MuscleMeat

Nieuws Vrijheid van meningsuiting. Peter R de Vries maakt vrienden met Wildersaanhangers

Status
Niet open voor verdere reacties.
le_floor_de_Wall_street.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

western-wall13.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Demoniseren is goed, dat doet die knuppel van een Wilders zelf ook. Koekje van eigen deeg is niks mis mee maar dan zijn gelijk de rapen gaar. Zal het netjes pakken, sommige PVV-aanhangers zijn net zo erg als de moslims die zij willen bestrijden.

En dan komt de ware aard naar boven. Ik heb altijd geleerd dat; 'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet'. Zou mooi zijn als we alles met gelijke tand gingen bestrijden. Daarbij maak je met je eigen argumentatie het nu geoorloofd om moslims te doden. Stukje uit de koran:

Als de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de heidenen waar ge hen aantreft, grijpt hen en lokt hen in hinderlagen..

Dat je het ergens mee oneens bent ok, maar de manier waarop je nu je eigen argumentatie probeert te verdedigen.....
But that's how it goes met de linkse kliek:rolleyes:

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Dat je het ergens mee oneens bent ok, maar de manier waarop je nu je eigen argumentatie probeert te verdedigen.....
But that's how it goes met de linkse kliek:rolleyes:

Ach ja dan gooi je zelf natuurlijk maar een generalisatie er uit om je eigen betoog wat aan te sterken :roflol:

Wilders en de PVV zijn toch voor de vrijheid van meningsuiting en het recht op beledigen? Waarom zou ik dan niet de PVV op de korrel mogen nemen?

Ook erg grappig trouwens dat Peter R de Vries Moszkowicz wilt attenderen dat hij de 'verkeerde kant' bijstaat. Als er één man over lijken gaat, dan is het wel Moszkowicz. Een egocentrische man die als mediageile advocaat zoveel mogelijk in de belangstelling wilt staan. Dat hij daarbij wel eens wat onkruid (zoals Murat D. die op school een leraar door zijn hoofd schoot) van de samenleving diende bij te staan, is voor hem nooit een probleem geweest. En dan ook nog op RTL Boulevard ouwehoeren 'Ik heb mijn halve familie verloren tijdens de Tweede Wereldoorlog. Daarom zal ik nooit een oud-nazi als client nemen.' Maar ondertussen wel moordenaars en verkrachters verdedigen. Hypocriete vent.

Laatst bewerkt:
Ach ja dan gooi je zelf natuurlijk maar een generalisatie er uit om je eigen betoog wat aan te sterken :roflol:

Wilders en de PVV zijn toch voor de vrijheid van meningsuiting en het recht op beledigen? Waarom zou ik dan niet de PVV op de korrel mogen nemen?
Tuurlijk mag je dat, sterker nog, dat recht neem je al zo te zien. Niks mis mee opzich, maar dan mag ik je er ook op wijzen dat ik de kritiek (gedeeltelijk) onterecht vind?
Maar zie je waar je de fout in gaat met je eigen argumentatie? Wil je daar dan ook inhoudelijk op reageren i.p.v. de aandacht verleggen, dank u :)

Laatst bewerkt:
Gelijk heb je hierin, maar wat jij doet is elke PVV-stemmmer op een kam scheren. Dacht dat zoiets niet mocht van je linkse idealen. In dit en dat andere topic (waar is dat trouwens) haal je een paar stereotypen eruit en doe je het voorkomen dat elke PVV'er zo is. Mooie tactiek, gebruikte P&W gisteren ook. Alleen zegt dit meer dan genoeg over de vuile en gemene tactieken die jij toepast om personen waar jij het mee oneens bent in een hoek te drijven.

Niet elke PVV-er is een eikel. Ok...ze zijn oververtegenwoordigd :p, maar toch...

Maar generaliseren is mens eigen. Het probleem is als een partij het
structureel doet en daarmee landsbeleid wil gaan invoeren. Dat is niet alleen een vuile en gemene tacktiek, maar ronduit gevaarlijk.

