AndroidHealthClinic

Ramadan, de tijd om gul te geven voor moslims

En dan heb je die feiten. En dan? Is dit puur bedoeld om moslimlanden zwak te maken, dan kan je het inderdaad net zo goed op racisme gooien inderdaad. Of wil je zeggen dat westerse landen te veel geven, waarbij je ons dus eigenlijk spiegelt aan een land waar de overheid nog gelooft in een sprookjesboek en vrouwen gestenigd worden bij verkrachting.

Had laatst iemand die voetreflextherapie kreeg. ****ing idioot natuurlijk:roflol: Maar hij had het 'gevoel' dat het werkte. Mafketels.

Trouwens geloven die alternatieven heilig in hun therapie. Zou een beetje vreemd zijn als ze dan gaan toegeven dat het enkel berust op placebo.
In mijn ogen is palcebo geen slechte zaak, zolang je maar weet dat het áltijd meespeelt kan je het op een juiste manier gebruiken.

klopt, onze kennis over placebo-effecten behoort volgens mij tot de belangrijkste wetenschappelijke kennis die we hebben, omdat het altijd en overal van toepassing is. Heb je Bad Science van Ben Goldacre gelezen?

Aan het eind is het ook traditie om gul te zijn met overlast van blagen in de bioscoop, schreeuwen, bellen, schreeuwen en bellen tegelijk, peukjes wegschieten...

Boeken lezen is links.

Soms, als je niet beter zou weten zou je dat inderdaad gaan geloven ja.

Moraalridder en Klaaswitz missen de clou.

Oh, er zat weer zo'n dubbelzinnige clou in die niemand ziet behalve het prietpratertje zelf. Verrassend ook, die zag ik niet aankomen. Die plaat ook he, zo'n beetje heel DBB heeft al een tijdje in de gaten dat werkelijk iedere vorm van ook maar een klein beetje dubbelzinnigheid, ironie of sarcasme aan hem voorbij gaat maar hij verkeert zelf nog in de veronderstelling dat juist hij niet begrepen wordt terwijl er zoveel 'clous' en andere wijsheden in zijn prietpraterij verwerkt zit. Levend in je eigen bubbeltje, schijnt wel comfortabel te zijn.

Oh, er zat weer zo'n dubbelzinnige clou in die niemand ziet behalve het prietpratertje zelf. Verrassend ook, die zag ik niet aankomen. Die plaat ook he, zo'n beetje heel DBB heeft al een tijdje in de gaten dat werkelijk iedere vorm van ook maar een klein beetje dubbelzinnigheid, ironie of sarcasme aan hem voorbij gaat maar hij verkeert zelf nog in de veronderstelling dat juist hij niet begrepen wordt terwijl er zoveel 'clous' en andere wijsheden in zijn prietpraterij verwerkt zit. Levend in je eigen bubbeltje, schijnt wel comfortabel te zijn.

Was het toeval of niet Klaaswitz? Prietpraten doe ik niet, jij maakt het belachelijk omdat je denk ik gewoon niet bent gezegend met een gezond redenerend stel hersenen. Die BuilderB en beginnerbb hebben gewoon raakvlakken en overlappingen. Meer ironie, sarcasme, dubbelzinnigheid etc zat er niet in.
Schoolvoorbeeld van hoe iemand de plank flink mis kan slaan.

Zijn er nu eigenlijk dingen waar je wel wat van weet HardcoreNL?

Ik heb meerdere onderwerpen waar ik me redelijk in thuisvoel. En dan bedoel ik dat ik het niveau van de gemiddelde kenner overtref.

Dus niet van een gemiddeld persoon, maar van de gemiddelde kenner? Dus er is een onderwerp, sommigen weten meer over dat onderwerp dan anderen, (de kenners) en jij weer meer daarvan dan de gemiddelde kenner? Op je 17e?

Dus niet van een gemiddeld persoon, maar van de gemiddelde kenner? Dus er is een onderwerp, sommigen weten meer over dat onderwerp dan anderen, (de kenners) en jij weer meer daarvan dan de gemiddelde kenner? Op je 17e?

Dat heb jij goed begrepen Moraalridder. Eindelijk een keer.

Communiceren is zo lastig als iemand niet goed kan luisteren

Terug
Naar boven