- Waardering
- 740
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 10%
Ik eet best genoeg om het zo maar te zeggen. De volgende aanpak (om natuurlijk) groot te worden heb ik dan ook zeker 8 maanden in mijn hele training gevolgd (link). Wat deze gast verteld klinkt behoorlijk als de waarheid wanneer het aankomt op natuurlijk groot worden.
Ik heb zwaar het idee (weet het vrij tot zeer zeker naar zoveel jaar trainen en alle legale dingen te hebben geprobeerd) dat ik wordt gelimiteerd door de hoeveelheid Myostatine, GDF-8 en Testosterone in mijn lichaam (zie deze video voor wetenschappelijke onderbouwing).
Daarom zit ik er nu ook aan te denken om een kuur te doen, niet een heel spannende wil ik doen, gewoon iets simpels en 'relatief veiligs'.
Kunnen jullie mij nog verder helpen?
Ik denk dat jij jezelf verder moet helpen.
Je hebt een vet percentage waarbij doorgaans wordt afgeraden te gaan kuren. Dus je zult die moeten verlagen.
Maar..je kunt nog makkelijk aankomen in VVM. Je zegt dat je "best genoeg" eet. Feit is, als je niet groeit, je niet genoeg (of niet goed) eet.
Post je voedingschema eens in het bijhorende forum gedeelte. Wellicht dat daar wel winst valt te behalen.