AndroidHealthClinic

Vuurwerk

net dus even vuurwerk gehaald en jawel bijna allemaal Nederlanders die daar aan het kopen waren .....maar wat ik hoorde word er dit jaar niet veel gecontroleerd aan de grens..ik heb het simpel gehouden 6 --19 shots potten is een 10 minuutjes fun en dan is het weer genoeg geweest oja en nog een 10 ufobalonnen

Zo eens kijken of ik nog een tas met vuurwerk van twee jaar geleden heb. Ga niets meer halen, twee jaar geleden was dat nog wel leuk. :D

Haha dernet in de tuin zon zwarte raider getest, was al 3 jaar oud dusja.

Het slachtoffer was een aardappel, idee van men pa :roflol:

Hoeveel kosten supervlinders bij jou vuurwerkwinkel? Bij mij 2,5/stuk, vind dit redelijk duur maar zijn ze de moeite waard?

Wow dat is prijzig, vorig jaar had ik ze voor 12 euro per doosje ( 10 stuks).
Niet in de winkel dus daar zullen ze nog wat goedkoper zijn.

Jh ik koop ze namelijk ook niet in een winkel maar bij iemand die het 1 keer per jaar verkoopt om wat winst te boeken. Maar hij zei me dat zen pa deze ook duur heeft aangekocht dus zal het wel redelijk zijn.

Jh ik koop ze namelijk ook niet in een winkel maar bij iemand die het 1 keer per jaar verkoopt om wat winst te boeken. Maar hij zei me dat zen pa deze ook duur heeft aangekocht dus zal het wel redelijk zijn.

22,50 per doosje is aardig prijzig ja. Ik vind een prijs van 15e of 17,50 per enkel doosje wel redelijk eigenlijk. Maar ach, BSC was zeldzaam dit jaar.

Mensen die het in dit topic leuk vinden zijn over het algemeen wat jonger, vind dat je er vanzelf overheen groeit als je inziet dat wanneer je het afsteekt gewoon je geld aan het verbranden bent.

Echt een domme opmerking.
Dan geld het toch ook voor dingen als alcohol drinken ofzo.
Je koopt iets wat je leuk vind, en binnen korte tijd is het weg.

Het begint wel te kriebelen als ik het vuurwerk zie wat andere mensen afsteken, misschien ga ik morge tog ff langs de winkel om vuurwerk te halen :P

Heb inmiddels ook alweer wat , probeer zo foto te posten moet eerst me cdtje vinden van bluetooth.. :D

Zo mensen, ik ga over 1 uurtje beginnen, veel plezier allemaal met of zonder vuurwerk, en HAPPY NEW YEAR alvast.

Bij alpeco in belgie een bonbridge family assortement gekocht.
Zit van alles in.

Alvast een cobra 6 geprobeerd en ze doen het lekker :D

[link niet meer beschikbaar]

Ik koop liever 1 pijl ;)....
Is overigens 2 jaar geleden gemaakt. En dit jaar ben ik zuinig op mn vingers:p

Jezus, wat een mist :roflol: - De blokken gaan de kast weer in als ik het zo bekijk.

Terug
Naar boven