Fitness Seller

Vrouwen onderwerp...gaat over onze maandelijkse shit :S

• Topic Starter Topic Starter
SlettieBettie zei:
@SaborLatina: blij dat je er blij mee bent! Ik heb de ring nu 4 maanden en wil absoluut niet meer terug naar de gewone pil. Voorheen had ik wel eens een opvlieger (voelde me net een oude vrouw), maar ook die zijn weg.

Tijdens de coïtus voel ik de ring absoluut niet, Phreak wel, in bepaalde standjes. Maar hij ervaart dat niet als vervelend. ;)

SL, ik hoop dat die hoofdpijnen snel verdwenen zijn![/QUO

tnxxxx :) jah mn vriend ervaart het ook niet als vervelend dat ie af n toe de ring voelt tijdens t vrijen. Ik ben zeker blij met deze keuze. :D

Zelf ben ik geen vrouw maar ik heb wel een tip voor als je geen kinderen wilt, eenvoudig: ANAAL

Pukaki zei:
Zelf ben ik geen vrouw maar ik heb wel een tip voor als je geen kinderen wilt, eenvoudig: ANAAL

goehoeeed, en nu nog alle vrouwen zover krijgen...

maar ansich klopt het wel natuurlijk. Ik kan het aanbevelen, maar das natuurlijk off-topic :D

voor veel vrouwen is het en blijft het een uitgang, geen ingang!!:p Voor mij in ieder geval geen ingang!!

Pukaki zei:
He, goed idee!
Zij bindt een strap-on voor en neemt jou anaal. Absloute zekerheid dat zowel zij als jij niet zwanger worden!

Iets minder definitief ook dan jouw zaakje laten weghalen of onklaar maken.

Jeepers, dat ik daar niet aan dacht voor ik aan de pil/ring begon... :rolleyes:

LOL!
Precies dat ging ook door mijn hoofd, maar durfde het niet te zeggen.
Dankjewel. :-)

builderB zei:
idd. We maken ons helemaal druk om het gebruik van AS, maar de westerse vrouw gebruikt vaak vanaf haar 16e dagelijks hormonen. Een middel dat heel mild is, wordt na genoeg gebruik ook schadelijk. Maar goed, baas in eigen buik :D

Al mijn vriendinnen zijn gestopt met de pil terwijl ik een relatie met ze had. Niet omdat ik ze daartoe aanzette, maar ze werden dr allemaal niet goed van. (hoofdpijn, humeurig, bloedingen). Eenmaal van de pil af was d'r weinig meer aant handje.
Kan natuurlijk toeval zijn, of met mijn genetische voorkeur te maken hebben, maar ik zie verbanden :D

Erg veel vrouwen krijgen bloedingen na een aantal jaren gebruik van dezelfde pil. Ik ben d'r gewoon niet kapot van.

ja idd die bloedingen zijn echt een pest :)

builderB zei:
dichtknuppen idd, als de ingreep ongedaan gemaakt zou kunnen worden, zou ik het nu al doen :D
Ik dacht dat er een ingreep bestond waarmee je een tijdelijke kink in je kabel kan laten leggen. Dan wordt er een soort klemmetje op je zaadleider gezet. Deze kan dan weer verwijderd worden indien gewenst.

Zou mij (als ik man was) aantrekkelijker lijken.

SlettieBettie zei:
He, goed idee!
Zij bindt een strap-on voor en neemt jou anaal. Absloute zekerheid dat zowel zij als jij niet zwanger worden!

Hahahahahahahaha:D :cool:

SlettieBettie zei:
He, goed idee!

:roflol: Heerlijk bijdehand, geweldig

Hallo allemaal,

Ik geef gelijk toe dat ik me maar door de eerste 3 pagina's heb geworsteld maar ik wil toch even reageren.
Ik heb hetzelfde probleem als meerdere vrouwen hier.
De pil werktte voor geen meter (lekte door na een half uur) en had vreselijk pijnen. Heb elke pil wel geprobeerd.
Ik ben 5 jaar geleden aan de mirena (hormoonspiraal) gegaan.
Maar het is voor mij lang niet zo mooi als je van veel mensen hoort.
De menstruatie gaat bij mij gewoon door. Wel minder bloed maar nog steeds een dag of 10! En de krampen zijn eerder verergerd.
Dan ben ik een dag of 14 niet ongesteld en dan begint het opnieuw.
Niet voor iedereen perfect dus.
Ik zit te denken aan de novuring die door veel andere ook al genoemd werd. De huisarts zegt dat de klachten daar waarschijnlijk (!) minder mee worden.
Sterkte met je beslissing!

