MuscleMeat

Vrijdag 20:45 Sterkste Man op Eurosport

-5 minuten.
Jammer dat ik het hier niet kan ontvangen :(

toen zat me ma tv te kijken iemand die hier een live stream weet van eurosport?

Vreemde combi , die jeeps trekken.
gaat dat wel gelijk?

Beetje jammer dat er zoveel uit wordt geknipt om tijd te maken voor de reclame's, maar het was weer tof! Gruwelijk ziek die travis met zijn 210kg steen.

Was fijn om nog eens een wedstrijd op tv te zien, thanks for the tip, had het anders weer gemist

• Topic Starter Topic Starter
Spierscheuring tijdens champions league

Ook Ervin Katona een spierscheuring; je zou haast denken dat het gebruikelijk is bij een thuiswedstrijd :bang:

mooie wedstrijd om te zien ! Alleen idd jammer dat de presentatie van de wedstrijd wel saai was... bij SM van Nederland filmen ze ook een beetje 'achter de schermen' en praten ze wat met verschillende atleten (ipv alleen ff praten met de winnende atleet van een bep. onderdeel).

mooie wedstrijd om te zien ! Alleen idd jammer dat de presentatie van de wedstrijd wel saai was... bij SM van Nederland filmen ze ook een beetje 'achter de schermen' en praten ze wat met verschillende atleten (ipv alleen ff praten met de winnende atleet van een bep. onderdeel).

Die Wustenberg moeten ze een dikke bezem laten vreten..
Hoeveel fouten kan je maken met ook nog een script voor je neus...

Op Eurosport moeten ze alles is 50 minuten doen en op rtl hebben ze 2x 50 minuten.
Dat geeft meer tijd voor interviews e.d....

Ook Ervin Katona een spierscheuring; je zou haast denken dat het gebruikelijk is bij een thuiswedstrijd :bang:

Zal de extra spanning wel zijn ;)

Ervin had al last van z'n bicep voor de wedstrijd.
Maar ook bij hem scheurt het af op het moment dat de druk eraf gaat...

Die Wustenberg moeten ze een dikke bezem laten vreten..
Hoeveel fouten kan je maken met ook nog een script voor je neus...

Op Eurosport moeten ze alles is 50 minuten doen en op rtl hebben ze 2x 50 minuten.
Dat geeft meer tijd voor interviews e.d....

Mja, erg jammer is dat. Ik vind het wel leuk als bijv. de media een beetje spelletjes gaat aanwakkeren of wat achtergrond informatie ophaalt voor een onderdeel.. Bijv. dat 2 atleten heel erg gewaagd zijn aan elkaar op bijv. cardeadlift en dan voor het event dat voor de camera bespreken.

Zo komen er allerlei kleine 'verhaaltjes' tussendoor tijdens de presentatie van een wedstrijd. Hierdoor leer je de atleten wat beter kennen en daardoor ga je meer betrokkenheid voelen bij de wedstrijd als kijker. Je onthoudt de spelers ook beter van naam etc. waardoor de opvolgende wedstrijden waarin je diezelfde mensen weer ziet ook weer leuker wordt :) "Hey dat was die ene die toen.."

Laatst bewerkt:
Martin Wildauer was zéér impressive op de cardeadlift :eek:

Martin Wildauer was zéér impressive op de cardeadlift :eek:

ja t*ring petje af. alleen over de presentatie ben ik ook niet tevreden, beetje saai gedaan allemaal. je kan bijv ook korte fragmenten uit de geschiedenis naar voren halen (een legendarische gebeurtenis op een bepaald onderdeel bijv). neem bijv weight for height, het record staat volgens mij nog steeds op naam van wout zijlstra, dat je dan dat fragment eerst even laat zien zodat de kijkers kunnen meten, etc etc.

ja t*ring petje af. alleen over de presentatie ben ik ook niet tevreden, beetje saai gedaan allemaal. je kan bijv ook korte fragmenten uit de geschiedenis naar voren halen (een legendarische gebeurtenis op een bepaald onderdeel bijv). neem bijv weight for height, het record staat volgens mij nog steeds op naam van wout zijlstra, dat je dan dat fragment eerst even laat zien zodat de kijkers kunnen meten, etc etc.

Bij Eurosport krijgen ze een script.
Daar staat de info op en ze zitten gewoon in een hokje commentaar te geven.
ze zien de beelden als wij ze ook zien. En moeten dan gelijk zeggen wat ze zien.. Dat is niet echt gemakkelijk, maar je hebt gelijk dat een Wustenberg in dit geval wel wat extra info kan opvragen. Hij heeft o.a. mijn nummer om dit te doen. Maar het is een popie jopie. En vooral met zichzelf bezig...

Ik heb het al eens vaker gezegd. Kromme tenenwerk als ik Wüstemberg hoor. Verdiep je dan eens wat meer in de sport en idd in de achtergrond van sommige atleten.

Dom gekakel en de ene fout na de andere. Dit blijft gewoon bij hem zo, al jaren! :mad:

Nee, doe dan maar Piet van de Kruk bij het gewichtheffen. Niet foutloos, maar zeer begaan met de sport en veel achtergrond info. Das leuk.

Bij Eurosport krijgen ze een script.
Daar staat de info op en ze zitten gewoon in een hokje commentaar te geven.
ze zien de beelden als wij ze ook zien. En moeten dan gelijk zeggen wat ze zien.. Dat is niet echt gemakkelijk, maar je hebt gelijk dat een Wustenberg in dit geval wel wat extra info kan opvragen. Hij heeft o.a. mijn nummer om dit te doen. Maar het is een popie jopie. En vooral met zichzelf bezig...

ja ik bedoel verdiep je eens in de sport voordat je commentaar gaat geven bij zo'n dergelijke wedstrijd. is hetzelfde als ik een korfbal wedstrijd zou verslaan waar ik de spelregels niet eens van weet :p en dan ook nog verschillende namen verkeerd uitspreken..

Simon Soeleman... :o

Imo zou bijvoorbeeld een wout zijlstra een mooie presentator zijn voor deze sport ipv een sbs6 reporter ( ik heb het over sm nederland nu )

Imo zou bijvoorbeeld een wout zijlstra een mooie presentator zijn voor deze sport ipv een sbs6 reporter ( ik heb het over sm nederland nu )

ja samen met berend, dat zou echt tof zijn! dat je net zoiets krijgt als bij de tour de france, veel inside information

Eurosport kun je altijd tweetalig bekijken indien de juiste tv.
Bij mij staat ie dus standaard op engels..
Worsteberg :rolleyes:

Terug
Naar boven