MuscleMeat

Vraagje !

Jeejventur

Novice
Waardering
0
Lengte
1m92
Massa
67kg
Vetpercentage
12%
Kan ik de creatine en whey perfectiom van body en fit tegelijk innemen ? Dus in de vorm van 1 shakebeker of moet dit perse apart. Thanks alvast!

Ja hoor..

Mag samen.

Zoals de toppers hierboven al zeggen; dit kan inderdaad prima samen! :cool:
Zelf doe ik altijd een schepje creatine in mijn mond en spoel ik het weg met water.
Op deze manier weet ik zeker dat ik de volledige hoeveelheid binnenkrijg en niks achterblijft in mijn glas of shakebeker :D

Bart

Zoals de toppers hierboven al zeggen; dit kan inderdaad prima samen! :cool:
Zelf doe ik altijd een schepje creatine in mijn mond en spoel ik het weg met water.
Op deze manier weet ik zeker dat ik de volledige hoeveelheid binnenkrijg en niks achterblijft in mijn glas of shakebeker :D

Bart

Dit heb je zeker van mijn posts afgekeken :D

Ik zelf los creatine beta alanine en agmatine volledig op in warm water tot een heldere oplossing en neem dit zo in. Heb al vaker gelezen dat dit de biologische beschikbaarheid ten goede komt. Proeft wel een beetje funky maar totaal niet vies ofzo ;)

Ik zelf los creatine beta alanine en agmatine volledig op in warm water tot een heldere oplossing en neem dit zo in. Heb al vaker gelezen dat dit de biologische beschikbaarheid ten goede komt. Proeft wel een beetje funky maar totaal niet vies ofzo ;)

Waarom in warm water?

Is het de smaak wel waard voor die maar mg je anders zou missen? En qua herstel etc zal je het al helemaal niet merken? Gooi zelf me crea en beta alanine in me PWO en giet het zo naar binnen toe.

Is het de smaak wel waard voor die maar mg je anders zou missen? En qua herstel etc zal je het al helemaal niet merken? Gooi zelf me crea en beta alanine in me PWO en giet het zo naar binnen toe.

Het smaakt niet echt ergens naar en ik kap het zonder problemen naar binnen je zou het idd ook door een PWO kunnen gooien maar voor mij is dit mijn PWO (al dan niet met wat toegevoegde stimulanten)

Terug
Naar boven