Fitness Seller

Vrrroem. Malloot rijdt 310 km/h in bebouwde kom

Als ik zo'n auto had zou ik ook zo hard rijden.

:(

Heb hem een berichtje gestuurd.

ml5gkh.jpg

Je bent niet aware bro

Dat heb ik gestuurd.

WOWWWWWW stoer hoor :O Waarom doe je je eigen foto en naam bewerken met paint, f**got?!

wat een gezeik om niks zeg :P

Leuk speelgoed..
En tja tuurlijk zijn mensen jelly

tikkeltje malloot ja.

Maar wel een goede n mooie auto. Die ik ook bezit over 5 jaar.

lol @ je ziel verkopen en sparen voor domme materiele zaken
Een wagen is voor veel mensen toch een statussymbool en/of expressie van hun karakter, bijna een deel van henzelf soms. In die zin overstijgt het eigenlijk het materiële aspect. Puur functioneel gezien is zo'n wagen een totaal onlogische investering, maar emotioneel gezien is het perfect te verklaren.

Maar was je kritiek nu op het werken/sparen, of op de manier waarop je dat spaargeld besteedt?

Een wagen is voor veel mensen toch een statussymbool en/of expressie van hun karakter, bijna een deel van henzelf soms. In die zin overstijgt het eigenlijk het materiële aspect. Puur functioneel gezien is zo'n wagen een totaal onlogische investering, maar emotioneel gezien is het perfect te verklaren.
dat is nu precies wat er mis is met deze maatschappij:)
'You are not the car you drive'
Maar was je kritiek nu op het werken/sparen, of op de manier waarop je dat spaargeld besteed?

beide, maar omdat het om een auto ging, meer het laatste.

dat is nu precies wat er mis is met deze maatschappij:)
'You are not the car you drive'
Ach binnen 20-30j zullen we misschien al microchips kunnen laten inplanten/inspuiten die persoonlijke gegevens uitwisselen met je huis/auto/computer en dan is ook Fightclub achterhaald. :D

:roflol: Nice, ze neemt nu niet op. Who's next?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heeft die haar lesje nu nog niet geleerd :roflol:...entertain us a1s!

Daarvoor moet je eigenlijk The Singularity Is Near: When Humans Transcend Biology van Raymond Kurzweil gelezen hebben. :)

Mijn punt was dat de mens uiteindelijk deel wordt van de technologie om hem heen. Maar beetje te off-topic om over uit te weiden.

Is wel redelijk hard ja...

Ik hoop van harte dat hij geen slachtoffers maakt.

Daarvoor moet je eigenlijk The Singularity Is Near: When Humans Transcend Biology van Raymond Kurzweil gelezen hebben. :)

Mijn punt was dat de mens uiteindelijk deel wordt van de technologie om hem heen. Maar beetje te off-topic om over uit te weiden.

zal het op mn to-do list zetten:P (srs)

dan heb je de mensen die geflitst worden bij 58km/u

Terug
Naar boven