XXL Nutrition

vraagje

johan1978

Cool Novice
Waardering
0
Hallo een aantal jaren gelden had ik last van gyno, dit is na verloop van tijd weer weggetrokken met name in de periode dat ik laag in mijn vetpercentage (ong. 5%) zat. Maar nu ik weer een beetje massa aan het kweken ben, adhv meer prot., carbs en vetten voel ik weer een lichte tinteling achter mijn tepel.
Ik weet nu niet helemaal zeker of het gyno is of dat het te maken heeft met het zware declinen van de laatste tijd (dus in dat geval littekenweefsel). Mocht het nu gyno zijn, ik heb nolvadex bij de hand moet ik dit dan gaan slikken?

johan1978 zei:
Hallo een aantal jaren gelden had ik last van gyno, dit is na verloop van tijd weer weggetrokken met name in de periode dat ik laag in mijn vetpercentage (ong. 5%) zat. Maar nu ik weer een beetje massa aan het kweken ben, adhv meer prot., carbs en vetten voel ik weer een lichte tinteling achter mijn tepel.
Ik weet nu niet helemaal zeker of het gyno is of dat het te maken heeft met het zware declinen van de laatste tijd (dus in dat geval littekenweefsel). Mocht het nu gyno zijn, ik heb nolvadex bij de hand moet ik dit dan gaan slikken?

40mg/dag tot het weg is.

:thumbs: succes

• Topic Starter Topic Starter
En stel ik zou gaan kuren met een combi van winstrol en iets anders. Zou het dan door de winstrol ook kunnen verminderen?

johan1978 zei:
En stel ik zou gaan kuren met een combi van winstrol en iets anders. Zou het dan door de winstrol ook kunnen verminderen?

Dat zou je idd kunnen doen, de nolva zou ik dan weglaten. Maar dit is toch geen reden om te gaan kuren??? Neem gewoon wat nolva, maar ook weer niet te lang. Het is natuurlijk geen snoepgoed ;)

nee ik wilde zowiezo een kuur pakken, dus wat jij zegt is stromba en dan gen nolvadex. Maar als het blijft doorzetten, dan wel de nolvadex erbij?
Hoeveel gaat er van je kuur verloren als je er nolvadex (in dit geval noodgedwongen) erbij neemt?

Winny is zowiezo al een lichte kuur, je zult er 4 a 5kg mee nemen mits je voor "massa" (ahum) gaat. Doe je meer cardio, dan zul je voornamelijk droger komen te staan. De gyno in jou geval zul je ermee verhelpen en Nolva is echt niet nodig. Mocht je toch nog gevoelige tepels hebben, neem dan toch nolva tot het weg is. M.i. zal dit zich tijdens de kuur nt voordoen.

Het is ook mogelijk dat je NA je Winny kuur, terug gyno krijgt indien je idd zo gevoelig voor bent. Ik ben nt zeker of Winny voor jou een permanente oplossing zal bieden. Dit moet je vragen aan de wat meer ervaren veteranen op dit board. Iemand??

Praktisch : (zo zou ik het doen) Neem een week Nolva aan 40mg/d en wacht enkele weken of het terugkeerd of niet. Indien wel, doe je Winny kuur en wacht dan af wat er gebeurt na je kuur. Als het opnieuw zou terugkeren na de nolva EN na de Winny, ga naar de dokter. Of nog beter : ga morgen.

Just my 0.02€

Dus of nolva of winny, niet samen dus?

Terug
Naar boven