AndroidHealthClinic

Vraagje over videokaart

voor 15 euro meer heb je een samsung F3 spinpoint 1 TB

voor 15 euro meer heb je een samsung F3 spinpoint 1 TB

Klopt, maar dat heb je met alles voor 20 euro meer heb je betere processor en ga zo maar door. Voor zijn doeleinden is 500Gig voldoende

- Prijzen alternate vs Media markt zijn kwa speakers allemaal hetzelfde. Maar wat versta je onder normaal geluid. Ik heb de X530 en is master tijdens game/film/muziek

• Topic Starter Topic Starter
Klopt, maar dat heb je met alles voor 20 euro meer heb je betere processor en ga zo maar door. Voor zijn doeleinden is 500Gig voldoende

- Prijzen alternate vs Media markt zijn kwa speakers allemaal hetzelfde. Maar wat versta je onder normaal geluid. Ik heb de X530 en is master tijdens game/film/muziek

Geluid die ik nu krijg uit mijn n00b speakers vind ik eigelijk al goed :p .. Maar jij raadde mij die S220 aan of geen goede keuze van de 30 euro klasse bij Alternate

Die heeft 2 fans .. alleen zie ik op de voorkant helemaal geen knoppen?

Jawel aan de bovenkant zit knoopen.. 2 standaard en nog mogelijkheid op meer fans, maar het is veel overzichtelijker ingedeeld tevens mogelijkheid tot cable management dus je kabels wegwerken wat dus weer de luchtdoorvoer bevordert :)

Jawel aan de bovenkant zit knoopen.. 2 standaard en nog mogelijkheid op meer fans, maar het is veel overzichtelijker ingedeeld tevens mogelijkheid tot cable management dus je kabels wegwerken wat dus weer de luchtdoorvoer bevordert :)

Ach ja ik zie het .. mmm qua uiterlijk vind ik die andere toffer uitzien alleen is deze weer beter in inhoud enz.

op het moment toch wel? ben een beetje lang niet meer bezig geweest met computers enzo maar ik dacht dat ati nu een aardige voorsprong op nvidia had met die dikke 4 series

eigenlijk niet. Op single kaart gebied lopen ze achter. Maar prijs/prestatie zijn 2 kaarten gecombineerd beter en goedkoper dan zo een nvidiakaart dacht ik.

eigenlijk niet. Op single kaart gebied lopen ze achter. Maar prijs/prestatie zijn 2 kaarten gecombineerd beter en goedkoper dan zo een nvidiakaart dacht ik.
nee ok, dat is ati eigenlijk.. maar ik bedoel meer als je de dikste kaarten van nvidia en ati tegenover elkaar zou zetten, gecombineerd of niet. want daar doen ze toch wel een puik werkje zie ik zo

nee ok, dat is ati eigenlijk.. maar ik bedoel meer als je de dikste kaarten van nvidia en ati tegenover elkaar zou zetten, gecombineerd of niet. want daar doen ze toch wel een puik werkje zie ik zo

ja natuurlijk. ATI ftw! vroeger was ik helemaal een nvidia fan maar nu scoort ati toch hoger in mijn ogen. Niet dat ik een computer heb ofzo:(

ja natuurlijk, zoals ik al zei. Maar prijs/prestatie = ATI
en als je dikke prestaties wilt zet je 2 ati-kaarten gewoon in crossfire.

+1. Voor prijs kwaliteit is Ati beter ja.

Zie me vorige post me videokaart van 89 euro staat nog wel op nummertje 36

maar ik verwacht wel dat nvidia een dikke comeback maakt, althans, dat hoop ik voor ze

ik heb gisteren een nieuwe pc met een radeon in elkaar gestoken, daarvoor altijd
nvidia gehad, vindt nvidia veel beter beeldkwaliteit in 2D.
morgen eens een game uitproberen.

Terug
Naar boven