515
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 121
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mooie wedstrijd om te zien ! Alleen idd jammer dat de presentatie van de wedstrijd wel saai was... bij SM van Nederland filmen ze ook een beetje 'achter de schermen' en praten ze wat met verschillende atleten (ipv alleen ff praten met de winnende atleet van een bep. onderdeel).
Ook Ervin Katona een spierscheuring; je zou haast denken dat het gebruikelijk is bij een thuiswedstrijd![]()

Die Wustenberg moeten ze een dikke bezem laten vreten..
Hoeveel fouten kan je maken met ook nog een script voor je neus...
Op Eurosport moeten ze alles is 50 minuten doen en op rtl hebben ze 2x 50 minuten.
Dat geeft meer tijd voor interviews e.d....
"Hey dat was die ene die toen.."Martin Wildauer was zéér impressive op de cardeadlift![]()
ja t*ring petje af. alleen over de presentatie ben ik ook niet tevreden, beetje saai gedaan allemaal. je kan bijv ook korte fragmenten uit de geschiedenis naar voren halen (een legendarische gebeurtenis op een bepaald onderdeel bijv). neem bijv weight for height, het record staat volgens mij nog steeds op naam van wout zijlstra, dat je dan dat fragment eerst even laat zien zodat de kijkers kunnen meten, etc etc.

Bij Eurosport krijgen ze een script.
Daar staat de info op en ze zitten gewoon in een hokje commentaar te geven.
ze zien de beelden als wij ze ook zien. En moeten dan gelijk zeggen wat ze zien.. Dat is niet echt gemakkelijk, maar je hebt gelijk dat een Wustenberg in dit geval wel wat extra info kan opvragen. Hij heeft o.a. mijn nummer om dit te doen. Maar het is een popie jopie. En vooral met zichzelf bezig...
en dan ook nog verschillende namen verkeerd uitspreken..Imo zou bijvoorbeeld een wout zijlstra een mooie presentator zijn voor deze sport ipv een sbs6 reporter ( ik heb het over sm nederland nu )