Powergiant
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 111
hij wou net een trekje van zijn sigaret nemen entoen werd ie vermorod
ze zeggen toch niet voor niks dat roken dodelijk is!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hij wou net een trekje van zijn sigaret nemen entoen werd ie vermorod
ze zeggen toch niet voor niks dat roken dodelijk is!

Of een andere moord iets verder op in de straat. Is toch heel normaal daarVolgens mij zat er een geluidsdemper op, wanneer hij door het hoofd schiet hoor je idd niets. Eerste geluid kwam misschien van ergens tegen te botsen?

Het is inderdaad niet schokkend dat er iemand op 2,5 meter afstand van een onschuldig iemand neergeschoten wordt![]()
Juist, en dit is nu het probleem met de jeugd van tegenwoordig. En maar afgeven op de mentaliteit van buitenlanders, maar zelf ook een mentaliteit hebben van lik me vestje.
GAST!!!! Je ziet iemand irl vermoord worden! Geen fake zoals in films/ series.
Ook al is het een crimineel geweest, dan nog..........
Ik vind het een schokkend filmpje, maar zo'n reactie als jij geeft vind ik eigenlijk nog veel schokkender.
Ik zou er net zo stoïcijns bij weg lopen. Spreken is zilver, zwijgen is goud, zeker in Italië. Die rich or die trying, heeft dit slachtoffer voor gekozen. Gewoon een zakelijk conflict.
Juist, en dit is nu het probleem met de jeugd van tegenwoordig. En maar afgeven op de mentaliteit van buitenlanders, maar zelf ook een mentaliteit hebben van lik me vestje.
Ik vind het een schokkend filmpje, maar zo'n reactie als jij geeft vind ik eigenlijk nog veel schokkender.
In vind het eigenlijk schokkend dat die hitman niet door lijkt te hebben dat daar een camera hangt, wat zal die gebaald hebben tijdens het bekijken van het journaal.

it's raining (man).. headshot
Ik hoor trouwens maar 1 schot![]()

x2, koelbloedige moord zegdie gast loopt weg alsof er totaal niets in gebeurd, duidelijk veel ervaring
Idd dat dit op you tube staat. Morgen is het er wel af denk ik
![]()