MuscleMeat

Vraagje over videokaart

• Topic Starter Topic Starter
Spul al besteld? zo jah videokaart annuleren
de HD58** is binnen 6 week te koop, de 5870 word minimaal
2 keer zo snel als de 4870. En is zelfs sneller dan 1 enkele gtx295x2,
Dit weet ik omdat ik mensen ken die deze kaart al hebben om te testen
alleen mogen zij nog niets vrijgeven over de nieuwe ati series.

Heb nog niet besteld, maar zoals ik al zei .. ik ga me computer niet alleen voor gamen gebruiken en zo kan je bezig blijven .. als je die haalt heb je over 3 maanden weer een nieuwe kaart op de markt enz.

---------- Toegevoegd om 15:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:30 ----------

350 euro voor de 1gb versie als het helemaal klopt, en 400 euro voor de 2gb versie,
Maar die 2gb versie hebben de meeste mensen niet nodig lijkt mij, want wie speeld games op een 30" tft scherm?

Ik ga geen 30 tft scherm halen whahahaha .. 20 inch is meer dan zat

Het i idd prijzig maar altijd nog goedkoper dan de langzamere snelste kaart van nvidia, ik ben trouwens zelf een nvidia fan :D
ik ben zelf ook een nvidia fan, maar ik moet zeggen dat ati nu toch betere kaarten maakt.. nvidia zal wel een superplan aan het voorbereiden zijn

Laten we het hopen dat er een beetje concurentie komt door nvidia met de nieuwe gt300.
Alleen dat word nog ff wachten want er zijn mischien nu nog maar net test samples en die zijn dan ook nog maar beta, Q1 2010 zal nvidia de niewe reeks op de markt brengen
als het allemaal goed is. Zonder concurentie stijgen de prijzen natuurlijk de pannen weer uit.

Dit gaat hem denk worden

fw7xbo.jpg

Op dit moment heeft nvidia nog de snelste vga kaart maar als ati de 5870 uit brengt
is deze kaart het snelste, ook nieuwe toepassingen zoals DX11

- Serial ata bedoel ik ja, is sneller en handiger. Omdat IDE aan het uitsterven is en nauwelijks meer verkrijgbaar

- Over koelers en dergelijke, overclocken zal die toch nooit doen aangezien die er weinig van weet. Als je je computer stiller wilt neem dan de Freezer 7 Pro, dit is de nummer 1 ongeveer voor cpu koelers en voor de videokaart heb je als het goed is al een hele stille

- Serial ata bedoel ik ja, is sneller en handiger. Omdat IDE aan het uitsterven is en nauwelijks meer verkrijgbaar

- Over koelers en dergelijke, overclocken zal die toch nooit doen aangezien die er weinig van weet. Als je je computer stiller wilt neem dan de Freezer 7 Pro, dit is de nummer 1 ongeveer voor cpu koelers en voor de videokaart heb je als het goed is al een hele stille

Ah oke, ik heb de LG versie genomen ..

De videokaart heeft al zelf 1 koeler toch .. en de moederbord heeft al een audio chip toch (voor geluid)

En de systeemkast heeft standaard al een fan en de behuizing koeler die erbij heb genomen ..

Ah oke, ik heb de LG versie genomen ..

De videokaart heeft al zelf 1 koeler toch .. en de moederbord heeft al een audio chip toch (voor geluid)

En de systeemkast heeft standaard al een fan en de behuizing koeler die erbij heb genomen ..

Dat is voldoende ja,

Over die speakers koop die aub niet dat is geluid waar je hoofdpijn krijgt voor 3 euro meer heb je van sweex een setje wat 100x beter is, zal even opzoeken welke ik bedoel.

---------- Toegevoegd om 18:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:07 ----------

Edit: http://www.alternate.nl/html/produc...m/-1065716/?tn=HARDWARE&l1=Geluid&l2=Speakers

Niet dat dit setje top of the line is maar voor dit geld is dit een heel leuk setje

Dat is voldoende ja,

Over die speakers koop die aub niet dat is geluid waar je hoofdpijn krijgt voor 3 euro meer heb je van sweex een setje wat 100x beter is, zal even opzoeken welke ik bedoel.

---------- Toegevoegd om 18:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:07 ----------

Edit: http://www.alternate.nl/html/produc...m/-1065716/?tn=HARDWARE&l1=Geluid&l2=Speakers

Niet dat dit setje top of the line is maar voor dit geld is dit een heel leuk setje

Kheb nooit zo'n 3delige speakers gehad .. wat is het verschil met 2 speakers?

Kheb nooit zo'n 3delige speakers gehad .. wat is het verschil met 2 speakers?

Bas is veel zuiver en mooier, als je met dat 2 delige setje ook maar wat harder zet is het echt k*t muziek. Dat sweex setje hoor ik ongeveer elke week en dat verschil hoor je echt wel, elke klant die ik dat andere setje laat horen kijkt erbij of ze kat dood is

Bas is veel zuiver en mooier, als je met dat 2 delige setje ook maar wat harder zet is het echt k*t muziek. Dat sweex setje hoor ik ongeveer elke week en dat verschil hoor je echt wel, elke klant die ik dat andere setje laat horen kijkt erbij of ze kat dood is

Ach zo, is Sweex geen n00b merk ofzo .. ?? nooit van gehoord namelijk

Ach zo, is Sweex geen n00b merk ofzo .. ?? nooit van gehoord namelijk

Nee valt wel mee, meestal raad ik Logitech aan dat is een veel beter merk. Maar kwa prijs iets duurder de S220 is rond de 30 euro en leuk setje, en de X230 is 49 euro maar dan heb je wel echt geluid :D

Nee valt wel mee, meestal raad ik Logitech aan dat is een veel beter merk. Maar kwa prijs iets duurder de S220 is rond de 30 euro en leuk setje, en de X230 is 49 euro maar dan heb je wel echt geluid :D

Ja, en daarom pakte ik die speakers van Logitech snap je

Ook heel leuk setje van logitech. Je kan ook gewoon keer in elke media markt inlopen en als het goed is hebben ze alles aangesloten en kan je ze allemaal testen dan weet je teminste wat je koopt

Kwil gewoon normale geluid horen :p .. en zijn ze goedkoper bij Mediamarkt

Terug
Naar boven