Mikejr
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 38
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 127kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoe weet ji dat het een ecto is, mischien is het wel een vol gespoten testo monster van 120 kilo bij 1.80Met 128kg zou ik me echt geen zorgen maken om zo'n ecto![]()
kan ie gelijk een string aantrekken en het podium ophoe weet ji dat het een ecto is, mischien is het wel een vol gespoten "testosteron">testo monster van 120 kilo bij 1.80

hoe weet ji dat het een ecto is, mischien is het wel een vol gespoten "testosteron">testo monster van 120 kilo bij 1.80

:dniet zo druk om maken.
Wist je trouwens dat zij aan de ballen van die gast gezogen heeft en dat ze schreeuwend klaarkwam van zijn dikke derde been? Van z'n zaad lustte ze wss ook wel pap. Wel jammer dat hij vreemd ging en je vriendin hierdoor in een depressie terecht kwam. Gelukkig heeft ze nu jou en zorg je goed voor haar, waardoor ze er langzaam overheen aan het komen is. Dus maak je geen zorgen bro.
Geen big deal van maken , als je erover klaagt of whatever dan zal ze weten dat je je bedreigt voelt. Ze heeft een maand iets gehad met dat kereltje , als je haar niet vertrouwt dan horen jullie niet in een relatie te zitten. En dan nog , als ze iets pulled is het gewoon exit en er zijn nog zoveel andere meisjes.
Ze vieren het in het huis van topic starterGewoon zeggen: Even goede vrienden, maar als hij op je verjaardag komt, kom ik niet.