SaborLatina
Cool Novice
- Waardering
- 0
Ik ben 22jr ben 3 x veranderd van pil. Ik begon eerst met Diane35 die was heel lang goed tot ie ineens te sterk werd voor mij. Ik kreeg van die k*tbuien...de dokter heeft mij toen Mycroginon gegeven..die heeft ook tijdelijk gewerkt..tot ik ineens last begon te krijgen van onzettende pijnen in mn onderbuik, en ik kreeg weer die buien. Toen ben ik overgestapt naar Ministat..weer zelfte verhaal. Nu heb ik niet zo last van buien..af n toe maar nie meer zo erg als met die andere pillen. Maar heb ik veel last van mn onderbuik..t is erg gevoelig en ik krijg van die steken uit niets. Terwijl ik niet eens ongesteld moet worden ofzo. Ik ben t zat om telkens te veranderen van Pil..omdat je hormonen weer heen en weer geslingerd word. Zijn er vrouwen die hier ervaring mee hebben. Miscchien mis ik iets..ijzer te kort ofzo. Ik weet t echt niet. Weet alleen dat dit echt k*t is. Ik ga wel voor de zekerheid weer naar de dokter.

Oja niet aan gedacht tnxx!! Diane heb ik meer dan 3jr gebruikt, Mycroginon ongeveer 1jr en nu 6mnd bezig met Ministat. Jah ik ga dat maar proberen paar maanden stoppen met de pil. Kijken wat er gebuerd.
Hahaha!!
En alleen de condoom vind ik eng. maar ja..denk wel dat t goed zou zijn ff pil pauze kunnen mn hormonen weer normaal doen.
Nogmaals tnxxx!!