even serieus ericr, je post wel veel anti-wilders stuff, zitten daar nog bepaalde bedoelingen achter?
EricR is aan het radicaliseren en bezig met het demoniseren van Wilders
Iemand moet hem aangeven!Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
even serieus ericr, je post wel veel anti-wilders stuff, zitten daar nog bepaalde bedoelingen achter?
Iemand moet hem aangeven!even serieus ericr, je post wel veel anti-wilders stuff, zitten daar nog bepaalde bedoelingen achter?
Tuurlijk is er een groot verschil tussen de SP en de PVV, gelukkig wel, anders zou ik me doodschamen.
Maar ook bij de SP zie ik de laatste tijd een tendens ontstaan van schreeuwen met weinig inhoud. Dat dit tegelijk is ontstaan met wisseling van de wacht (macht), lijkt me geen toeval.
Niet raar natuurlijk dat Moszkowicz hem bijstaat. De rekening zal wel worden betaald door Israel

Twee threads deze maand is veel? Vorige maand toevallig ook een thread gepost die ging over de PVV. Lijkt me niet al te veel.
---------- Toegevoegd om 17:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:40 ----------
Maar in alle topics over hem sta je te popelen om te reageren..

Goed, nu weer over naar de orde van de dag. De inzamelingsactie voor Haïti is iets waar het vandaag werkelijk om gaat in deze wereld. Doe mee, help mee! U heeft nooit een alibi om de andere kant op te kijken als mensen zo in nood zitten!
Ik leg alleen de redenering van je argumentatie bloot. Je beroept je op een "een koekje van eigen deeg" argument dat gewoonweg kinderachtig is. Want volgens die argumentatie, zou iedereen geoorloofd zijn om daden te plegen als een ander dat ook doet.En moslims doden natuurlijk op grote schaal ongelovigen? Niet dat die korantekst verder echt interessant is in deze discussie.
Dat jij het onderscheid niet kan zien tussen woordelijk bestrijden en het onzinnig naar voren halen van geweldspassages is jouw makke.
Tuurlijk mag dat, net zo goed als Wilders en ieder ander zijn mening mag hebben. Feit blijft dat je ieder 'argument' aangrijpt om de persoon Wilders/ zijn aanhang te demoniseren. Het druipt gewoon van je (manier van) posts af! Een soortgelijk scenario, waar me nu nog de rillingen van over de rug lopen:De PVV en Wilders mogen best woordelijk bestreden worden maar dat schiet aanhangers van de PVV klaarblijkelijk in het verkeerde keelgat. Omdat je er zo op hamert, niet alle aanhangers.
Met bijna 40.000 posts zijn er weinig topics waar EricR niet in reageert denk ik![]()
Maar in alle topics over hem sta je te popelen om te reageren..
En jij om Geerts schoothondje te spelen. Ik geloof toch niet dat ik mijn postgedrag hoef te verantwoorden verder.

Mooi kunnen we gelijk Stalin en Mao gaan verafgoden, personen met meer doden op hun geweten dan A. Hitler. Mooi he dat communismeTuurlijk moet Wilders gedemoniseerd worden. Begrijp niet dat je daar nou zo'n groot punt van maakt.
"Area1990".

[Link niet meer beschikbaar]
Het valt alleen op dat je haat enorm diep zit geworteld tegen Geertjuh met dat kapsel uit de 16e eeuw. Volgens mij moet je stiekem stemmen werven voor groenlinks...![]()
Mooi kunnen we gelijk Stalin en Mao gaan verafgoden, personen met meer doden op hun geweten dan A. Hitler. Mooi he dat communisme![]()
Ik ken het principe haat amper, wel afkeer. Ik heb een afkeer van ultrazionisten en dus ook van Wilders. Net zo goed als ik ook een afkeer heb van haatbaarden, rellende autonomen of andere groepen die er op uit zijn zoveel mogelijk tweedeling te verzorgen in de maatschappij.
Groenlinks zijn knuppels, grachtengordel wezenlozen die weinig banden hebben met de maatschappij. Maar dan generaliseer ik.