Fitness Seller

Vriendin nodigt ex uit op haar bday...

het is 4,5 jaar terug 1 maandje aan geweest... man get real

ik heb nu ook een vriendin en toen ik laatst jarig was kwam er ook een ex langs om me te feliciteren.... en ff een drankje doen toont alleen maar volwassen heid... iedereen heeft vorige relaties gehad iedereen heeft een verleden kom zeg

Misschien vind je het wel een mooie gast en kan je goed bier met hem drinken.

• Topic Starter Topic Starter
het is 4,5 jaar terug 1 maandje aan geweest... man get real

ik heb nu ook een vriendin en toen ik laatst jarig was kwam er ook een ex langs om me te feliciteren.... en ff een drankje doen toont alleen maar volwassen heid... iedereen heeft vorige relaties gehad iedereen heeft een verleden kom zeg

Heb je toen met je vriendin besproken dat je die ex wilde uitnodigen? Of zijn jullie gemeenschappelijke vrienden?

raar wijf heb je. ik zou het niet tolereren. als het nu goede vrienden waren geweest: natuurlijk. Dit is gewoon een rare actie om: of te kijken hoe ver ze je kan pushen, óf om te kijken of je jaloers wordt.

Wel knap dat mensen hier gelijk een erg duidelijk oordeel over de personen in kwestie klaar hebben.

Wel knap dat mensen hier gelijk een erg duidelijk oordeel over de personen in kwestie klaar hebben.

De beste man vraagt ons om onze mening. Wij kunnen die alleen baseren op de beperkte informatie die ons hier wordt aangedragen. Of er meer nuance aan het verhaal zit dan wat eigenlijk meegedeeld wordt? misschien. Maar op deze feiten alleen, wat gezond verstand, mensenkennis en ervaring kunnen mensen een redelijk oordeel vellen, me dunkt.

de beste man vraagt ons om onze mening. Wij kunnen die alleen baseren op de beperkte informatie die ons hier wordt aangedragen. Of er meer nuance aan het verhaal zit dan wat eigenlijk meegedeeld wordt? Misschien. Maar op deze feiten alleen, wat gezond verstand, mensenkennis en ervaring kunnen mensen een redelijk oordeel vellen, me dunkt.

+1

---------- Toegevoegd om 11:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:30 ----------

ben overigens wel benieuwd wat Ogre doet met 7pages aan tips?!

Iets met een dumbbell van 30kg en gooien

Lastige situatie man, persoonlijke mening, dus als ik nog een vriendin zou hebben. Waarom chat ze met haar ex, rot toch op. Waarom nodigt ze hem uit, is ze gek? volgens mij verdient ze een standje :mad: Ik kan dit persoonlijk niet hebben. Zou er ook helemaal gestoord van worden als mijn vriendin weer een vriendschap zou opbouwen met een ex. Maar het is gewoon klote, want als je zoiets verbiedt, meldt je haar eigenlijk dat je onzeker bent over de relatie, en dat is klote want je geeft op dat moment je leidende rol uit handen.

rationeel, ze hebben 4,5 jaar geleden een maandje wat gehad. Er zal wel niks achterzitten. Zijn waarschijnlijk gewoon kenissen die elkaar weer eens willen zien.

ik ben zelf ook nog bevriend met mn ex en mn huidige vriendin heeft daar geen problemen mee want ik kende die check al 8 jaar alleen t was gewoon geen relatie materiaal voor me(en vice versa!!!).

maar als je maar een maandje met een gast hebt gehad en dan 4,5 jaar niet hebt gezien hoe goed ken je zon iemand dan? dan is het toch niks van dr, je kan het nog niet eens een zomerliefde noemen dus wat moet zon dude ineens op dr verjaardag bij hem thuis.

ik ken de personen niet en de rest van de geschiedenis net zo min maar uit de voorgedragen info lijkt die chick niet zo rechtdoorzee:(
een oordeel vellen is alleen te vroeg denk hehe.

