MeggamassNick
Cool Novice
- Waardering
- 0
XLarge zei:
Hahahah ja idd zoiets ja hahahah.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
XLarge zei:
reneetje zei:Ik wacht al een tijdje op de mannelijke pil. Ben ik eindelijk van die fijne moodswings van mijn vriendin af. Het schijnt dat de mannelijke pil louter testestorone is. (niet genoeg om te kuren waarschijnlijk haha).
Maar als het goed is ben je dus volledig steriel tijdens een kuur.
muscleboy zei:Ik heb mijn vriendin zwanger gemaakt tijdens een deca - sustanon kuur...
Ons kleintje wordt verwacht tegen eind maart.![]()

anak zei:
muscleboy zei:Ja, waarom?![]()
Wij zijn heel tevreden met ons toekomstig kleintje...
skydirk zei:anak: waarom zou je zaad geen 100% zijn tijdens een kuur? heb jij daar al ooit iets wetenschappelijk over gelezen. waar baseer jij je op? dat een vrouw geen anabolen moet nemen gedurende een periode voor of tijdens de bevalling daar ben ik het mee eens omdat dit invloed heeft op de baby in haar buik. die baby zijn hormoonhuishouding wordt dan ook verstoord, maar bij een man is er toch geen probleem. het enigste probleem is dat je minder vruchbaar of niet vruchtbaar zou zijn. ik heb nog nooit ergens gelezen dat je zaad daardoor misvormd zou zijn. enkel op dit board. en dan nog dikwijls door diegenen die er niks van afweten maar zelf conclusies trekken.
XLarge zei:ik weet gewoon zeker dat ik ergens een onderzoek heb gelezen dat je zaad niet 100% is tijdens je kuur en dat het onverantwoord is om dan een kind te verwekken. en ook dat je een flinke pauze moet nemen tussen je kuur en het kindje maken.
Ik zal me best doen om het op te zoeken en dan zal ik het meteen hierop zetten.
muscleboy zei:We zijn daarnet bij de gynaecoloog geweest en het blijkt dat alles perfect in orde is ( geen afwijkingen).
Aja, en we weten nu ook wat het gaat worden : een JONGETJE![]()

muscleboy zei:We zijn daarnet bij de gynaecoloog geweest en het blijkt dat alles perfect in orde is ( geen afwijkingen).

grapjee 
Gefeliciflaptaart bro!!muscleboy zei:We zijn daarnet bij de gynaecoloog geweest en het blijkt dat alles perfect in orde is ( geen afwijkingen).
Proficiat hoormuscleboy zei:We zijn daarnet bij de gynaecoloog geweest en het blijkt dat alles perfect in orde is ( geen afwijkingen).