AndroidHealthClinic

Shocking News Vrouw checkt kraslot tijdens maffiamoord

anpunefru

Dutch Bodybuilder
Waardering
6
http://www.youtube.com/watch?v=vBY3O-PpwEQ&feature=player_embedded

Vrouw checkt kraslot tijdens maffiamoord
NAPELS - Italiaanse aanklagers hebben gisteren schokkende videobeelden vrijgegeven waarop is te zien hoe een maffiamoord wordt gepleegd voor een café in Napels terwijl een vrouw gewoon haar kraslot controleert.

moordnapels_667962d.jpg

foto1_667957d.jpg

foto2_667958d.jpg

nummer3_667959d.jpg

nummer4_667961d.jpg

Justitie hoopt met de fotoserie de muur van stilte rond de identiteit van de moordenaar te doorbreken. De koelbloedige moord op de 53-jarige Mariano Tarracino, die een maffiaverleden heeft, werd al in mei dit jaar gepleegd.

Op de eerste foto staat Tarracino buiten het café te roken terwijl de moordenaar die een baseballpet op heeft, de bar binnen gaat waar minstens zes mensen aanwezig zijn. Op de tweede foto komt hij weer naar buiten en schiet op Tarracino. Als deze op de grond is gevallen, maakt de moordenaar het karwei af met een kogel in het hoofd van het slachtoffer. En hij loopt rustig weg op foto vier.
Bekijk hier de beelden van de beveiligingscamera

Had ze nog iets gewonnen?

Dat dit op youtube geplaatst mag worden.... Ziet er wel strak uit. Net als in de film :D

las het in de krant jah. koelbloedige moord

Laat die ongure types elkaar maar afmaken dan heb ik er geen last van.

Heb gelezen dat er in de Italiaanse kranten stond dat die vrouw op de uitkijk stond en dus bij de moordenaar hoorde. En de rest durft zich niet te moeien want anders zijn zij waarschijnlijk de volgende.

it's raining (man).. headshot

Ik hoor trouwens maar 1 schot ???

Heb gelezen dat er in de Italiaanse kranten stond dat die vrouw op de uitkijk stond en dus bij de moordenaar hoorde. En de rest durft zich niet te moeien want anders zijn zij waarschijnlijk de volgende.

Zou best kunnen hoor, wel bruut iig, kan het ineens zomaar met je afgelopen zijn.

Link naar het andere filmpje?

Volgens mij zat er een geluidsdemper op, wanneer hij door het hoofd schiet hoor je idd niets. Eerste geluid kwam misschien van ergens tegen te botsen?

Lijkt me indd dat de maffia en hun professionaliteit en dan ook nog midden op straat wel voor een geluidsdempertje kunnen zorgen ja :D

Bruut, maar wss ook niet ongewoon in Napels...

Toch bizar, zijn van die typische film momenten die plotseling heeeel realistisch blijken te zijn.

Ik denk dat de ijsjes op waren..

Italië blijft weinig bespaard.

hij wou net een trekje van zijn sigaret nemen entoen werd ie vermorod

Terug
Naar boven