Dreiba
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 65kg
- Vetpercentage
- 5%
Post eens wat je veel eten vind, dat wat je nu eet op een dag?
Dat is het hem juist, omdat ik dit totaal niet bijhou, en ik ook zeker ongeregeld eet, weet ik dit gewoon echt niet. Het is niet zo dat ik me nou helemaal vol zit te stampen, maar het is wel zo dat als ik heb gegeten dat ik 'vol' zit. Het is een beetje lastig om uit te leggen, maar snap je me ongeveer?
Ik dacht jarenlang dat ik ecto was, van nature dun, snelle stofwisseling, bla bla..
Toen eens fatsoenlijk gaan eten en BAM gainz.
Je overschat snel hoeveel je eet, dus idd, houd het eens bij en ga daar minimaal eens 500 kcal boven zitten. Je zult zien dat de gainz vanzelf komen.
Nou, precies dit. Daarom ga ik nou juist dat 'fatsoenlijk' eten op pakken. Maar hoe kan je het nou echt 'allemaal' bijhouden, als er voor je gekookt word, ga je niet op de verpakkingen lopen kijken wat er allemaal in zit toch?
Je maakt het veel te moeilijk. Track je voeding met een app als fatsecret of myfitnespal en zorg dat je in de buurt komt van je te behalen kcal en macros. Op deze manier kan je eten wat je wilt en krijg je automatisch inzicht in de voedingswaarde van producten.
Uit de losse pols zou ik zeggen, begin met 2800-3000 kcal per dag. 130gr eiwit, 65gr vet en de rest koolhydraten.
Bedankt, ik gebruik al een variant van dit, maar vergeet (of ben gewoon te lui) om hier al mijn maaltijden in te zetten. Ik zal dit inderdaad snel weer moeten gaan oppakken, maar met vaste maaltijden zal dit wat makkelijker worden.
Liefst houd je inderdaad een beetjes vaste tijden/pauzes aan voor je voeding, maar hou rekening met wat variatie in je tijden om het leuk te houden.
Een nieuw schema zou ik alleen doen als het nodig is of alleen aanpassen waar nodig.
Inderdaad rekening houden met budget.
Bedankt, maar ik maak geen nieuw schema, de schema's zijn nog steeds op mijn specs aangepast, maar het is iedere keer wat anders, en dat word 'gereset' na 8 weken. Dit leek mij wel een goede manier om het niet beu te raken
Zodra ik een schema heb gemaakt en dit soort dingen heb uitgezocht, zal ik deze hier posten. Maar hartelijk bedankt iedereen.

Maar goed, over jullie "waarom zou je 2 weken wachten discussie", het heeft op beide kanten wel wat. Maar ik heb het liefst eerst een goed uitgewerkt schema waar ik me kan houden, zodat ik niet met van die 'halve' regeltjes zit.