XXL Nutrition

Ramadan, de tijd om gul te geven voor moslims

En nu een goed antwoord geven op BuidlerB, of ben je bang dat hij je post meteen onderuit haalt?

Laatst bewerkt:
Jullie mogen elkaar echt niet hè? t*ring wat een gebitch altijd.

wel supergrappig om te lezen:P

Builderb linksdenkend, meen je dat nu? Dat had nog niemand opgemerkt hoor.

Ik zie niet in wat dit toevoegt aan je belachelijke opmerking op de vorige pagina.

Builderb linksdenkend, meen je dat nu? Dat had nog niemand opgemerkt hoor.

Ik zie niet in wat dit toevoegt aan je belachelijke opmerking op de vorige pagina.

Ik beantwoord keurig de vraag, niet meer niet minder.

Belachelijk, ach wat is dat toch weer subjectief.

klopt, onze kennis over placebo-effecten behoort volgens mij tot de belangrijkste wetenschappelijke kennis die we hebben, omdat het altijd en overal van toepassing is. Heb je Bad Science van Ben Goldacre gelezen?

Jullie linkse en "tegen de gevestigde orde alternatieve" levensTen integreren naadloos.

Ok dan, krijg je voor de laatste keer de kans om eens goed uit te leggen wat je nu hiermee bedoelde als reactie op het aanraden van een boek door builderb richting beginnerbb, beide lieden die toevallig linkse politieke opvattingen lijken te hebben, een boek dat verder weinig te doen heeft met politieke voorkeur.

Je laatste kans, mocht je hierin niet slagen zal je mij in ieder geval niet meer zien proberen je serieus te nemen op welke wijze dan ook.

Laatst bewerkt:
En hoe zou die degeneratie optreden?

Anyway: het topic vatte ik samen in een metafoor waarmee ik enige lading probeerde te dekken: kolder verspreiden is een gemeengoed met geijkte kenmerken. Je punt over homeopathie laat dat mooi zien: placebo effecten zullen niet bepaald positief uitwerken in deze, maar worden wel onder de noemer 'betrouwbaar idee' (oid) naar voren gebracht.

Had laatst iemand die voetreflextherapie kreeg. ****ing idioot natuurlijk:roflol: Maar hij had het 'gevoel' dat het werkte. Mafketels.

Trouwens geloven die alternatieven heilig in hun therapie. Zou een beetje vreemd zijn als ze dan gaan toegeven dat het enkel berust op placebo.
In mijn ogen is palcebo geen slechte zaak, zolang je maar weet dat het áltijd meespeelt kan je het op een juiste manier gebruiken.

klopt, onze kennis over placebo-effecten behoort volgens mij tot de belangrijkste wetenschappelijke kennis die we hebben, omdat het altijd en overal van toepassing is. Heb je Bad Science van Ben Goldacre gelezen?

Ze zaten zo leuk te babbelen. Verblind door je eigen ideologie. Het in hoge mate beheersen van struisvogelpolitiek. De leegte, de bevrediging die je krijgt anderen ongeargumenteerd aan te vallen. Zo iemand is eigenlijk, discussie onwaardig.

Laatst bewerkt:
Omdat ze zo leuk zaten te babbelen voelde jij de behoefte om er zo'n pretentieuze edoch holle prietpraatzin ertegen aan te gooien. God, ik besef me nu pas dat ik je zelfs overschat heb al die tijd :roflol:

Dus als je denkt dat het enige effect van homeopathie een placebo effect is, dan ben je links??? Ik snap het niet meer.

Omdat ze zo leuk zaten te babbelen voelde jij de behoefte om er zo'n pretentieuze edoch holle prietpraatzin ertegen aan te gooien. God, ik besef me nu pas dat ik je zelfs overschat heb al die tijd :roflol:

ok:rolleyes:

Dus als je denkt dat het enige effect van homeopathie een placebo effect is, dan ben je links??? Ik snap het niet meer.

Geleuter pur sang. Troll jij nou of meen je dit. Dan kan ik die sign. van jou wel weer opnieuw schrijven want ik dacht dat je dieper niet kon gaan. Maar dit slaat alles.

Maar laten we ontopic blijven heren.

Tijdens de ramadan zijn moslims gul? discuss!

Wat is er 'links' aan mijn levensstijl HardcoreNL?

Als ik me niet vergis heb jij toch lang haar?..there you go.

---------- Toegevoegd om 01:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:20 ----------

kan iemand me overigens uitleggen waar dat boek precies over gaat, ga het niet lukraak aanschaffen natuurlijk.

Terug
Naar boven