Laatst bewerkt:
Tuurlijk mag je dat, sterker nog, dat recht neem je al zo te zien. Niks mis mee opzich, maar dan mag ik je er ook op wijzen dat ik de kritiek (gedeeltelijk) onterecht vind?
Maar zie je waar je de fout in gaat met je eigen argumentatie? Wil je daar dan ook inhoudelijk op reageren i.p.v. de aandacht verleggen, dank u :)

Ik ga nergens de fout in, heb nergens geclaimd dat ik alle aanhangers van de PVV op de korrel wilde nemen. Dat heb jij er van gemaakt.

Maar generaliseren is mens eigen. Het probleem is als een partij het
structureel doet en daarmee landsbeleid wil gaan invoeren. Dat is niet alleen een vuile en gemene tacktiek, maar ronduit gevaarlijk.
Hie geef ik je gedeeltelijk gelijk in. De reden waarom ik stem op de PVV is bij gebrek aan beter eigenlijk. Daarbij brengt Wilders bepaalde punten aan de kaart waar andere partijen blijven draaien. DIT is ook de reden dat de PVV zo populair is, het is eigenlijk een exponent omdat velen zich niet meer kunnen vinden in de traditionele politieke partijen.

Wat ik dan wel typisch vind is dat men het zogenaamde generaliseren van Wilders veroodeeld, maar dan wel zelf toepast onder het mom van : "hij doet het toch ook". Een volstrekt kinderachtig argument.

Hie geef ik je gedeeltelijk gelijk in. De reden waarom ik stem op de PVV is bij gebrek aan beter eigenlijk. Daarbij brengt Wilders bepaalde punten aan de kaart waar andere partijen blijven draaien. DIT is ook de reden dat de PVV zo populair is, het is eigenlijk een exponent omdat velen zich niet meer kunnen vinden in de traditionele politieke partijen.

Wat ik dan wel typisch vind is dat men het zogenaamde generaliseren van Wilders veroodeeld, maar dan wel zelf toepast onder het mom van : "hij doet het toch ook". Een volstrekt kinderachtig argument.

Ik snap wel wat je bedoelt...

Er is echter vrij weinig wat Wilders roept dat niet al decennia lang wordt geroepen door de SP, LPF of GroenRechts en enkele andere partijen.

Het is een probleem omdat Wilders het als speerpunt van zijn politiek heeft gemaakt om die punten aan te vallen bij een specifieke groep....en zijn verdediging is dat dat volledig acceptabel is. Dan is het vanzelfsprekend ook acceptabel om dat terug te laten komen als een Boomerang...dat is idd niet netjes, maar zijn reactie toont wel heel duidelijk aan dat Wilders net zo'n hypocriete lamzak is die alleen maar op macht geilt en eigenlijk concreet niets nieuws te bieden heeft op al die andere partijen. Het is en blijft een hele foute politicus waar je niets van hoeft te verwachten.

Laatst bewerkt:
Ik ga nergens de fout in, heb nergens geclaimd dat ik alle aanhangers van de PVV op de korrel wilde nemen. Dat heb jij er van gemaakt.
Behalve dat jij zegt dat DE AANHANGERS ( waar is het onderscheid?), zeg je ook dat een koekje van eigen deeg geoorloofd is. Mijn punt is dan ook, wat vind je van het doden van moslims?
In de koran staat namelijk dat moslims dat mogen. En gezien jij vindt dat een koekje van eigen deeg mag, kan men dus moslims vermoorden?
Als je nu toch niet inziet dat je argumentatie nergens op slaat......

Persoonlijk als ik op straat in m'n buurt geterroriseerd zou worden door een van de vele stront Islamieten die ons land rijk is zou ik het bij mezelf zoeken en mezelf afvragen waarom ik nog geen koopwoning heb in een nettere buurt.

