AndroidHealthClinic

vraagje voor de experts.

dreamy1

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
10.000 likes
Waardering
10.938
Lengte
1m75
hai. vanaf 30 juli stopte ik 3 weken met deca voordat ik ging nakuren met clomid en nolva voor 3 weken lang tot ongeveer 9 augustus. en nu.. train ik al 3 weken na me pct gewoon hetzelfde en eet hetzelfde en merk voorrderest geen spierverlies (wel krachtverlies). en ik merk qua hormonen geen verschil (geen suf gevoel, en heb nogsteeds hoge libido ochtenderecties enzo) alleen side effects zoals acne is er nog. vroeg me af of ik de weken voor me pct moet tellen of na me pct? ik hoorde dat 12 weken rust wel voldoende is om weer on te gaan. ik was hiervoor 11 maanden on

Laatst bewerkt:
Je was 11maand on? Dan zou ik je lichaam wat langer rust geven of 12weken. Wacht nog 3maand en laat je eigen test meten. Weet je genoeg...

• Topic Starter Topic Starter
Je was 11maand on? Dan zou ik je lichaam wat langer rust geven of 12weken. Wacht nog 3maand en laat je eigen test meten. Weet je genoeg...
ik hoorde van een vriend die een bodybuildingwedstrijd deed dat 2 maanden echt minimaal minimaal is om off te gaan en dat 3 maanden of 4 je dan echt clean bent. ik stop sowieso 3 maanden

Je bent mss clean, maar je eigen testproductie is nog niet in orde. Deca is een zwaar onderdrukkend middel en staat ervoor gekent langer herstel te hebben. Je kan idd terug kuren maar dan ga je u eigen test weer onderdrukken. Met risico op lage test waardes in de toekomst. Je bent nu off gegaan, laat je dan ook je lichaam herstellen. 11maand is niet niets. En 3 weken nakuur is veeel te kort voor 11maand. Maar je doet nog altijd wat je wil he :p laat binnen 3maand eens jou eigen testosteron meten, en dan zal je zien of 2maanden minimaal is.

Hoe zag je kuur er uit trouwens? Alleen deca ?

Je bent mss clean, maar je eigen testproductie is nog niet in orde. Deca is een zwaar onderdrukkend middel en staat ervoor gekent langer herstel te hebben. Je kan idd terug kuren maar dan ga je u eigen test weer onderdrukken. Met risico op lage test waardes in de toekomst. Je bent nu off gegaan, laat je dan ook je lichaam herstellen. 11maand is niet niets. En 3 weken nakuur is veeel te kort voor 11maand. Maar je doet nog altijd wat je wil he :p laat binnen 3maand eens jou eigen testosteron meten, en dan zal je zien of 2maanden minimaal is.

Deca, sus, oxy,

Lage test vind ik nie erg ik heb geen kinderwens maar ik wil juist weer kunnen gainen dat is het meer

Ja kerel, iedereen wil gainen maarja :p als je graag risicos pakt ga je het later mss beklagen. Lees je nog wat in op het forum, ga je mss bedenken ;)

Blast en cruise is in jouw geval gezonder
Ook al is je kennis belabberd.

was dan on gebleven, wat @So Hardcore zegt na je deca had je de test op een 125 mg-200mg kunnen houden . maandje of 2 zo zo houden en dan weer blasten met bv 400 test en 600 primo ( ik roep maar ff een compound).. ook aan cycleing zitten risico's.
Hanteerde zelf time on is time off als ik kuurtjes draaide , Blast en cruise is voor mij niet weggelegd prikken staat mij tegen na een tijdje .

was dan on gebleven, wat @So Hardcore zegt na je deca had je de test op een 125 mg-200mg kunnen houden . maandje of 2 zo zo houden en dan weer blasten met bv 400 test en 600 primo ( ik roep maar ff een compound).. ook aan cycleing zitten risico's.
Hanteerde zelf time on is time off als ik kuurtjes draaide , Blast en cruise is voor mij niet weggelegd prikken staat mij tegen na een tijdje .
haha ik begon een beetje zat te raken aan elke week prikken en had wel behoefte om te stoppen voor maanden

Terug
Naar boven