Laatst bewerkt:
misschien worden jullie wel verliefd...

309hjkx.jpg

Heb je toen met je vriendin besproken dat je die ex wilde uitnodigen? Of zijn jullie gemeenschappelijke vrienden?
ik heb het haar wel van tevoren verteld en ook al had ik het idee dat ze het misschien niet 100% leuk vond, vind ik tenzij er echt vervelende dingen zijn gebeurd dat zoiets gewoon moet kunnen... ik vind als mijn vriendin haar ex erbij haalt helemaal niet zo erg schud elkaar de hand en klaar het is 4,5 jaar terug man... tenzij er een andere reden achter ligt dan vriendschap dat maakt het vanzelfsprekend anders...

misschien is het voor ons mannen wat anders..

een vriend van mij die op zijn verjaardag een stuk of 5 exen uitnodigt en een hoop andere mensen en het is dan gewoon gezellig hij is al in de 30 en moet je dan nog moeilijk gaa doen om exen ???

Ten eerste: Als je een relatie hebt hoor je zo een dingen EERST te besrpeken met je vriend! Als hij dit niet goedkeurd, hoor je dat te accepteren!

Ten tweede: Het is wel een goede test voor jou om eens te kijken in hoeverre je meid te vertrouwen is ;)

Ten derde: Exen die vrienden worden??? HiHi, werkt niet!! Krijg je alleen maar problemen mee! Af en toe eens bellen ofzo om iets te vragen oke, maar echt vrienden zijn en alle dagelijkse dingen bespreken, no way!

Succes ermee, als ik in je schoenen stond had ze de keuze gehad, of hij, of ik

Ten eerste: Als je een relatie hebt hoor je zo een dingen EERST te besrpeken met je vriend! Als hij dit niet goedkeurd, hoor je dat te accepteren!

Ten tweede: Het is wel een goede test voor jou om eens te kijken in hoeverre je meid te vertrouwen is ;)

Ten derde: Exen die vrienden worden??? HiHi, werkt niet!! Krijg je alleen maar problemen mee! Af en toe eens bellen ofzo om iets te vragen oke, maar echt vrienden zijn en alle dagelijkse dingen bespreken, no way!

Succes ermee, als ik in je schoenen stond had ze de keuze gehad, of hij, of ik
1 ja zeker
2 wat moet ze doen op die verjaardag stiekem naarboven gaan ??? dit is geen goeie test
3 als je een ex uitnodigt op een verjaardag betekent toch niet dat ze vrienden hoeven te worden... in mijn vrienden en familie kring is het niet raar dat koppels en exen gewoon normaal tegen elkaar doen elkaar wel eens uitnodigen op sociale gelegenheden... maarja je hebt een hoop onzekere en onvolwassen mensen die daar niet klaar voor zijn...

ben je net uit elkaar ok maar na verloop van tijd zet j ergens een streep onder en betekend een ex niks meer voor je (als het goed is)

Haha nee, dat is normaal. Je vriendin had je dat face-to-face moeten vragen en niet zo eens luchtig op msn gaan vertellen, begrijpelijk dat je je hieraan stoort.

Trouwens lang en veel chatten in een relatie is echt k*t, kreeg ik vroeger ook veel ruzie door. Je mist heel wat sociale interpretatie, lichaamstaal, ... om goed te communiceren als het om "belangrijke" zaken gaat.

indd gewoon live bespreken man! en ik vind dat je gelijk hebt.

fap fap fap

onvolwassen mensen die daar niet klaar voor zijn...

ben je net uit elkaar ok maar na verloop van tijd zet j ergens een streep onder en betekend een ex niks meer voor je (als het goed is)

waar moet je een streep onderzetten dan?
een maand ballen is geen relatie imo en om dan over een ex te spreken klinkt dan weer echt een beetje lauw daarnaast zie je elkaar 4,5 jaar niet, lijkt ergens een kink int verhaal te zitten.

anderzijds zou het in een normale situatie best kunnen dat ben ik met je eens.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven