Ik ben sinds half juli even gestopt met fitnessen. Maar het rare is dat ik nu echt VEEEL meer massa heb gekregen de laatste weken. Terwijl toen ik trainde, ik bijna nix aan massa won. Nu zijn er zelfs mensen die denken dat ik spuit enzo.... Wie kan dit verklaren, dit is toch niet normaal?? Ik weeg nu +/- 3-4 kg meer op 2 weken tijd
Niet dat ik het erg vind maar gewoon echt raar, heel het jaar train ik met kapot en kom ik ni heel veel bij en nu ineens mega veel.
Niet dat ik het erg vind maar gewoon echt raar, heel het jaar train ik met kapot en kom ik ni heel veel bij en nu ineens mega veel.

) had ik dat ook altijd. Ik trainde altijd year round, geen rustpauzes of herstelweken etc. Als ik dan op vakantie ging en 3 weken niet trainde blies ik de eerste week echt op. Vloog er zo maar ineens anderhalve kilo bij. Stukje herstel denk ik, maar meer nog het stoppen met trainen, maar je consumptie blijft hoog (of hoger vanwege vakantieuitspattingen). Dus uiteindelijk wordt je gewoon wat vetter denk ik....
Nu zie ik pas het nut in van rusten. ik trainde 5 dagen per week. van maandag tot vrijdag krachttraining + cardio. En dan zaterdag en zondag ging ik gewoon telkens 45 min joggen. Dus miss overtraint, ik weet het niet.