SaborLatina
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yff zei:Moring after pil lijkt me nou ook niet bepaald dé oplossing..
Nou, dat klopt niet voor iedereen... Ik ben zo'n vergiethoofd, dat ik de pil steeds vergat. Gelukkig herinnerden mijn moeder of mijn partner eraan.SaborLatina zei:ja das waar maar op een gegevn moment vergeet je hem niet meer. maar tnx voor je reactie![]()

SaborLatina zei:weten jullie hoe t zit. ik ben nu 4wkn gestopt met de pil maar ben nog steeds niet ongetseld geworden. als je niet aan de pil ben word je tog om de ong. 28 dagen ongesteld? Dit is mn 1e stopmaand...ik maak me best wel zorgen omdat ik nog niet ongesteld ben geworden...we hebben t veilig gedaan en voor t zingen de kerk uit maar tog?!
Het kan ook zijn...dat mn hormonen nu helemaal in de war zijn...ik ga tog als ik na t weekend nie ongesteld ben gworden ff naar de dokter voor de zekerheid.
Is dit normaal of moet ik mij erg zorgen om maken en eerder naar de dokter gaan.![]()
iig wel goed dat je zo verstandig omgaat met deze zaken.. daar kan het gemiddelde (breezer)sletje een voorbeeld aan nemen
Dat is wel heel herkenbaar. Ik zelf vindt de nuva ring echt ideaal.SlettieBettie zei:Nou, dat klopt niet voor iedereen... Ik ben zo'n vergiethoofd, dat ik de pil steeds vergat. Gelukkig herinnerden mijn moeder of mijn partner eraan.![]()
Ook in combinatie met medicijnen pakt het niet lekker uit. Sommige medicijnen werken de werking van de pil tegen, en bij braken of diaree is de werking ook niet gegarandeerd.
Vandaar dat ik vandaag samen met de huisarts heb besloten om over te stappen naar de nuvaring. Ik ben benieuwd...
Die zwangerschapstesten zijn in dit geval wel betrouwbaar hoor. Als ze aangeven dat je niet zwanger bent, ben je niet zwanger. Als ze aangeven dat je wel zwanger bent, is er een heel kleine kans dat je toch niet zwanger bent. (wat ik uit de bijsluiter van 1 van die testen heb begrepen)SaborLatina zei:Ja tnxxx... heb van de week een test gedaan en kwam uit nie zwanger maar vertouw die testen niet 100%..maar ik weet moet me geen zorgen maken. vind die pijnen alleen zwaar klote. elke dag heb ik er last van.![]()
Tnxx voor jullie advies!!!