Lekker vrolijk is Rob weer.Rob Vrolijk (robvrolijk@casema.nl): ‘Vieze landverrader, nooit aan onze Geert komen. Islam hond’.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker vrolijk is Rob weer.Rob Vrolijk (robvrolijk@casema.nl): ‘Vieze landverrader, nooit aan onze Geert komen. Islam hond’.
vrijheid voor jezelf en iedereen die precies hetzelfde is als jij zelf, de echte rasnederlander.Geschokt niet, vind het wel tekenend dat dit soort mensen menen te denken dat ze staan voor vrijheid. Welke vrijheid dan vraag ik me af. Geen vrijheid voor moslims, geen vrijheid Peter R de Vries of andere critici, geen vrijheid voor rechters en zo kan je nog wel even doorgaan.
Eric vertel eens wat meer over je haat tegen Wilders het zit volgens mij zo ontzettend diep. Je mag er best over praten met je bodybuildvrienden....
Ik wil niet dat je straks hetzelfde gaat doen als......
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik heb geen vrienden.
Ik vind die clowns gewoon vermakelijk.

Ben ik toch niet de enige hier op DBB die geen vrienden heeft![]()

wilders aanhangers meten met 2 maten wat betreft "vrijheid", ze zijn niet capabel om te begrijpen dat de vrijheid van de een eindigd waar de vrijheid van een ander begint. dat is volgens mij de hoofdlijn.

En de heer Kok (cas6000@hotmail.com) stelt: ‘Geert Wilders beledigen? Ik hoop voor jou dat je de meest vreselijke vorm van kanker in je lijf hebt. Ik ga er voor bidden dat jij dit in je hebt’

kan iemand een samenvatting geven wat TPH heeft geschreven pffff zulke ellenlange teksten altijd![]()
Hehehe...tja...
De kort door de bocht versie is:
De prinicipes en normen en waarden die Wilders zegt voor te staan treedt hij zelf met de voeten. Daarmee is hij even fout als Moslim fundamentalisten (let op --> ik bedoel daarmee niet: terroristen!!). In wezen doet hij hetzelfde in tegenovergestelde richting.
was een grapje...Gelijk heb je hierin, maar wat jij doet is elke PVV-stemmmer over een kam scheren. Dacht dat zoiets niet mocht van je linkse idealen.De aanhangers van Wilders vinden dat het trappen op tenen van bevolkingsgroepen valt onder de vrijheid van meningsuiting. Dan valt die column van Peter R de Vries dat zeker en zouden PVV-ers dus gewoon stil moeten zijn. Vrijheid voor alles toch? Als je de ene kant op wil beledigen dan moet je er ook op rekenen dat je zelf geprovoceerd wordt.
ik had het wel stiekem gelezen hoor:d was een grapje...
:dGelijk heb je hierin, maar wat jij doet is elke PVV-stemmmer over een kam scheren. Dacht dat zoiets niet mocht van je linkse idealen.
In dit en dat andere topic (waar is dat trouwens?) haal je een paar stereotypen eruit en doe je het voorkomen dat elke PVV'er zo is. Mooie tactiek, gebruikte P&W gisteren ook. Alleen zegt dit meer dan genoeg over de vuile en gemene tactieken die jij toepast om personen waar jij het mee oneens bent in een hoek te drijven.
Op die manier kan ik het ook, what about de drugsgebruikende hippies van GL, de communisten van de SP of de bijstandtrekkers van de PvdA?
Die mensen stemmen namelijk ook op dat soort partijen.
Lees je eigen posts een terug, je maakt totaal geen onderscheid tussen het gedeelte dat je post en de totale PVV-aanhang.Heb ik dan ergens gezegd dat dit geldt voor alle aanhanger van Wilders?
Yep dat maak ik ervanDat maak jij er nu van en je gaat gelijk over tot het standaard gehuil dat in bepaalde kringen wel vaker gehoord wordt.
Ik zal jezelf even quoten:
De aanhangers van Wilders vinden dat het trappen op tenen van bevolkingsgroepen valt onder de vrijheid van meningsuiting
Mooi dat die nuance dan nu wel is gemaaktDat er aanhangers van de PVV zijn die Peter R de Vries de mond willen snoeren is triest genoeg maar ik weet zelf ook wel dat niet iedere PVV-aanhanger overgaat tot dit soort laag gedrag.
Maar het blijft er helaas wel erg op lijken dat je alles probeert aan te grijpen om Wilders/PVV-aanhang in een slecht daglicht te plaatsen. Op sommige punten zal je best gelijk hebben. Maar naar mijn mening begint het meer op demoniseren te lijken.