AndroidHealthClinic

Pijn na het injecteren van anabolen / testosteron enanthaat en trenbolone

Bezoekers in dit topic

Klopt er is een hoop misinformatie op internet te vinden. Vandaar dat ik de link die ik hierboven gepost heb goed zal bestuderen. Nogmaals, het is niet de end all be all maar er staat een hoop zinvolle informatie.

https://www.reddit.com/r/steroids/wiki/index nogmaals
 
Is jouw test gedoseerd op 500mg/ml?? Dat zal dan ook voor een deel de reden zijn waarom je zoveel last van PIP hebt :dunno:

als dat zo is zou ik sowieso beginnen met 2x per week 0.5 ML. 1 gram test per week voor een eerste cycle is echt belachelijk veel
Ik zal 2x per week beginnen met 0,5 ml dus in totaal 1ml per week.
 
Klopt er is een hoop misinformatie op internet te vinden. Vandaar dat ik de link die ik hierboven gepost heb goed zal bestuderen. Nogmaals, het is niet de end all be all maar er staat een hoop zinvolle informatie.

https://www.reddit.com/r/steroids/wiki/index nogmaals
Ja bedankt ervoor, ik ga er zeker naar kijken en zal vanaf nu even 0,5 x2 per week test E injecteren met een 0,8x25mm naald.
 
Met een zwarte naald? Je bedoelt een 22G? 0,7x40mm? Dat is sowieso veel te dik om mee te injecteren man. Neem een 25g of misschien zelfs een nog kleinere 29/30G. Dit zal een deel van de pijn sowieso al verhelpen. Daarnaast is de meeste test gedoseerd op 250mg/ml. Dat betekenend dat je 1 gram per week aan test injecteerd. VEEL te veel voor een eerste cycle. Ik zou beginnen met 500 mg dus 2x per week 1 ml bijvoorbeeld op maandag en donderdag.

ben het wel met AK eens...beter stop je hier mee en ga je je eerst eens goed verdiepen in het gebruik van anabolen want je gaat hier waarschijnlijk vervelende bijwerkingen van krijgen
0,8x 25mm en 0,6x25mm welke naald zou je me aanraden?
 
Met een zwarte naald? Je bedoelt een 22G? 0,7x40mm? Dat is sowieso veel te dik om mee te injecteren man. Neem een 25g of misschien zelfs een nog kleinere 29/30G. Dit zal een deel van de pijn sowieso al verhelpen. Daarnaast is de meeste test gedoseerd op 250mg/ml. Dat betekenend dat je 1 gram per week aan test injecteerd. VEEL te veel voor een eerste cycle. Ik zou beginnen met 500 mg dus 2x per week 1 ml bijvoorbeeld op maandag en donderdag.

ben het wel met AK eens...beter stop je hier mee en ga je je eerst eens goed verdiepen in het gebruik van anabolen want je gaat hier waarschijnlijk vervelende bijwerkingen van krijgen
 

Bijlagen

  • 8C014540-410E-4727-84FB-8F1099F4461C.png
    8C014540-410E-4727-84FB-8F1099F4461C.png
    141,9 KB · Weergaven: 105
Dat hangt af van de plek waar je injecteert. Ik gebruik voor mijn quads/schouders zelf een 30g dat is 0,3x13mm maar ik ben ook lean. een 0,6x25mm is zat voor schouders en benen mits je niet super veel vet hebt.

Maar jouw test is dus gedoseerd op 500mg/ml? De hoge concentratie van testosteron zorgt namelijk voor meer post injection pain. Mocht je de mogelijkheid hebben dan zou ik gewoon 250/300mg/ml testosteron halen en dan in totaal 500mg per week max zetten.
 
Zoveel vet heb ik ookalweer niet dus een 0,6x25 zal volgensmij wel voldoende moeten zijn. Ik heb 300mg/ml test e op dit moment.
 
Dat hangt af van de plek waar je injecteert. Ik gebruik voor mijn quads/schouders zelf een 30g dat is 0,3x13mm maar ik ben ook lean. een 0,6x25mm is zat voor schouders en benen mits je niet super veel vet hebt.

Maar jouw test is dus gedoseerd op 500mg/ml? De hoge concentratie van testosteron zorgt namelijk voor meer post injection pain. Mocht je de mogelijkheid hebben dan zou ik gewoon 250/300mg/ml testosteron halen en dan in totaal 500mg per week max zetten.
Ik snap het allee niet met die ml/mg ik heb nu een spuit waar in totaal 2ml in kan dus dan moet ik de helft van 1 dus 0,5 injecteren x2 per week
 
Dat hangt af van de plek waar je injecteert. Ik gebruik voor mijn quads/schouders zelf een 30g dat is 0,3x13mm maar ik ben ook lean. een 0,6x25mm is zat voor schouders en benen mits je niet super veel vet hebt.

