martinnoppert
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 764
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 116kg
- Vetpercentage
- 12%
Ik snap er geen ruk meer van, maar goeie tip van die pindakaas. Denk wel dat het op een geven moment kotsen word ofzoMaar goed, over jullie "waarom zou je 2 weken wachten discussie", het heeft op beide kanten wel wat. Maar ik heb het liefst eerst een goed uitgewerkt schema waar ik me kan houden, zodat ik niet met van die 'halve' regeltjes zit.
EDIT: Zoals ik al eerder zij, het lijkt mij beter om verschillende maaltjiden op een dag te verdelen, zodat ik het niet beu raak. Want ik weet bijna zeker dat dat pindakaas gedoe me neus uit gaat komenEen paar boterhammen moet wel lukken I guess, maar niet dageljiks ofzo
Ja begrijpelijk dat je er geen ruk meer van begrijpt. Als je wat langer lid bent en meer leest dan leer je vanzelf reacties te filteren.
Vaak draaien onderwerpen in meer of mindere mate naar persoonlijke voorkeuren en wat dan ook.
Om alles op een rijtje te zetten:
Maak voor jezelf een goed voedingsplan en schema waar je je goed bij voelt.
Verdeel je voeding naar momenten die jij goed kan toepassen en ook hier weer waar jij je goed bij voelt.
Begin je plan wanneer jij denkt dat het goed gaat komen.
Dit zo omdat je aangeeft wat moeite te hebben met eten.
Zo kan je rustig aan opbouwen en wennen aan meer eten op een prettige en vol te houden manier.
Later kan je dan naar een wat strictere methode gaan als je dat wilt.
pindakaas is een leuke calorie booster maar je kan ook bijvoorbeeld goede mct olie of kokos olie gebruiken om extra bij je voeding toe te voegen.
Of je maakt zelf knappe mayonaise oid. Zelf gemaakt mayo is alleen maar ei, olie en azijn. Dus kan prima om te bulken.

Maar goed, over jullie "waarom zou je 2 weken wachten discussie", het heeft op beide kanten wel wat. Maar ik heb het liefst eerst een goed uitgewerkt schema waar ik me kan houden, zodat ik niet met van die 'halve' regeltjes zit.