Groetjes Désirée

lieveke zei:
Hallo allemaal,

Ik geef gelijk toe dat ik me maar door de eerste 3 pagina's heb geworsteld maar ik wil toch even reageren.
Ik heb hetzelfde probleem als meerdere vrouwen hier.
De pil werktte voor geen meter (lekte door na een half uur) en had vreselijk pijnen. Heb elke pil wel geprobeerd.
Ik ben 5 jaar geleden aan de mirena (hormoonspiraal) gegaan.
Maar het is voor mij lang niet zo mooi als je van veel mensen hoort.
De menstruatie gaat bij mij gewoon door. Wel minder bloed maar nog steeds een dag of 10! En de krampen zijn eerder verergerd.
Dan ben ik een dag of 14 niet ongesteld en dan begint het opnieuw.
Niet voor iedereen perfect dus.
Ik zit te denken aan de novuring die door veel andere ook al genoemd werd. De huisarts zegt dat de klachten daar waarschijnlijk (!) minder mee worden.
Sterkte met je beslissing!

Groetjes Désirée

wwwwoooowww klinkt klote!! ik hoop dat de NUVARING ook bij jou helpt want ik weet dat geen pretje is de pil en alles was er bij komt. Sterkte en Suc6!!!!

SaborLatina zei:
wwwwoooowww klinkt klote!! ik hoop dat de NUVARING ook bij jou helpt want ik weet dat geen pretje is de pil en alles was er bij komt. Sterkte en Suc6!!!!

Dat hoop ik zelf ook. Maar zoals ik ergens anders ook al schreef: er zijn ergere dingen. (Ik ben super positief door het lezen van het boek van Kluun: komt een vrouw bij de dokter. :p )

Groetjes Désirée

Jah das waar er zijn ergere dingen in het leven..maar t is ne blijft wel klote dat steeds die pijnen krijgt. toen ik steeds die pijnen had was ik niet te genieten. :( maar ja....
ik hoop dat de nuvaring ook bij jou werkt!!:)

SaborLatina zei:
Jah das waar er zijn ergere dingen in het leven..maar t is ne blijft wel klote dat steeds die pijnen krijgt. toen ik steeds die pijnen had was ik niet te genieten. :( maar ja....
ik hoop dat de nuvaring ook bij jou werkt!!:)

Pijn hou op schei uit ..
Ik ben u al 3 jaar geleden mijn baarmoeder kwijt , nee ik kan hem ook niet zoeken voor de bijdehante lui.
Maar de eisprong is nog steeds een drama ,ze hebben namelijk met mij buikwandcorrectie een eierstok verwijderd .
Ze dachten dat het een dood stukje darm was , maar nee de lul haalde een eierstok weg .
Dus ik heb maandelijks mijn pijntjes nog , maar no bloody shit meer .
Gelukkig ....
Maar meiden succes in de klote dagen ....

happymar zei:
Pijn hou op schei uit ..
Ik ben u al 3 jaar geleden mijn baarmoeder kwijt , nee ik kan hem ook niet zoeken voor de bijdehante lui.
Maar de eisprong is nog steeds een drama ,ze hebben namelijk met mij buikwandcorrectie een eierstok verwijderd .
Ze dachten dat het een dood stukje darm was , maar nee de lul haalde een eierstok weg .
Gelukkig ....

:eek:
Kon je die arts niet een goede dreun verkopen met je goed gespierde armpie?
Tis toch niet te geloven zoiets!!!!!!!! :mad:

Groetjes Désirée

Pijn hou op schei uit ..
Gelukkig ....

Serieus hebben die klote artsen dat gedaan..DAMN!!!:eek:

Terug
Naar boven