Fitness Seller

Vuurwerk

hier dus geen mist en de voorspelling ziet er goed uit windkracht 1(goed voor mijn balonnen) maar wel stervenskoud -10 brrrrrrrr

Bah stond net 15 minuten buiten en m'n gehoor viel 50% weg door de kou. Handen alleen, die waren zo'n beetje bevroren. Het wordt bikkelen vandaag maar 't is het 100% waard man! Heerlijk!

Wouter G, wat een debiel ben je:)

Waarschijnlijk een illegale rol van 200.000 klappers. Allemaal nitraten, band is zo groot als een tractorband:)

Kost wat, heb je ook wat. Vorig jaar duurde het zooo lang voordat ie klaar was, prachtig. Oorverdovende oorlog:)

Wouter G, wat een debiel ben je:)

Waarschijnlijk een illegale rol van 200.000 klappers. Allemaal nitraten, band is zo groot als een tractorband:)

Kost wat, heb je ook wat. Vorig jaar duurde het zooo lang voordat ie klaar was, prachtig. Oorverdovende oorlog:)

Haha debiel? verklaar

echt zonde van je geld, als je 13/14 bent is het nog leuk, maar dan ook niet meer dan 30euro

dan vind ik de oplossing benzine en lawine pijl goedkoper en leuker :D

Damn ik stond gister aaf bij een echte lawine pijl.
Deze knallen veel en veel harder dan die ik normaal heb gehad.
Ze gaan ook een stukkie hoger
161203.jpg

Dat is een echte idd...de bekende 901 en 902 signalrakete

dus..alleen nog benzine kopen(Y)

Jah he. Ik steek iig geen vuurwerk maar aan nadat mijn vingers er half af lagen.

Iedereen alvast de beste wensen, want kga nu beginnen met mijn katabole avontuur, mja tis 1x int jaar. En mijn telefoon is gister kapot gevallen tijdens het carbid schieten :(

En in jou'n bierderij dan Verkopen ze daar geen goeie rommel ?

In de avond neemt de bewolking in het noorden toe. Elders is het nagenoeg onbewolkt en gaat het licht tot matig vriezen. Rond de jaarwisseling ontstaat op veel plaatsen ZEER DICHTE MIST waarbij het zicht plaatselijk minder dan 10 m zal zijn. De kans hierop is het grootst in het midden en westen van het land.

http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/

Uitgerekend vanavond de ergste mist van het jaar. Sta je met je 1000 euro aan vuurpijlen. :roflol:

In de avond neemt de bewolking in het noorden toe. Elders is het nagenoeg onbewolkt en gaat het licht tot matig vriezen. Rond de jaarwisseling ontstaat op veel plaatsen ZEER DICHTE MIST waarbij het zicht plaatselijk minder dan 10 m zal zijn. De kans hierop is het grootst in het midden en westen van het land.

http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/

Uitgerekend vanavond de ergste mist van het jaar. Sta je met je 1000 euro aan vuurpijlen. :roflol:

Het vriest hier anders nog 6.8 graden en denk dat het niet minder zal worden de komende 24 uur

Terug
Naar boven