Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Bedankt, waardeer ik enorm!Netjes hoor! Vind alleen de definitie op de armen in verhouding wat weinig, maar dat is slechts muggezifterij. Zeker gezien je beginpunt, diep respect!
en mooi om te zien dat je alles traint en niet alleen armen en borst ofzo.
Los vel zie ik niet echt, valt zeker niet op. Of is dat geen probleem meer voor je?
De 'lijntjes' in je armen, de rest ziet meer gedefinieerd uit (en zoals al gezegd, topfysiek). Denk niet dat ze achterlopen hoor, kan misschien te maken hebben met los vel maar daar heb ik geen verstand van. Een foto met aangespannen spieren kan misschien eea verduidelijken.Bedankt, waardeer ik enorm!
Mag ik weten wat je bedoelt met dat er te weinig definitie zit in mijn armen? Lopen ze achter? Te weinig aders etc? En hoe kan ik deze dan beter aanpakken?
Over losvel, dit zit vooral laag in me onderbuik heel weinig van te zien. Niet echt storend maar wel jammer dat het er is.
nogmaals bedankt!!
Thanks nogmaals!!De 'lijntjes' in je armen, de rest ziet meer gedefinieerd uit (en zoals al gezegd, topfysiek). Denk niet dat ze achterlopen hoor, kan misschien te maken hebben met los vel maar daar heb ik geen verstand van. Een foto met aangespannen spieren kan misschien eea verduidelijken.
Je zou een of twee arm isolatie oefeningen kunnen toevoegen en kijken wat dat doet.
Is wel een goede tip! Bedankt.Zou lean bulken tot sixpack vervaagd dan kort agressief cutten en dit cirkeltje blijven herhalen zo doe ik het althans
Btw je bent echt geen 15% zou eerder 11,5/12 schatten