AndroidHealthClinic

Vrouw wil zwaarste vrouw ter wereld worden

Flash1982

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Waardering
434
Woman Trying To Gain 378 Pounds

WTF....:o:o

hoe ziek kun je zijn.. en ook nog kinderen, die moeten zichzelf straks redden als zij niet meer kan bewegen. die vent spoort ook niet.

Donna Simpson uit Old Bridge, New Jersey is met haar 272 kilo schoon aan de haak al niet de lichtste, ze wil de zwaarste vrouw ter wereld worden.

Daarvoor zal ze tenminste moeten groeien tot zo'n 450 kilo en dus heel wat calorierijk voedsel tot zich moeten nemen. Om die voedselinname te kunnen bekostigen laat Simpson (42) zich dik betalen door een website. Haar tegenprestatie: filmpjes uploaden van haarzelf terwijl ze zit te eten.

De vrouw geeft toe dat zij behalve een voedselverslaving nog een verslaving heeft: ze kan niet zonder aandacht

http://www.youtube.com/watch?v=-L_sbrTSJcc&annotation_id=annotation_936169&feature=iv

Zo'n mensen zijn verspilling van het voedsel, ze kunnen beter gewoon dood gaan...

wtf man :s

rofl @ die 2 presentatoren op het einde:rolleyes:

En als ze ziek word van haar extreme overgewicht wel gebruik maken van maatschappelijke voorzieningen, ik zeg nee, dit soort mensen gewoon laten sterven.

Dit soort mensen moeten tegen zichzelf beschermt worden. Dit zie ik als zelfverminking, verwaarlozing van de kinderen (slecht voorbeeld, weinig voor kinderen kunnen betekenen), en het doet me denken aan iemand die het juiste pad is kwijtgeraakt, en weer op het juiste pad gezet moet worden met behulp van therapie.

Ze spoort niet.

Direct uit de ouderlijke macht zetten.
Zal er nooit in voldoende mate kunnen zijn voor haar kind + enorm slecht rolmodel. (nja rollen zal geen probleem zijn :P)

"She tries to eat healthy food" :D

Ze gelooft niet in ziektes door overgewicht maar heeft wel diabetes... :)

nice

Zulke mensen moeten gewoon dood.

Ga eens snel deaud vieze vetklep!!!!!!!!!

Gewoon te stom voor woorden :rolleyes:

Kan mijn ogen en oren niet geloven. Triest eigenlijk en haar man steunt haar ook nog.....

Laatst bewerkt:
neeeheeeekkkk schot !!!

dat word haar dood haha

Mooie doelstelling, succes!!

Terug
Naar boven