XXL Nutrition

Vrrroem. Malloot rijdt 310 km/h in bebouwde kom

:roflol: Nice, ze neemt nu niet op. Who's next?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Aaahahah heb je d'r nou alweer gebeld?? Geniaal :roflol:

Volgens mij heeft ze na dat gesprek van 2 jaar geleden je nummer op de zwarte lijst gezet :D

Uitnodigen voor de DBB-orgie, hoe verzin je het :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
file.php?40,file=32111,filename=DUMB-b*ch.jpg

Ze zoeken gewoon sensationele nieuwsberichten op om meer te verkopen, waarschijnlijk is dat ook haar hele functie bij AD.

wat een belachelijk wijf :roflol: denkt ze nu echt dat die gozer zo achterlijk is dat die op een paar complimentjes ingaat om zichzelf openbaar te maken.

trouwens, is Docter haar familienaam?

wat een belachelijk wijf :roflol: denkt ze nu echt dat die gozer zo achterlijk is dat die op een paar complimentjes ingaat om zichzelf openbaar te maken.

Inderdaad, alsof "Pieter" gelijk terug gaat mailen "Wauw, wat leuk dat je fan van me bent! Ik wil heel graag door jou geïnterviewd worden, dan kunnen we lekker praten over mooie auto's en hard rijden enzovoort!"

Maar goed, dat ze niet de snuggerste is, had ze 2 jaar geleden al bewezen in d'r eigen topic hier :roflol:

Inderdaad, alsof "Pieter" gelijk terug gaat mailen "Wauw, wat leuk dat je fan van me bent! Ik wil heel graag door jou geïnterviewd worden, dan kunnen we lekker praten over mooie auto's en hard rijden enzovoort!"

Maar goed, dat ze niet de snuggerste is, had ze 2 jaar geleden al bewezen in d'r eigen topic hier :roflol:

Je weet maar nooit, helemaal helder is die sowieso niet ;) .

Lekker belangrijk, 1 rechte weg als ik 't goed begrijp waar anders 100km/u is toegestaan, wat een heisa om niks. Als het nou 310 in een woonwijk was geweest dan was het andere koek geweest, maar met zo'n snelheid kom je niet ver midden in een woonwijk, dan had zn vader hem en de auto kunnen opvegen.

kan iemand niet een fake email aan maken en zich voordoen als pieter
misschien dat er dan nog een leuk stukje in de krant komt :D

Nou heftig zeg dit. Zoals al eerder gezegd, dit is niet binnen de bebouwde kom, so not impressive..

Gezeik om niks. Hij heeft zon wagen onder zijn kont en heeft toestemming om die snelheid uit te proberen 90% van de mannen hier zou de verleiding ook niet kunnen weerstaan.

Gezeik om niks. Hij heeft zon wagen onder zijn kont en heeft toestemming om die snelheid uit te proberen 90% van de mannen hier zou de verleiding ook niet kunnen weerstaan.

En waar haal je de conclusie vandaan dat hij de toestemming had om als een gestoorde met zulke snelheden door de bebouwde en buiten de bebouwde kom te rijden?

ik vraag me nog altijd af wat er "cool" is aan snelrijden. Gewoon je gaspedaal induwen en op tijd schakelen, ja daar kijken we idd naar op.

• Topic Starter Topic Starter
Nissan-racer op de koffie bij politie
Gezelligheid vanavond op het politiebureau Kennemerland. De popo heeft Pieter Kiveron, de ietwat getikte Nissan-racer van afgelopen weekend, uitgenodigd voor een goed gesprek. Het filmpje waarin meneer in een bruut getunede Nissan Botox met 150 kilometer per uur door de bebouwde kom van Heemstede en met 310 kilometer per uur op de Drie Merenweg in Haarlemmermeer voorbij komt blazen heeft de dosbakken van de bromsnorren inmiddels bereikt. Het Openbaar Ministerie heeft na uitgebreid beraad besloten om de politie de zaak nader te laten onderzoeken. Dat wordt dus lekker veel dumpertfilmpjes kijken voor Ome Agent. Kopje koffie in plastic bekertje + roerhoutje. Lekker mariakoekje er bij. Plus c.q. minkudootje uitdelen. Commentje achterlaten. Views richting de HALF MILJOEN laten schieten. En na het ontvangen van een donderpreek mag Pieter direct weer huiswaarts. In woordvoerderstaal heet dat: "Wat er daarna gebeurt, gaan we nog bezien. Dit gaat om buitensporig rijgedrag, dat crimineel is en dat we levensgevaarlijk vinden. De zaak is alleen moeilijk te bewijzen, omdat de bestuurder niet is gefilmd tijdens het rijden, alleen daarvoor. Het filmpje kan zijn gemanipuleerd." Yeah right. Overigens snapt ook RTL Nieuws inmiddels hoe je snel hits trekt. Het 19:30 bulletin met grotemensennieuws werd afgesloten met een item over de befaamde Nissan-racer. Volgens een geschokte Rik Nieman was de algemene teneur op 'internet' dat Pieter een grote held is. Dat maken we zelf wel uit, Rik. Item HIER vanaf 17:55. (waarschuwing: irritante STOM, STOMMER, STOMST voice over van Jaap van Deurzen!!!!)
via http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2011/06/nissanracer_vanavond_op_politi.html

Lulz bij het rtl nieuws. :o

Dit gebeurt dagelijks op de Drie Merenweg.. :rolleyes:

Zag dat een collega hem kent zo te zien. Morgen even vragen, wat hij er van vond :p

Het filmpje waarin meneer in een bruut getunede Nissan Botox met 150 kilometer per uur door de bebouwde kom van Heemstede en met 310 kilometer per uur op de Drie Merenweg in Haarlemmermeer voorbij komt blazen heeft de dosbakken van de bromsnorren inmiddels bereikt.

Valt veel meer uit te halen:p

zo bruut getuned is die trouwens niet, is gewoon standaard uitvoering.

Terug
Naar boven