AndroidHealthClinic

'VS gierig met noodhulp' (Wie had anders gedacht)

De VN heeft bewust informatie over chemische troep achtergehouden om een conflict te vermijden (ondergrondse bunkers met gifgasgranaten, sproeivliegtuigen met chemische resten)

Welke informatie bro, ze waren en niet :o

Hopelijk stappen er de komende jaren veel naties uit de VN, scheelt een hoop geld en gezeur. We hebben de NAVO die wel nuttig is.

Ja dat is te vergelijken zeker :rolleyes: Je lijkt maar weinig stand van zaken te hebben, de functie van beide in niet te vergelijken.

Laatst bewerkt:
Is toch best triest dat Sannie altijd z'n Telegraaf[Donald Duck] opzoekt als mensen met argumenten komen.

Ik vind dat de VS nu goed werk doet. Gisteren riepen president Bush, Bush sr. en Clinton de industrie in de VS op om geld te geven aan Azie. En de VS stuurt mariniers en heeft al zo'n 350 miljoen dollar gestort. Zeker nu blijkt dat er 5000 Amerikanen vermist zijn. Hoezo gierig met noodhulp, het bedrag is toch ruim bijgesteld?

LvH zei:
Ik vind dat de VS nu goed werk doet. Gisteren riepen president Bush, Bush sr. en Clinton de industrie in de VS op om geld te geven aan Azie. En de VS stuurt mariniers en heeft al zo'n 350 miljoen dollar gestort. Zeker nu blijkt dat er 5000 Amerikanen vermist zijn. Hoezo gierig met noodhulp, het bedrag is toch ruim bijgesteld?

idd

En de Arabische oliesjeiks dan? Volgens mij hebben die nog maar weinig gegeven of gedaan voor de getroffen landen, waar ook veel moslims wonen. En ze hebben geld zat. Dus die rijke stinkerds moeten zeer zeker wakker geschud worden.

Die oliestaten zijn inderdaad triest bezig. Vele profiteren van de goedkope arbeid uit die landen die zijn getroffen maar nu geven ze niet thuis.

lol Koeweit heeft een begrotingsoverschot van 40 miljard dollar ofzo

Ook zo in het nieuws, 'Bush geeft 10.000dollar uit eigen zak'. Niet echt impressive imo.... :(

:rolleyes:

Ik vind het zowiezo gewoon super dat mensen al wat willen geven. Waarom moet het zo benoemingswaardige bedragen zijn? We helpen ze... c'mon we moetne niet onderling gaan uitvechten wie het meeste geeft.. das toch echt prioriteit nr 99999

Ik denk dat we beter onze aandacht kunnen richten op het feitdat het geld dat gedoneerd wordt ook op de juiste plekken en met de juiste manieren/spullen wordt gebruikt.

just my 2 cc

ze zitten nu toch al aan 35 miljard dollar ma soit, dit even ter zijde heh

Tuurlijk, meer dan het dubbele van wat ze jaarlijks aan ontwikkelingshulp geven. Ik denk dat je ergens een rekenfoutje gemaakt hebt :D .

Terug
Naar boven