Beste DBBers,
ik ben recentelijk lid geworden van jullie forum. Heb gehoord dat de kennis mbt AAS hier groot is.
Ik zou bij jullie allen graag advies willen inwinnen ten opzichte van een keuze die ik wil gaan maken.
Ik train nu zon 4 jaar, waarvan 2 jaar om heb lopen klote en na 2 jaar volgens voeding en trainingsschema's werk.
Ben in die 2 jaar van 1,70m op 57kg VP 9% naar 1,70m op 75kg 10% huidige vorm gegaan. Mijn doel is om zo groot mogelijk te worden als ik kan zijn, en tevens droog te worden/blijven.
Tot op heden maak ik nog steeds gains alleen gaat het tergend langzaam.
Mijn kennis met betrekking tot voeding en training is redelijk goed.
Het probleem zit er in dat ik weet dat naturel training gewoon meer tijd nodig heeft, maar ik gun mezelf die tijd niet.
Ik vind het voor mezelf heel belangrijk om zo gespierd mogelijk te zijn.
Sinds een half jaar overweeg ik het serieus om te kuren.
Het zou er dan als volgt uit komen te zien:
Week 1 – 10 Test E 500 mg p.w.
Week 12-13 Nolvadex 20 mg ED
Ik heb gekozen voor dit schema omdat ik zo weinig mogelijk side effects wil hebben en niet te zwaar wil gaan kuren. Ook wil ik geen kickstart met orals vanwege lever schade.
Nu heb ik een paar vragen die mij moeten helpen om een beslissing te maken.
Alvast Bedankt voor alle reacties!
ik ben recentelijk lid geworden van jullie forum. Heb gehoord dat de kennis mbt AAS hier groot is.
Ik zou bij jullie allen graag advies willen inwinnen ten opzichte van een keuze die ik wil gaan maken.
Ik train nu zon 4 jaar, waarvan 2 jaar om heb lopen klote en na 2 jaar volgens voeding en trainingsschema's werk.
Ben in die 2 jaar van 1,70m op 57kg VP 9% naar 1,70m op 75kg 10% huidige vorm gegaan. Mijn doel is om zo groot mogelijk te worden als ik kan zijn, en tevens droog te worden/blijven.
Tot op heden maak ik nog steeds gains alleen gaat het tergend langzaam.
Mijn kennis met betrekking tot voeding en training is redelijk goed.
Het probleem zit er in dat ik weet dat naturel training gewoon meer tijd nodig heeft, maar ik gun mezelf die tijd niet.
Ik vind het voor mezelf heel belangrijk om zo gespierd mogelijk te zijn.
Sinds een half jaar overweeg ik het serieus om te kuren.
Het zou er dan als volgt uit komen te zien:
Week 1 – 10 Test E 500 mg p.w.
Week 12-13 Nolvadex 20 mg ED
Ik heb gekozen voor dit schema omdat ik zo weinig mogelijk side effects wil hebben en niet te zwaar wil gaan kuren. Ook wil ik geen kickstart met orals vanwege lever schade.
Nu heb ik een paar vragen die mij moeten helpen om een beslissing te maken.
- Veel hoor ik dat wanneer je gebruikt hebt de gains niet meer zo zullen zijn als voordat je gekuurt hebt.
- Zal ik met dit kuur schema mijn doelen gaan halen als ik me focus op het behouden van mijn gains.
- Zodra ik stop met kuren en ik ben tevreden met waar ik ben kan ik mijn fysiek dan zonder kuren op peil houden zonder al te veel verlies? (rest van me leven)
- Kunnen jullie me daarnaast een schatting van prijs geven voor het genoemde schema?
- Is het handig om deze kuur te herhalen een paar x per jaar ? om zo voldoende gains te pakken?
- is mijn denkwijze met betrekking tot side effects goed? dat alleen Test E het beste is om te doen?
Alvast Bedankt voor alle reacties!