XXL Nutrition

Nieuws Vrouwen komen klaar in de gym

Geil, trainen voor vrouwen = geil worden wat op zijn beurt resulteert in een orgasme krijgen; moet mezelf ergens in dat proces kunnen inwurmen :p

Ja nu begrijp ik waarom ze vaak ff gaan liggen na de buikspieroefeningen op de mat. Dacht vroeger altijd dat ze lui waren ???

omgg nu je het zegt! zie sommige vrouwen altijd nog 10-15min na liggen, en dan praten giegelen na hun buik oefeningen. Dit heeft mijn ogen geopend:eek:

omgg nu je het zegt! zie sommige vrouwen altijd nog 10-15min na liggen, en dan praten giegelen na hun buik oefeningen. Dit heeft mijn ogen geopend:eek:
De volgende keer vragen 'en was het lekker?' en dan kijken hoe ze reageren. :D

Percentages slaan alleen op vrouwen die wel een orgasme krijgen tijdens t trainen he.

Toch jammer :D
Weer een reden om vaker buikspieroefeningen te doen.

Vergroot je kansen, vraag het na zo'n groepsles. :)

cker220x200_pad220x200f8f8f8_i_lied_blueberry_face_meme_v1_RE_Where_are_you_from-s220x200-238689.png

ik ga nu op gezichten letten in de gym en kijken of ze een cumming face trekken haha

Hahaha, nice! Dat wordt extra opletten in de gym. Jammer dat de 'buikspierapparaten' aan de andere kant van de sportschool staan en van de krachthoek niet goed te zien zijn :(

OK, vanavond ga ik dus ff op me rug liggen, vriendin er bovenop, haar crunches laten doen, en hoppa! Scheelt weer een hoop hard werken :D

Eeuwige roem voor de eerste die een filmpje kan maken van een klaarkomende chick in de gym.

geloof er geen drol van

mooi, mooi.. maar nog niet meegemaakt dat er één krijsend en spuitend klaarkomt, had ik toch moeten merken..

Nee komt gewoon omdat ik dan in de gym ben

http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080401165045AARVgJX

Am I having an orgasm during exercise?
When i do ab workouts, after doing alot i get a tingling feeling down there and then if i do more all of a sudden the tingling feeling goes through my whole body and my heart speeds up and i can feel blood pumping down there... is that an orgasm? It feels good, and i'm just wondering if thats what it is. Also, is it bad if that happens? And do guys think that is .. intriguing or do they find it werid?
4 years ago Report Abuse
Additional Details
by the way...I'm not thinking about coïtusual stuff while working out.. i'm thinking about working out. and i get a tickleing feeling too when it happens .
4 years ago

yea - its the machine with the bars and you lift yourself up and bring your legs up - most of the time- but also just ab work outs in general.
4 years ago

:roflol:

Terug
Naar boven