Maar jouw test is dus gedoseerd op 500mg/ml? De hoge concentratie van testosteron zorgt namelijk voor meer post injection pain. Mocht je de mogelijkheid hebben dan zou ik gewoon 250/300mg/ml testosteron halen en dan in totaal 500mg per week max zetten.
 

Bijlagen

  • F663E5C7-ED0D-4540-8D31-8BD2F6F7A085.jpeg
    F663E5C7-ED0D-4540-8D31-8BD2F6F7A085.jpeg
    32,9 KB · Weergaven: 65
als jouw test gedoseerd is op 300mg/ml zou ik dus per keer 0.8 ml zetten. Dit komt uit op 240 mg per keer dus 480mg in totaal per week.
 
Ik snap het allee niet met die ml/mg ik heb nu een spuit waar in totaal 2ml in kan dus dan moet ik de helft van 1 dus 0,5 injecteren x2 per week
Dat je dat niet helemaal snapt baart mij ergens wel wat zorgen.
Het idee:
Je zegt dat je 300mg/ml Test E hebt.
Dat zegt dat er 300 milligram testosteron enanthaat zit opgelost per 1 milliliter vloeistof.
Hierna bepaal je de hoeveel Test E dat je per week wilt pakken.
Voorbeeld: je wilt 600 milligram Test E per week proberen voor je kuur.
600 milligram Test E = 2 milliliter vloeistof. Want: 1 milliliter vloeistof bevat 300 milligram Test E.
Verdeel je dit dus over 2 prik momenten dan betekent dat dus dat je 2 keer per week 1 milliliter Test E moet injecteren om die 600 milligram Test te behalen per week.

Edit: ik zeg niet dat 600mg test een goede dosering is. Het is gewoon een voorbeeld.
 
0,8 is dus 2 strepen onder de 1 op de spuit van 2ml
 
Dat je dat niet helemaal snapt baart mij ergens wel wat zorgen.
Het idee:
Je zegt dat je 300mg/ml Test E hebt.
Dat zegt dat er 300 milligram testosteron enanthaat zit opgelost per 1 milliliter vloeistof.
Hierna bepaal je de hoeveel Test E dat je per week wilt pakken.
Voorbeeld: je wilt 600 milligram Test E per week proberen voor je kuur.
600 milligram Test E = 2 milliliter vloeistof. Want: 1 milliliter vloeistof bevat 300 milligram Test E.
Verdeel je dit dus over 2 prik momenten dan betekent dat dus dat je 2 keer per week 1 milliliter Test E moet injecteren om die 600 milligram Test te behalen per week.

Edit: ik zeg niet dat 600mg test een goede dosering is. Het is gewoon een voorbeeld.
Ja wat is het nou. De een zegt 0,8 x2 480 mg en de ander zegt 2x 1ml 600 mg
 
Ja wat is het nou. De een zegt 0,8 x2 480 mg en de ander zegt 2x 1ml 600 mg
Het is aan jou om je dosering te bepalen. Ik probeer je alleen maar uit te leggen hoe die mg/ml werkt en hoe je dat om kunt rekenen naar de hoeveelheid die jij wilt pakken.
 
Ik wil je oHet is aan jou om je dosering te bepalen. Ik probeer je alleen maar uit te leggen hoe die mg/ml werkt en hoe je dat om kunt rekenen naar de hoeveelheid die jij wilt pakken.
Het is aan jou om je dosering te bepalen. Ik probeer je alleen maar uit te leggen hoe die mg/ml werkt en hoe je dat om kunt rekenen naar de hoeveelheid die jij wilt pakken.
owh zo , ik wil je bij deze erg bedanken ik ga hier vaker naar kijken. Ik zal eerst beginnen met 2x 0,8 en na een tijdje zal ik de doseringen verhogen.
 
Mijn eigen eerste kuur heb ik 16 weken gedaan. Ik had echter geen bijwerkingen of AI nodig.

Nogmaals jij hebt helemaal niets te zoeken bij tren man.. blijf daar bij weg zolang je kennis niet op orde is. Als ik heel eerlijk ben zou ik in jou situatie überhaupt niets gebruiken, ook geen test, tot je precies weet waar je aan begint. Je kennis is echt beneden pijl en ik ben bang dat je jezelf alleen maar de shit in helpt.
Je zult er vast niet naar luisteren dus ik hoop dat je in ieder geval redelijk veilig kan beginnen met de info die ik je heb gegeven.
Nogmaals begin niet met tren maat.
 
10/12 weken test, dan na kuur na 2 weken dan pas weer on gaan als je bloedwaardes het weer toelaten (na 2 maanden a 3 maanden na nakuur bloedprikken)

Dan zal je eventueel pas je tren kuur kunnen doen
 
Deze man loopt te ouwehoeren.
Lijkt me sterk dat je echt zo gehandicapt bent.
 
Back
Naar boven