MuscleMeat

Vroeger>>>Nu

de enige constante is dat ze vroeger ook altijd klaagden dat het vroeger beter was.

Even+if+there+was+clothes+in+the+closet+it+d+be+_a211ee9d50a802324818d16e6cfc499c.png

oke nog een paar voor de bb-ers van,, vroeger was het beter ,,

vroeger ,,, trainde je gewoon 6-7 dagen in de week en toch groeide je
nu ,,,,, train je en moet je veel rusten anders groei je niet

vroeger ,, als je iets wilde leren ging je naar de grote jongens ,, willem jonkman , willem doolhof ,, berry de mey ,,
glen gravenbeek ,appie steenbeek , , etc kocht je elke maand de,, muscle &fitness
nu ,,,, vraagt niemand wat en leest teveel ,,wikipedia,, ergonics ,, en een hoop bro science en weet het altijd beter

vroeger ,,, werd je geleerd je maaltijden te verdelen over de dag 6-7 -8 maaltijden ivm voedselopname etc etc
nu ,, moet je gewoon je,, kcal ,, en macro.s binnenkrijgen maakt niet uit hoe desnoods in 3 maaltijden

vroeger ,, was je erg beperkt met de keuze uit aas test-stromba- deca - dianabol sth kwam net op etc etc
nu ,,,, heb je zoveel keuze dat je niet weet wat te kiezen en is nakuren verplicht goede zaak imo

vroeger ,,, had je imo veel mooiere bb-ers en fysieken vol- rond-mooi massa etc
nu ,,, grote massa monsters verhoudingen en symmetrie ver te zoeken dikke hgh buiken

zo dit zijn er weer een paar uiteraard zullen een hoop het er niet mee eens zijn maar ik heb beide tijden meegemaakt en in de nieuwe tijd zit ik middenin ik vind beide interessant maar nijg toch naar de oude tijden want ik ben en blijf een old school bb-er ,,, EN JA VROEGER WAS ALLES BETER ,,,

gr opa

oke nog een paar voor de bb-ers van,, vroeger was het beter ,,

vroeger ,,, trainde je gewoon 6-7 dagen in de week en toch groeide je
nu ,,,,, train je en moet je veel rusten anders groei je niet

en nog veel vroeger, in de 50'ies en 60'ies trainden de old timers ook gewoon drie keer per week fullbody voor verschillende uren per keer, dus waar wil je naar toe?

vroeger ,, als je iets wilde leren ging je naar de grote jongens ,, willem jonkman , willem doolhof ,, berry de mey ,,
glen gravenbeek ,appie steenbeek , , etc kocht je elke maand de,, muscle &fitness
nu ,,,, vraagt niemand wat en leest teveel ,,wikipedia,, ergonics ,, en een hoop bro science en weet het altijd beter
de bro science komt net van pro's en die weider supplementenmagazines die onzinnige training en dieet templates die misschien werken voor zwaar enhanced atleten willen verkopen aan de natty newbie. Juist een goeie zaak dat die laatste met de recentere kanalen een meer wetenschappelijk onderbouwde basis kan vinden voor wat echt werkt.

vroeger ,,, werd je geleerd je maaltijden te verdelen over de dag 6-7 -8 maaltijden ivm voedselopname etc etc
nu ,, moet je gewoon je,, kcal ,, en macro.s binnenkrijgen maakt niet uit hoe desnoods in 3 maaltijden

net als het eerste punt, de echte old timers aten ook gewoon drie keer per dag en groeiden als kool, die hele mythe van metabolisme boosting is juist een vrij recent fenomeen waar men gelukkig nu weer van afstapt.

vroeger ,,, had je imo veel mooiere bb-ers en fysieken vol- rond-mooi massa etc
nu ,,, grote massa monsters verhoudingen en symmetrie ver te zoeken dikke hgh buiken
true, maar er zijn genoeg alternatieve BB categorieen waar symmetrie en V shape nog altijd gewaardeerd worden.

en nog veel vroeger, in de 50'ies en 60'ies trainden de old timers ook gewoon drie keer per week fullbody voor verschillende uren per keer, dus waar wil je naar toe?

de bro science komt net van pro's en die weider supplementenmagazines die onzinnige training en dieet templates die misschien werken voor zwaar enhanced atleten willen verkopen aan de natty newbie. Juist een goeie zaak dat die laatste met de recentere kanalen een meer wetenschappelijk onderbouwde basis kan vinden voor wat echt werkt.

net als het eerste punt, de echte old timers aten ook gewoon drie keer per dag en groeiden als kool, die hele mythe van metabolisme boosting is juist een vrij recent fenomeen waar men gelukkig nu weer van afstapt.

true, maar er zijn genoeg alternatieve BB categorieen waar symmetrie en V shape nog altijd gewaardeerd worden.

gaat toch om de lol van.... vroeger en nu .. zo moet je het ook zien maar 1 punt meen ik serieus ik verdeelde vroeger mijn maaltijden over de dag 6-7 keer doe ik nu nog stap ik niet van af

Terug
Naar boven