Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
voor 15 euro meer heb je een samsung F3 spinpoint 1 TB
Klopt, maar dat heb je met alles voor 20 euro meer heb je betere processor en ga zo maar door. Voor zijn doeleinden is 500Gig voldoende
- Prijzen alternate vs Media markt zijn kwa speakers allemaal hetzelfde. Maar wat versta je onder normaal geluid. Ik heb de X530 en is master tijdens game/film/muziek
.. Maar jij raadde mij die S220 aan of geen goede keuze van de 30 euro klasse bij Alternate
Koop een normale case.. zo'n ding van 39 euro heeft 0.0 procent assemblage gemak geen airflow en en wordt dus heel warm.
http://www.alternate.nl/html/produc...r/Antec/Three_Hundred/-1075491/?baseId=388756 is een perfect dingetje![]()
Die heeft 2 fans .. alleen zie ik op de voorkant helemaal geen knoppen?

Jawel aan de bovenkant zit knoopen.. 2 standaard en nog mogelijkheid op meer fans, maar het is veel overzichtelijker ingedeeld tevens mogelijkheid tot cable management dus je kabels wegwerken wat dus weer de luchtdoorvoer bevordert![]()
op het moment toch wel? ben een beetje lang niet meer bezig geweest met computers enzo maar ik dacht dat ati nu een aardige voorsprong op nvidia had met die dikke 4 seriesati is goedkoper (prijs/kwaliteit) of ze beter zijn![]()
op het moment toch wel? ben een beetje lang niet meer bezig geweest met computers enzo maar ik dacht dat ati nu een aardige voorsprong op nvidia had met die dikke 4 series
nee ok, dat is ati eigenlijk.. maar ik bedoel meer als je de dikste kaarten van nvidia en ati tegenover elkaar zou zetten, gecombineerd of niet. want daar doen ze toch wel een puik werkje zie ik zoeigenlijk niet. Op single kaart gebied lopen ze achter. Maar prijs/prestatie zijn 2 kaarten gecombineerd beter en goedkoper dan zo een nvidiakaart dacht ik.
nee ok, dat is ati eigenlijk.. maar ik bedoel meer als je de dikste kaarten van nvidia en ati tegenover elkaar zou zetten, gecombineerd of niet. want daar doen ze toch wel een puik werkje zie ik zo

ja natuurlijk. ATI ftw! vroeger was ik helemaal een nvidia fan maar nu scoort ati toch hoger in mijn ogen. Niet dat ik een computer heb ofzo![]()

Heb zelf ook een hele leuke Ati kaart in me computer zitten
Maar top 3 is echt even nvida
http://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html
ja natuurlijk, zoals ik al zei. Maar prijs/prestatie = ATI
en als je dikke prestaties wilt zet je 2 ati-kaarten gewoon in crossfire.