen van 740 mg TE en 400 mg deca moet verdelen. Je bloedwaardes zullen wel degelijk enorm schommelen, met als resultaat meer bijwerkingen en een minder groei.

Als je zoals je hierboven zegt test prop gaat verdelen over 2 injecties per week ben je ook niet slim bezig. Uit ervaring weet ik dat je prop minimaal om de dag moet zetten, maar beter is nog elke dag. Feit blijft wel natuurlijk dat je de dosis moet verdelen. Dus ipv 350 mg prop eens per week nu 50 mg elke dag :)

Groeten Rico

klopt inderdaad dat je propionaat beter om de dag kan zetten, maar ik gaf het middel als voorbeeld als je voor 2 maal per week aan injecties dacht.
wat je voor de rest schrijft daar heb ik een andere mening over en ik respecteer jou manier van denken erover.
ik spreek gewoon uit praktijk ervaring en die is al 18jaar dus heb toch al wel het nodige uitgeprobeert en bij vrienden gezien en gehoordt hoe zij op dingen reageerden.
ik geloof meer in praktijk ervaring dan dingen die ik lees op internet of in boekjes.
maar ja als jij goed gaat op verdeelde injecties dan moet je dat gewoon doen wat wat voor de 1 goed werkt kan voor de ander totaal anders werken.

groetjes,

pipo

Hey bro,

Nee dat snap ik. Ik hou zelf ook meer van praktijk ervaring tov het theoretische verhaal. Ik heb ook aardig wat ervaring op dit gebied..nog geen 18 jaar :) haha..maar blijf toch bij mijn standpunt dat stabielere bloedwaarden leiden tot beter resultaat met minder bijwerkingen :)

Rico

ccnp zei:
Dbol,

Je kunt in nederland in bijna alle apotheken in het land spuiten en naalden kopen.

Ik heb zojuist ff met n apotheek gebeld en injectiespuiten/naalden zijn alleen op doktersrecept verkrijgbaar...dus helaas.

Je moet ook niet bellen!

gewoon langs gaan en zeggen ik wil..............hebben..
Ik heb nog nooit nee gehoord, wel oudere vrouwtjes die vroegen waar het voor was..gewoon keihard DOPING schreeuwen door de zaak en dan agressief om je heen gaan kijken en schreeuwen naar de ander mensen in de rij: Heb ik wat van je aan ofzo!!..
Nee hoor is een geintje..Al die jonge wijffies achter de toonbank vinden het best spannend volgens mij,..beginnen altijd te giechelen als ik er ben haha.

Rico

Kan t proberen maar is op zich niet zon probleem..kan er wel aan komen maar dit leek me n snellere manier.

Greetz Jordi

het is mij 1x geweigerd toen vroeg ik die en die grootes.

als je gewoon een spuit en naald meeneemt krijg je het altijd zonder comentaar alleen wel iri als net een bekende van je de apotheek binnen loopt!

Zeg je gewoon dat je alleen maar af en toe heroine gebruikt en het prima onder controle hebt :D :D :D

Terug
Naar boven