XXL Nutrition

Vraagje

kwante

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
83kg
Vetpercentage
16%
Hey,
Ik ben 2 weken bezig met mijn winstrol kuur.
Nu voelden ik me wat grieperig. Ik had de dag ervoor in men linkerbeen gezet. nu deed mijn rechterbeen nog wat pijn van de vorige injectie. Dus ik besloot terug in mijn linker been te injecteren. Nu kan ik mijn been echt moeilijk bewegen zonder pijn. Lopen gaat amper.. Dit nu 2 dagen. Al maar goed in het wiekend. Kan dit een ontstoken spier zijn ?Of te maken hebben met de opkomende griep. Of omdat ik het 2 dagen op de zelfde plek heb gezet. Als dit morgen niet beter is zal ik maar even de huisarts raadplegen...

Winstrol injecties zijn altijd pijnlijk en kans op infecties is groot als het op water basis is

wie zet er nu ook winstrol in z'n been?

Winstrol only kuur met injects

Wat

• Topic Starter Topic Starter
In mijn been is de pijn aangenamer.. Glutes heb ik meer last van omdat ik veel zit.. Is dat dan slechter in je bovenbenen ?

Je bent dus toch door gegaan met je o-zo-goede kuur voorstel.
Ik snap werkelijk waar niet waarom je winstrol injects zou nemen, al helemaal als het winstrol only is.
Je beseft je toch wel dat het nog steeds 17aa is en daarmee dus ook je lever belast evenals orals?

Ik neem aan dat je je injectie ED zet, vast niet, waarom vraag ik dit eigenlijk :o.
In dat geval, ook al zet je EOD dan moet je dus meer afwisselen dan alleen je linker en rechter been, dit gaat niet lang goed zo.
Schouder R/L, gluteus R/L, quad R/L is al een eind in de goede richting.

elke dag in de benen injecteren is inderdaad geen pretje.. na een week had ik al besloten om in de schouders verder te gaan en dat voelden als een hele verlossing. misschien de moeite waard om te proberen?

Terug
Naar boven