- Waardering
- 2.963
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En nu een goed antwoord geven op BuidlerB, of ben je bang dat hij je post meteen onderuit haalt?
Zie mezelf als links georienteerd persoon, ................
Builderb linksdenkend, meen je dat nu? Dat had nog niemand opgemerkt hoor.
Ik zie niet in wat dit toevoegt aan je belachelijke opmerking op de vorige pagina.
klopt, onze kennis over placebo-effecten behoort volgens mij tot de belangrijkste wetenschappelijke kennis die we hebben, omdat het altijd en overal van toepassing is. Heb je Bad Science van Ben Goldacre gelezen?
Jullie linkse en "tegen de gevestigde orde alternatieve" levensTen integreren naadloos.
En hoe zou die degeneratie optreden?
Anyway: het topic vatte ik samen in een metafoor waarmee ik enige lading probeerde te dekken: kolder verspreiden is een gemeengoed met geijkte kenmerken. Je punt over homeopathie laat dat mooi zien: placebo effecten zullen niet bepaald positief uitwerken in deze, maar worden wel onder de noemer 'betrouwbaar idee' (oid) naar voren gebracht.
Had laatst iemand die voetreflextherapie kreeg. ****ing idioot natuurlijkMaar hij had het 'gevoel' dat het werkte. Mafketels.
Trouwens geloven die alternatieven heilig in hun therapie. Zou een beetje vreemd zijn als ze dan gaan toegeven dat het enkel berust op placebo.
In mijn ogen is palcebo geen slechte zaak, zolang je maar weet dat het áltijd meespeelt kan je het op een juiste manier gebruiken.
klopt, onze kennis over placebo-effecten behoort volgens mij tot de belangrijkste wetenschappelijke kennis die we hebben, omdat het altijd en overal van toepassing is. Heb je Bad Science van Ben Goldacre gelezen?
Omdat ze zo leuk zaten te babbelen voelde jij de behoefte om er zo'n pretentieuze edoch holle prietpraatzin ertegen aan te gooien. God, ik besef me nu pas dat ik je zelfs overschat heb al die tijd![]()

Dus als je denkt dat het enige effect van homeopathie een placebo effect is, dan ben je linksIk snap het niet meer.
Gierig, een paar weken per jaar maar gul is ook niet alles.