AndroidHealthClinic

vraagje schema?

wouter43

Novice
Waardering
0
van een kameraad van mij
Hallo ik heb een vraagje of dit een goede kuur is,ik ben 23 en weeg 70 kilo.
het is een kuur van 8 weken,met in
week 1- 6 ml deca en 4 ml sustanon 7 dianabol pillen verdeeld over de hele week.
week 2- 2 ml deca en 1 ml sustanon 7 dianabol pillen verdeeld over de hele week.
week 3- 2 ml deca en 1 ml sustanon 14 dianabol pillen verdeeld over de hele week.
week 4- 2 ml deca en 1 ml sustanon 21 dianabol pillen verdeeld over de hele week.
week 5- 2 ml deca en 1 ml sustanon 21 dianabol pillen verdeeld over de hele week.
week 6- 2 ml deca en 1 ml sustanon 14 dianabol pillen verdeeld over de hele week.
week 7- 2 ml deca en 1 ml sustanon 7 dianabol pillen verdeeld over de hele week.
week 8- 2 ml deca en 1 ml sustanon 7 dianabol pillen verdeeld over de hele week. dan nakuur

zoals je ziet is dit niet zo'n dikke kuur maar de vraag was vooral of het verstandig is om in de eerste week meteen zoveel te pakken heb gehoord dat dit juist goed is. :rolleyes: greetz

graag wat meer info zoals aantal mg's per ml en wat is je lengte trouwens en heb je een kuurverlede zoja welke

En los van wat Pampam zegt vermoed ik dat het een flutschema is aangezien je frontload 3 a 4 keer zo groot is als de rest van de kuur :D

En dbol op/afbouwen is bullshit, en bovendien is 5 of 10 mg per dag (7 pillen eerste week) veel te weinig.. Kortom, terug in je boeken!

En als je vragen hebt helpen we je graag ;)

wouter43 zei:
van een kameraad van mij
Hallo ik heb een vraagje of dit een goede kuur is,ik ben 23 en weeg 70 kilo.
het is een kuur van 8 weken,met in
week 1- 6 ml deca en 4 ml sustanon 7 dianabol pillen verdeeld over de hele week.
week 2- 2 ml deca en 1 ml sustanon 7 dianabol pillen verdeeld over de hele week.
week 3- 2 ml deca en 1 ml sustanon 14 dianabol pillen verdeeld over de hele week.
week 4- 2 ml deca en 1 ml sustanon 21 dianabol pillen verdeeld over de hele week.
week 5- 2 ml deca en 1 ml sustanon 21 dianabol pillen verdeeld over de hele week.
week 6- 2 ml deca en 1 ml sustanon 14 dianabol pillen verdeeld over de hele week.
week 7- 2 ml deca en 1 ml sustanon 7 dianabol pillen verdeeld over de hele week.
week 8- 2 ml deca en 1 ml sustanon 7 dianabol pillen verdeeld over de hele week. dan nakuur

zoals je ziet is dit niet zo'n dikke kuur maar de vraag was vooral of het verstandig is om in de eerste week meteen zoveel te pakken heb gehoord dat dit juist goed is. :rolleyes: greetz

1) svp 't kuurtje uitschrijven in mg's.
2) 8 weken dboll is slecht voor je lever (1 week ook ja... :o )
3) Op- en afbouwen is achetrhaald. Alleen frontloaden is handig als je geen kickoff neemt.
4) Sust. dien je elke 3 dagen te zetten door z'n 2 korte esters die erin zitten. Anders heb je zeer onstabiele bloedwaarden waardoor je minder wint en meer bijwerkingen krijgt.
5) Een nakuur kan handig zijn... :rolleyes:

kickstart = 3x zo veel als de rest van je kuur !! beetje overdreven
en zoals mrj zegt, sust = korte ester dus verdelen in een week.
opbouw + afbouw dbol is achterhaald en 8 weken is veel te lang...
kijk even naar andere schema's hier, staan er genoeg en vergelijk een beetje..
succes iig

en van welke site heb je dit schema ge copy/paste want ik vind het er wel heel slecht uitzien?

ohja en die Dbol pillen zou ik 3 per dag nemen voor 5 weken...
meningen iemand ??

ps wat is je nakuur eigenlijk ??
nolva week 1 50 mg
week 2 20mg
week 3 20 mg zou voldoende zijn

Laatst bewerkt:
ArieWillem zei:
En los van wat Pampam zegt vermoed ik dat het een flutschema is aangezien je frontload 3 a 4 keer zo groot is als de rest van de kuur :D

En dbol op/afbouwen is bullshit, en bovendien is 5 of 10 mg per dag (7 pillen eerste week) veel te weinig.. Kortom, terug in je boeken!

En als je vragen hebt helpen we je graag ;)

Dianabol is het erg belangrijk, dat je goed afbouwt, anders verlies je de opgebouwde massa weer net zo snel. In de op één na laatste week zou men de dosis langzaam naar 20 mg/dag moeten afbouwen, in de laatste week op slechts 15 mg/dag gaan zitten en deze dosis in zijn geheel in de morgen innemen. Hierdoor wordt de endogene (lichaamseigen) testosteronproductie niet zo erg onderdrukt.

Russianbear zei:
Dianabol is het erg belangrijk, dat je goed afbouwt, anders verlies je de opgebouwde massa weer net zo snel. In de op één na laatste week zou men de dosis langzaam naar 20 mg/dag moeten afbouwen, in de laatste week op slechts 15 mg/dag gaan zitten en deze dosis in zijn geheel in de morgen innemen. Hierdoor wordt de endogene (lichaamseigen) testosteronproductie niet zo erg onderdrukt.

helaas is dit allemaal achterhaalt, of je nou 5 mg neemt of 40 mg je blijft je lever terroriseren!dus is het voor de lever verstandiger om het constant te houden! daarnaast is het een feit dat je je axis al plat legt na enkele dagen dbol slikken, dus laatste weken afbouwen zodat je je eigen test. aanmaak niet in de weg zit gaat niet op!

gewoon de dosis constant houden, en als kickstart gebruiken de eerste 3 wkn van de kuur!!

Mee eens.

Al mag die dbol van mij wel wat langer eigenlijk. :D

Citaat

Russianbear zei:

Zie ik hier Bodypage.com? Is inmiddels aardig acherhaald en je kunt dus net zo goed de tijd dat je on ben goed ON zijn ipv op- en afbouwen!

Ciao,

Terug
Naar boven