MuscleMeat

vriendin zwanger gemaakt 4e week van kuur

Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
96kg
ik heb een aantal weken geleden tijdens me kuur me vriendin zwanger gemaakt, en wil nu weten of mijn kuur invloed heeft op de toestand van het aankomende kind, heel internet afgezocht en heb alleen gevonden dat pregnyl de kwaliteit aan barrels helpt, maar mijn laatste keer pregnyl was afgelopen april of mei..

mijn kuur bestond uit testo enathate en primo..

1e week 500mg test
2e week 500mg test
3e week 750mg en 400 mg primo
4e week 750mg en 400mg primo
5e week 750mg en 400 mg primo

en toen was ze zwanger..

Wie heeft er goeie info?
want door al de dooie bomen op het internet zie ik het bos nie meer...

Vaderschapstest doen.. En meteen de postbode aanpakken.

No worries, niks aan de hand.

ik heb een aantal weken geleden tijdens me kuur me vriendin zwanger gemaakt, en wil nu weten of mijn kuur invloed heeft op de toestand van het aankomende kind, heel internet afgezocht en heb alleen gevonden dat pregnyl de kwaliteit aan barrels helpt, maar mijn laatste keer pregnyl was afgelopen april of mei..

mijn kuur bestond uit testo enathate en primo..

1e week 500mg test
2e week 500mg test
3e week 750mg en 400 mg primo
4e week 750mg en 400mg primo
5e week 750mg en 400 mg primo

en toen was ze zwanger..

Wie heeft er goeie info?
want door al de dooie bomen op het internet zie ik het bos nie meer...

Vast een dbb account aanmaken en hopen op een zoon.

Injecteer je vrouw tijdens dr slaap sneaky met test. Hardcore zoon met langere ringvingers dan wijsvingers krijg je dan.

En srs, ik zou toch even professioneel advies inwinnen man.. to be sure. Hier opt forum krijg je een hoop broscience om je kiezen, en dit soort shit zou ik zo zeker mogelijk willen weten.

Ik vind dat er op aantal opmerkingen een kaart mag worden uitgedeeld. Je moet weten wanneer iemand het meent en een serieus vraag stelt, en niet alsmaar door blijven trollen.

OT:

Sorry man, ik heb geen flauw idee.

• Topic Starter Topic Starter
wat een gasten zijn jullie man
met je succes met kwijl dippen
en zelfmoord plegen...... man man man triest volk

deze man zit met angst op de bank en probeert eerlijke antwoorden te krijgen en jullie praten als 16 jarige

gedraag je is naar je leeftijd !!

met angst op de bank zeer zeker niet,
maar nu na deze reacties blijkt dat het niveau hier,
al dacht ik dat het wat serieuzer zou zijn,
net zo debiel is als de rest van het internet..

enne, bewust zwanger is ut nie egt,
meer een samenloop van haar antibiotica door de pil heen geschoten,
en net nu ik aant kuren was..

Maar niemand een serieus antwoord waar ik wat aan heb??

als je on bent verandert echt niet je genetische bepaalde kwakje hoor. Niet dat je chromosomen in ene veranderen. Oftewel je krijgt echt niet op eens een downer als kind met een chromosoom te veel door je testosteron

Ik kan me trouwens ook niet voorstellen dat je nu een gek kindje krijgt, down wordt niet beïnvloedt door de dingen die jij neemt, voor zover mijn kennis rijkt (Duplo-niveau)

met angst op de bank zeer zeker niet,
maar nu na deze reacties blijkt dat het niveau hier,
al dacht ik dat het wat serieuzer zou zijn,
net zo debiel is als de rest van het internet..

enne, bewust zwanger is ut nie egt,
meer een samenloop van haar antibiotica door de pil heen geschoten,
en net nu ik aant kuren was..

Maar niemand een serieus antwoord waar ik wat aan heb??

kan me niet voorstellen dat je met een gerust hart op de bank zit...

Stel dat.. zal er vast door je heen gaan

maar over het niveau zijn we het iig eens

Ik kan me trouwens ook niet voorstellen dat je nu een gek kindje krijgt, down wordt niet beïnvloedt door de dingen die jij neemt, voor zover mijn kennis rijkt (Duplo-niveau)

ik zelf zit ook nie al te hoog kwa niveau maar aangezien het niet me eerste kuur is/was, en ook vast en zeker niet de laatste vraag je je zoiets tog af en ga je op onderzoek uit..

---------- Post toegevoegd Wed 23 Jan 2013 om 20:20 ----------

@ kontridder..

Ik ben hier niet de aangewezen persoon om kaarten uit te delen..

ben geen scheidsrechter.. hehehe

Laatst bewerkt:
steroiden die je dna veranderen. come on guys..

Zal ik dan maar de eerste zijn ?

Ben je toe aan een kindje en neem je daar volledige verantwoordelijkheid voor ?
Zo niet: bespreek dat met de moeder
Zo wel: ben een kerel en accepteer wat er uit komt. Down of niet, afwijkingen of niet, blijft je vlees en bloed.

Grow up en neem je verantwoordelijkheid.

Btw, genoeg testen die in de legale fase zijn af te leggen en waaruit af te leiden is of er een afwijking is. Dan zit je nog in de regionen waarop je legaal abortus kan plegen. Alhoewel ik je dan wel een slappe zak zou vinden als je dat zou doen.

Zijn er veel meer die on een kind hebben verwekt. Heb nog steeds niemand gehoord met problemen met het kind. Als je vriendin weet dat je kuur kan je het voor de zekerheid nog vragen in het ziekenhuis.

Zo wel: ben een kerel en accepteer wat er uit komt. Down of niet, afwijkingen of niet, blijft je vlees en bloed.

Btw, genoeg testen die in de legale fase zijn af te leggen en waaruit af te leiden is of er een afwijking is. Dan zit je nog in de regionen waarop je legaal abortus kan plegen. Alhoewel ik je dan wel een slappe zak zou vinden als je dat zou doen.

het gaat mij er niet om dat ze nu zwanger is,
hetgeen over een jaar of 2 beter uit had gekomen,
maar of mijn kuren invloed heeft op het ongeboren kind..

en niet om het weg te laten halen,
maar om daar van te voren dan al rekeing mee te kunnen houden zodat het geen verassing is...

heb al een zoon van 6, maar die komt uit het tijdperk voordat ik kuurde...

Wtf hier gaat heel het topic toch niet over.

Volgens mij is dit wel eens vaker in een topic aan de orde geweest, dus even zoeken. Volgens mij stonden daar wel wat normale antwoorden.

Hier ben ik het niet mee eens, je wilt toch geen kind met het syndroom van down? Dat is alleen maar k*t. En het is dan niet alsof je een kind vermoord, het heeft bijvoorbeeld nog niet eens een hart.

Terug
Naar boven