Fitness Seller

vragen 1e kuur

shifty001

Novice
Waardering
0
Beste DBBers,

ik ben recentelijk lid geworden van jullie forum. Heb gehoord dat de kennis mbt AAS hier groot is.
Ik zou bij jullie allen graag advies willen inwinnen ten opzichte van een keuze die ik wil gaan maken.
Ik train nu zon 4 jaar, waarvan 2 jaar om heb lopen klote en na 2 jaar volgens voeding en trainingsschema's werk.
Ben in die 2 jaar van 1,70m op 57kg VP 9% naar 1,70m op 75kg 10% huidige vorm gegaan. Mijn doel is om zo groot mogelijk te worden als ik kan zijn, en tevens droog te worden/blijven.
Tot op heden maak ik nog steeds gains alleen gaat het tergend langzaam.
Mijn kennis met betrekking tot voeding en training is redelijk goed.
Het probleem zit er in dat ik weet dat naturel training gewoon meer tijd nodig heeft, maar ik gun mezelf die tijd niet.
Ik vind het voor mezelf heel belangrijk om zo gespierd mogelijk te zijn.
Sinds een half jaar overweeg ik het serieus om te kuren.
Het zou er dan als volgt uit komen te zien:
Week 1 – 10 Test E 500 mg p.w.
Week 12-13 Nolvadex 20 mg ED
Ik heb gekozen voor dit schema omdat ik zo weinig mogelijk side effects wil hebben en niet te zwaar wil gaan kuren. Ook wil ik geen kickstart met orals vanwege lever schade.
Nu heb ik een paar vragen die mij moeten helpen om een beslissing te maken.
  • Veel hoor ik dat wanneer je gebruikt hebt de gains niet meer zo zullen zijn als voordat je gekuurt hebt.
  • Zal ik met dit kuur schema mijn doelen gaan halen als ik me focus op het behouden van mijn gains.
  • Zodra ik stop met kuren en ik ben tevreden met waar ik ben kan ik mijn fysiek dan zonder kuren op peil houden zonder al te veel verlies? (rest van me leven)
  • Kunnen jullie me daarnaast een schatting van prijs geven voor het genoemde schema?
  • Is het handig om deze kuur te herhalen een paar x per jaar ? om zo voldoende gains te pakken?
  • is mijn denkwijze met betrekking tot side effects goed? dat alleen Test E het beste is om te doen?

Alvast Bedankt voor alle reacties!

ik heb precies dezelfde vragen XD

lol ik ook xD zomer volgend jaar he !

Beste DBBers,

ik ben recentelijk lid geworden van jullie forum. Heb gehoord dat de kennis mbt AAS hier groot is.
Ik zou bij jullie allen graag advies willen inwinnen ten opzichte van een keuze die ik wil gaan maken.
Ik train nu zon 4 jaar, waarvan 2 jaar om heb lopen klote en na 2 jaar volgens voeding en trainingsschema's werk.
Ben in die 2 jaar van 1,70m op 57kg VP 9% naar 1,70m op 75kg 10% huidige vorm gegaan. Mijn doel is om zo groot mogelijk te worden als ik kan zijn, en tevens droog te worden/blijven.
Tot op heden maak ik nog steeds gains alleen gaat het tergend langzaam.
Mijn kennis met betrekking tot voeding en training is redelijk goed.
Het probleem zit er in dat ik weet dat naturel training gewoon meer tijd nodig heeft, maar ik gun mezelf die tijd niet.
Ik vind het voor mezelf heel belangrijk om zo gespierd mogelijk te zijn.
Sinds een half jaar overweeg ik het serieus om te kuren.
Het zou er dan als volgt uit komen te zien:
Week 1 – 10 Test E 500 mg p.w.
Week 12-13 Nolvadex 20 mg ED
Ik heb gekozen voor dit schema omdat ik zo weinig mogelijk side effects wil hebben en niet te zwaar wil gaan kuren. Ook wil ik geen kickstart met orals vanwege lever schade.
Nu heb ik een paar vragen die mij moeten helpen om een beslissing te maken.
  • Veel hoor ik dat wanneer je gebruikt hebt de gains niet meer zo zullen zijn als voordat je gekuurt hebt.
  • Zal ik met dit kuur schema mijn doelen gaan halen als ik me focus op het behouden van mijn gains.
  • Zodra ik stop met kuren en ik ben tevreden met waar ik ben kan ik mijn fysiek dan zonder kuren op peil houden zonder al te veel verlies? (rest van me leven)
  • Kunnen jullie me daarnaast een schatting van prijs geven voor het genoemde schema?
  • Is het handig om deze kuur te herhalen een paar x per jaar ? om zo voldoende gains te pakken?
  • is mijn denkwijze met betrekking tot side effects goed? dat alleen Test E het beste is om te doen?

Alvast Bedankt voor alle reacties!

Je eerste vraag je gaines lijken minder maar dat komt omdat je er met AAS de turbo opzet en die haal je er weer logische.

Je tweede vraag van 1 kuur orals krijg je A geen lever schade dat is onzin. Je doelen halen daarvoor moet je kennis over voeding training optimaal zijn.

Je derde vraag als je graag wilt behouden kun je het beste iets meer behalen iets groter want na je kuur krimp je weer wat in. Je kun met een uitgekiend voeding schema en supp schema zoveel mogelijk behouden. Echter voor de rest van je leven behouden zonder nieuwe kuur kan moeilijk worden. Je brengt iets aan op je lichaam wat niet natuurlijk is dus is er voor het lichaam niks om het vast te houden.

Je vierde vraag prijzen mogen hier niet besproken worden maar heel duur zal dit kuurje niet zijn ik ken duurdere haha.

Je vijfde vraag een paar keer per jaar zal niet nodig zijn en zeker niet hetzelfde dat is onzin want je lichaam heeft uiteraard steeds meer nodig om progressie in werking te houden.

Je zesde vraag NEE je kennis is niet goed genoeg en ik adviseer je dan ook eens te overleggen met iemand een coach of iets dergelijks. Test E alleen maakt je wat groter maar verwacht geen wonderen droog blijven moeilijk als je wilt bulken. Schone voeding is dan belangrijk en misschien 3x per week cardio hoelang hangt af van jou stofwisseling.

Ik zal vast nog wel dingen vergeten zijn maar in grote lijnen is dit dus mijn mening.

Eind conclusie jou doelen met dit kuurtje word lastig test e alleen maakt je niet zo groot als je denkt het is de basis van een goede kuur.

kan men eigelijk veel side effects verwachten bij een eerste kuur van testo 500mg ? ,is dit een zwaar kuur voor een beginner?

Prijzen van specifieke merken mogen dacht ik niet besproken worden, prijs indicaties mogen volgens mij wel, staat namelijk ook een topic met prijsindicaties tussen de faqs.

Maar goed, denk dat je voor 100-150 euro wel zo'n kuurtje kan doen. Ligt aan t merk en de prijzen van je dealer..

kan men eigelijk veel side effects verwachten bij een eerste kuur van testo 500mg ? ,is dit een zwaar kuur voor een beginner?

Verschilt per persoon. Meeste krijgen, voor zover ik weet, alleen last van rusteloosheid, overmatig zweten tijdens t slapen en een kort lontje. Daarnaast is wat acne en extra lichaamsbeharing ook wel voorkomend.

Overigens ben je 19 en is t niet aan te raden om te kuren..

jesse 2010 beter kan je het niet uitleggen , mooie post en ben het hier helemaal mee eens !

en 500 test e is een mooie beginnerskuur, maar zoals jesse al zegt hier zal je je doelen niet mee behalen ! en inderdaad zonder een perfect voedingsschema zal je uiteindelijk alles weer kwijtraken !

Ik ben te lui voor woorden, me huis is een teringzooi en doe amper wat in het huishouden, pfff normaal ben ik echt netjes in huis, dat is de enige sise die ik van me kuur heb, geen opgeblazen hoofd(althans niet meer dan wanneer ik gewoon bulk) geen gyno en nouwelijks geiler. Wel 9kg erop en stuk sterker geworden. Sides verschillen gewoon enorm.

Op test heb ik nooit sides. De eerste 2 weken heb ik een ietwat verhoogde hartslag maar dat trekt altijd weer snel bij.

merci voor de nuttige reacties

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben te lui voor woorden, me huis is een teringzooi en doe amper wat in het huishouden, pfff normaal ben ik echt netjes in huis, dat is de enige sise die ik van me kuur heb, geen opgeblazen hoofd(althans niet meer dan wanneer ik gewoon bulk) geen gyno en nouwelijks geiler. Wel 9kg erop en stuk sterker geworden. Sides verschillen gewoon enorm.

Klinkt goed Flip haha, gebruik je naast de test e nog orals of iets? of heb je eenzelfde kuur als ik wil gaan doen? hoelang kuur je inmiddels en wat zijn je resultaten?

• Topic Starter Topic Starter
Je eerste vraag je gaines lijken minder maar dat komt omdat je er met AAS de turbo opzet en die haal je er weer logische.

Je tweede vraag van 1 kuur orals krijg je A geen lever schade dat is onzin. Je doelen halen daarvoor moet je kennis over voeding training optimaal zijn.

Je derde vraag als je graag wilt behouden kun je het beste iets meer behalen iets groter want na je kuur krimp je weer wat in. Je kun met een uitgekiend voeding schema en supp schema zoveel mogelijk behouden. Echter voor de rest van je leven behouden zonder nieuwe kuur kan moeilijk worden. Je brengt iets aan op je lichaam wat niet natuurlijk is dus is er voor het lichaam niks om het vast te houden.

Je vierde vraag prijzen mogen hier niet besproken worden maar heel duur zal dit kuurje niet zijn ik ken duurdere haha.

Je vijfde vraag een paar keer per jaar zal niet nodig zijn en zeker niet hetzelfde dat is onzin want je lichaam heeft uiteraard steeds meer nodig om progressie in werking te houden.

Je zesde vraag NEE je kennis is niet goed genoeg en ik adviseer je dan ook eens te overleggen met iemand een coach of iets dergelijks. Test E alleen maakt je wat groter maar verwacht geen wonderen droog blijven moeilijk als je wilt bulken. Schone voeding is dan belangrijk en misschien 3x per week cardio hoelang hangt af van jou stofwisseling.

Ik zal vast nog wel dingen vergeten zijn maar in grote lijnen is dit dus mijn mening.

Eind conclusie jou doelen met dit kuurtje word lastig test e alleen maakt je niet zo groot als je denkt het is de basis van een goede kuur.

thnx voor je reactie jesse!

om er nog ff op terug te komen: je geeft aan dat het "lijkt" alsof je minder gaint na en kuur omdat het gewoon sneller gaat met kuur. het is dus niet zo dat je hormoonhuishouding dusdanig wordt aangetast dat je naturel nog amper vooruitgang boekt? mocht het niet bevallen wil ik gwn naturel door blijven gaan!

betreffende orals: heb me erin verdiept en de conclusie getrokken dat het handig is als kickstart maar dat het niet de beste roids zijn om te gebruiken vandaar mijn keuze om het niet te doen, vooral ivm leverschade evt.

graag wil ik met mijn kuurvoorstellen mijn gains gaan versnellen, ik wil dus eerder op mijn doel uitkomen dan ik zou komen als naturel. Ik train 5 tot 6 x per week op gevoel met veel afwisseling in de schema's (benen rug altijd 2x p.w.) voedingsschemais dit in grote lijnen:
ontbijt: 100gr Brinta 500 mL water 5 eieren schep whey, glas jus
lunch: warm eten van de vrouw pasta/rijst/aardappelen groente vlees.
tussenmiddag: 2 br kip en 2 br pindakaas
voor het trainen: 3 pannekoeken naturel 1 banaan
na trainen: 150 gr rijst 150 gr kip 200 gr broccoli
voor het slapen: 500 gr kwark 50 gr cashewnoten

supps: multivit,omega3-6-9,whey, evt creatine(gelezen dat dit goed is voor nakuren; behoud spiermassa)

3500kcal ekv 30/50/20

Ook geef je aan dat dezelfde kuur x op keer onzin is omdat je lichaam meer nodig heeft voor progressie. betekent dus steeds zwaarder kuren met de risico's van dien? hier zit ik nl niet op te wachtten. Ik dacht juist wanneer je test e injecteert je test hoger is dan normaal dus bouw je sneller spieren op na je nakuur is je test weer op "natuurlijke" hoogte en wanneer je met gelijke rust weer eenzelfde kuur opstart zal dit zich herhalen lijkt mij? Dus kun je vanuit de opgebouwde massa uit de eerste kuur weer verder gaan.

Wat het droog blijven betreft begrijp ik, ben iemand die snel vet aanzet als ik niet scherp met men voedingsschema ben. Zal dus ook weer een cut-sessie moeten gaan doen naverloop van tijd.

alsnog thnx.

nou ik nam 25mg proviron elke dag ernaast en zette elke week 500iu hcg. Resultaat van deze kuur is paar procentjes vocht/vet erbij maar wel bijna 9kg gegroeid, kracht ook wel iets omhoog maar niet veel.

Uiteraard kun je na de kuur gewoon massa bouwen en behouden kunst is wel voeding optimaal houden en Supplementatie moet ook goed zijn

ik ben 2 weken met mijn 1ste kuur testo enanthaat 500mg/ml bezig .Ik ben bang om gynecomastia te krijgen,kan er iemand mij vertellen wat de eerste symptomen zijn die kunnen voorkomen.Moet ik dan met mijn kuur stoppen of gewoon nolvadex nemen ?

Waarom ben je nu ineens bang,beter had je hierover wat meer info gezocht voor je ging prikken.

ik heb de risico genomen maar om nu veilig te spelen.is het niet beter dat ik elke dag 10mg nolvadex neem ?

Terug
Naar boven