Fitness Seller

Vraagje over Whey Perfection

marcoj

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
77kg
Beste mensen,

Ik ben sindskort begonnen met fitness en gebruik hiervoor het rippetoe schema wat tot nu toe heerlijk gaat.

Nu heb ik een buikje en wil ik die zoveel mogelijk wegkrijgen.. En ik ben van plan Whey perfection te gebruiken als supplement.

Nu is mijn vraag is dit goed ook als ik mijn buikje weg wil krijgen? Want ik lees verschillende dingen over Whey perfection.. want de 1 zegt dat het ook goed is voor vetverlies maar is dit ook zo?

Alvast bedankt.

er zit bijna geen vet of koolhydraten in
dus als het binnen jouw voedingsschemapast dan kun je het nemen.
vooral neem ik het na de workout

• Topic Starter Topic Starter
Okee dats fijn om te horen!

Ik ben van plan 1tje bij me ontbijt te nemen en dan ook nog 1 na me workout (3x pw)

Waarom 3x per week 2? doe dan liever 6x per week 1, je hebt in je rustdagen ook eiwitten nodig.

Nu is mijn vraag is dit goed ook als ik mijn buikje weg wil krijgen?

Ja

Want ik lees verschillende dingen over Whey perfection.. want de 1 zegt dat het ook goed is voor vetverlies maar is dit ook zo?

Ja, whey zorgt voor snellere herstel van de spieren en spieren = vet verlies ;)

pfffffff buikje ,
of is het zo erg ?
.
shake's , best is zo weinig mogelijk hoor .
of als je echt niet kan , met werk of school is het iets anders .
voeding is gewoon alles + training en rust .
jah die buik .doe dan gewoon cleanbulk .
volg een dieet of een voedingsschema .

Ik doe zelf elke ochtend voor het het ontbijt whey perfection, en op trainingsdagen 15min na de training

Ik doe zelf elke ochtend voor het het ontbijt whey perfection, en op trainingsdagen 15min na de training

kan ook geen kwaat hoor , na de training , of voor het slapen traage eiwitten .
maar hij zegt zelf de ts dat hij begonnen is met fitness , gewoon strak beachboy fzo dat is hier niet zo .
hier is het dutchbodybuilding , .

• Topic Starter Topic Starter
ik ben van plan hetzelfde te doen als skyblazer.

Ik heb in ieder geval me antwoordt, bedankt mensen.
Kan slotje op

Een hoog eiwitdieet en een vermindering vaan koolhydraten en vetten zorgen zeker voor een vermindering van het vetpercentage. Whey Perfection draagt bij aan het behalen van de juiste hoeveelheid eiwit per dag. :)

Leverbaar in 16 heerlijke smaken! Stuk voor stuk een smaaksensatie! :zuip:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

-Leon

Terug
Naar boven