GroenRechts :roflol:

Punten van SP en Wilders vertonen wel angstvallig veel overeenkomsten inderdaad. En de manier van schreeuwen komt nog erger overeen.

SP???
Groenrechts???

En de LPF bestaat ( bestond) amper 7 jaar, daarnaast heeft Wilders niet dezelfde standpunten als de toenmalige LPF.

Maar dan gaat het dus wel om inhoud en niet om signalering....want dat deden die partijen weldegelijk. Wat Wilders signaleert is al lang gelden gesignaleert en wordt nog steeds gesignaleert door andere oppositie partijen. LPF signaleerde hetzelfde, ging er alleen anders mee om. Decennia omvat ok 7 jaar...'t is maar dat je het weet.

GroenRechts....was echt een sectraische k@# partij....
http://www.gebladerte.nl/10487f29.htm
http://www.nieuwsbank.nl/_payment/order/480846416/inp/2001/11/26/I014.htm

Net zoiets als de regenboog partij...waar Wietteke van Dordt iets mee deed....hoppen voor een beter maatschappij :roflol:

De SP had de door tegenstanders zo genoemde oprot premie. Stuur migranten weer terug met een zakje geld. Dan zijn ze weg en hebben we een probleem minder en dat voorkomt integratie problemen en problemen met de werkgelegenheid. Toen werden ze door de VVD en de rechtse partijen daarop heel erg aangevallen....zelfs de CD en CP86

---------- Toegevoegd om 16:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:01 ----------

GroenRechts :roflol:

Punten van SP en Wilders vertonen wel angstvallig veel overeenkomsten inderdaad. En de manier van schreeuwen komt nog erger overeen.

De SP draagt inhoudelijke argumenten aan en doet onderzoek. Dat is een extreem groot verschil. De SP schopt niet om te schoppen...ze schoppen en komen met uitgewerkte alternatieven en voorstellen.

Daar kan je het inhoudelijk niet mee eens zijn...maar ze doen het wel. Wilders en de PVV doen dat niet.

Laatst bewerkt:
Behalve dat jij zegt dat DE AANHANGERS ( waar is het onderscheid?), zeg je ook dat een koekje van eigen deeg geoorloofd is. Mijn punt is dan ook, wat vind je van het doden van moslims?
In de koran staat namelijk dat moslims dat mogen. En gezien jij vindt dat een koekje van eigen deeg mag, kan men dus moslims vermoorden?
Als je nu toch niet inziet dat je argumentatie nergens op slaat......

En moslims doden natuurlijk op grote schaal ongelovigen? Niet dat die korantekst verder echt interessant is in deze discussie.

Dat jij het onderscheid niet kan zien tussen woordelijk bestrijden en het onzinnig naar voren halen van geweldspassages is jouw makke. De PVV en Wilders mogen best woordelijk bestreden worden maar dat schiet aanhangers van de PVV klaarblijkelijk in het verkeerde keelgat. Omdat je er zo op hamert, niet alle aanhangers.

Hahahaha die reacties, wat een simpele zielen zijn het ook he:o

Niet raar natuurlijk dat Moszkowicz hem bijstaat. De rekening zal wel worden betaald door Israel

even serieus ericr, je post wel veel anti-wilders stuff, zitten daar nog bepaalde bedoelingen achter?

De SP draagt inhoudelijke argumenten aan en doet onderzoek. Dat is een extreem groot verschil. De SP schopt niet om te schoppen...ze schoppen en komen met uitgewerkte alternatieven en voorstellen.

Daar kan je het inhoudelijk niet mee eens zijn...maar ze doen het wel. Wilders en de PVV doen dat niet.

Tuurlijk is er een groot verschil tussen de SP en de PVV, gelukkig wel, anders zou ik me doodschamen.
Maar ook bij de SP zie ik de laatste tijd een tendens ontstaan van schreeuwen met weinig inhoud. Dat dit tegelijk is ontstaan met wisseling van de wacht (macht), lijkt me geen toeval.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven