AndroidHealthClinic

vragen over verschillende sups

vermeirio

Competitive Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Waardering
113
Hallo iedereen,
Na een jaar en half trainen heb ik besloten met sups te beginnen.
Tot nu heb ik het altijd bij Whey shakes gehouden maar ik lees toch wat dingen op het internet die me wel aanspreken.
Aangezien ik niet zo erg op de hoogte ben wou ik eerst en vooral vragen of de combinatie die ik zou willen gebruiken wel verstandig is.

ik dacht aan:
-multivit
-Vitamine D
-BCAA
-eventueel dextrose, maar hier twijfel ik nog wat over?

1)Nu, de eerste twee kan ik kopen in het kruidvat, maar is dit de goedkoopste en beste oplossing? Of zijn deze ook te bestellen bij de boardsponsors aan een goedkopere prijs??

2)BCAA, welke raden jullie aan en waarom?

3) Ik ben momenteel aan het cutten, en heb veel goed gelezen over dexaprine. Hierover heb ik dan ook drie vragen:
-Aangezien ik geen ervaring heb met PWO of fatburners, is dexaprine niet meteen "te"? Ik zou het dan wel bij een halve pil houden.
-Ik las in sommige revieuws en logs dat de meeste niet lager gaan in voeding. Volgens berekeningen zit ik op 3000 kcal onderhoud, daar heb ik een 300kcal van afgehaald om te cutten. Is dit icm dexaprine wel een goed idee? Of blijf ik beter op 3000kcal zitten? ik doe uiteraard ook wel cardio. Bijkomend is ook dat dit mijn eerste echte cut is.
- Ik train meestal s'avonds rond acht uur, wanneer kan ik dexa best innemen?

Verder weet ik dat sups geen wondermiddelen zijn en daar ben ik mij ook wel van bewust. liever dus geen reacties van haal alles uit je eten enzo.
Baat het niet...

Uiteraard karma voor de hulp

Dextrose zijn de meningen over verdeeld, ik zou het niet doen. Je zit in de cut, en zonder dextrose kom je er echt wel.
Wil je het toch gebruiken, haal dan gewoon Dextro poeder bij de DA voor weinig.

1: Multivit en Vitamine D3 die je bij de kruidvat koopt zijn een stuk lager gedoseerd. Ik gebruik zelf wel de multivit van Kruidvat/Etos, maar de Vitamine D3 bestel ik bij bodyenfitshop.

2: Ik zou nu als ik jou was gaan voor de Amino Capsules die in de op=op staan bij bodyenfitshop. Super goedkoop.

3: Dat is idd persoonsgebonden. Dexaprine is idd vrij heftig (vond ik dan, en heb al een aantal verschillende geprobeerd), maar je kunt met een halve beginnen. Overigens geen aanrader om deze 's avonds te nemen ivm evt. slaapproblemen. Dit zul je ook zelf even moeten testen. Ik raad Dexaprine dus zeker wel aan.

• Topic Starter Topic Starter
Ok bedankt Nelis voor de info.
Weet je mischien ook meer over mijn vraag over mijn kcal?

Kcal gewoon 200/300 eronder houden., Dexaprine, gewoon de hele pil zou ik in de middaguren nemen denk aan 3u/ 4uur op z'n laatst. Misschien nog wel eerder(zorgt er ook voor dat je makkelijker onder je onderhoud gaat zitten omdat het honger gevoel weg blijft/afneemt. Het in slaap komen duurde bij mij vooral langer, redelijk iritant. Naast dex die je bijv. 's middags neemtkan je nog een caffeine vrije pre-wo nemen, want dex gaf mij niet echt extra kracht, wel het alerte en wakkee gevoel

---------- Post toegevoegd Thu 3 May 2012 om 00:02 ----------

En dus ook lekkere focus tijdens de training. Wil je wat explosiviteit moet je er een andere pre-wo bij nemen raad ik je aan

• Topic Starter Topic Starter
Kcal gewoon 200/300 eronder houden., Dexaprine, gewoon de hele pil zou ik in de middaguren nemen denk aan 3u/ 4uur op z'n laatst. Misschien nog wel eerder(zorgt er ook voor dat je makkelijker onder je onderhoud gaat zitten omdat het honger gevoel weg blijft/afneemt. Het in slaap komen duurde bij mij vooral langer, redelijk iritant. Naast dex die je bijv. 's middags neemtkan je nog een caffeine vrije pre-wo nemen, want dex gaf mij niet echt extra kracht, wel het alerte en wakkee gevoel

---------- Post toegevoegd Thu 3 May 2012 om 00:02 ----------

En dus ook lekkere focus tijdens de training. Wil je wat explosiviteit moet je er een andere pre-wo bij nemen raad ik je aan

Ok thx

Terug
Naar boven