Marky
Monstrous Giant
- Waardering
- 333
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Demoniseren is goed, dat doet die knuppel van een Wilders zelf ook. Koekje van eigen deeg is niks mis mee maar dan zijn gelijk de rapen gaar. Zal het netjes pakken, sommige PVV-aanhangers zijn net zo erg als de moslims die zij willen bestrijden.
Als de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de heidenen waar ge hen aantreft, grijpt hen en lokt hen in hinderlagen..

Dat je het ergens mee oneens bent ok, maar de manier waarop je nu je eigen argumentatie probeert te verdedigen.....
But that's how it goes met de linkse kliek![]()

Tuurlijk mag je dat, sterker nog, dat recht neem je al zo te zien. Niks mis mee opzich, maar dan mag ik je er ook op wijzen dat ik de kritiek (gedeeltelijk) onterecht vind?Ach ja dan gooi je zelf natuurlijk maar een generalisatie er uit om je eigen betoog wat aan te sterken
Wilders en de PVV zijn toch voor de vrijheid van meningsuiting en het recht op beledigen? Waarom zou ik dan niet de PVV op de korrel mogen nemen?

Gelijk heb je hierin, maar wat jij doet is elke PVV-stemmmer op een kam scheren. Dacht dat zoiets niet mocht van je linkse idealen. In dit en dat andere topic (waar is dat trouwens) haal je een paar stereotypen eruit en doe je het voorkomen dat elke PVV'er zo is. Mooie tactiek, gebruikte P&W gisteren ook. Alleen zegt dit meer dan genoeg over de vuile en gemene tactieken die jij toepast om personen waar jij het mee oneens bent in een hoek te drijven.
, maar toch... Tuurlijk mag je dat, sterker nog, dat recht neem je al zo te zien. Niks mis mee opzich, maar dan mag ik je er ook op wijzen dat ik de kritiek (gedeeltelijk) onterecht vind?
Maar zie je waar je de fout in gaat met je eigen argumentatie? Wil je daar dan ook inhoudelijk op reageren i.p.v. de aandacht verleggen, dank u![]()
Hie geef ik je gedeeltelijk gelijk in. De reden waarom ik stem op de PVV is bij gebrek aan beter eigenlijk. Daarbij brengt Wilders bepaalde punten aan de kaart waar andere partijen blijven draaien. DIT is ook de reden dat de PVV zo populair is, het is eigenlijk een exponent omdat velen zich niet meer kunnen vinden in de traditionele politieke partijen.Maar generaliseren is mens eigen. Het probleem is als een partij het
structureel doet en daarmee landsbeleid wil gaan invoeren. Dat is niet alleen een vuile en gemene tacktiek, maar ronduit gevaarlijk.
Hie geef ik je gedeeltelijk gelijk in. De reden waarom ik stem op de PVV is bij gebrek aan beter eigenlijk. Daarbij brengt Wilders bepaalde punten aan de kaart waar andere partijen blijven draaien. DIT is ook de reden dat de PVV zo populair is, het is eigenlijk een exponent omdat velen zich niet meer kunnen vinden in de traditionele politieke partijen.
Wat ik dan wel typisch vind is dat men het zogenaamde generaliseren van Wilders veroodeeld, maar dan wel zelf toepast onder het mom van : "hij doet het toch ook". Een volstrekt kinderachtig argument.
Behalve dat jij zegt dat DE AANHANGERS ( waar is het onderscheid?), zeg je ook dat een koekje van eigen deeg geoorloofd is. Mijn punt is dan ook, wat vind je van het doden van moslims?Ik ga nergens de fout in, heb nergens geclaimd dat ik alle aanhangers van de PVV op de korrel wilde nemen. Dat heb jij er van gemaakt.
SPEr si vrij weinig wat Wilders roept dat niet al decennia lang wordt geroepen door de SP, LPF of GroenRechts

SP
Groenrechts
En de LPF bestaat ( bestond) amper 7 jaar, daarnaast heeft Wilders niet dezelfde standpunten als de toenmalige LPF.

GroenRechts
Punten van SP en Wilders vertonen wel angstvallig veel overeenkomsten inderdaad. En de manier van schreeuwen komt nog erger overeen.
Behalve dat jij zegt dat DE AANHANGERS ( waar is het onderscheid?), zeg je ook dat een koekje van eigen deeg geoorloofd is. Mijn punt is dan ook, wat vind je van het doden van moslims?
In de koran staat namelijk dat moslims dat mogen. En gezien jij vindt dat een koekje van eigen deeg mag, kan men dus moslims vermoorden?
Als je nu toch niet inziet dat je argumentatie nergens op slaat......
De SP draagt inhoudelijke argumenten aan en doet onderzoek. Dat is een extreem groot verschil. De SP schopt niet om te schoppen...ze schoppen en komen met uitgewerkte alternatieven en voorstellen.
Daar kan je het inhoudelijk niet mee eens zijn...maar ze doen het wel. Wilders en de PVV doen dat niet.